Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Tuning Suzuki LTR 450 w wersji big bore
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 23:30



Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Tuning Suzuki LTR 450 w wersji big bore 
Autor Wiadomość
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 21.09.2010 08:15 
Tuning Suzuki LTR 450 w wersji big bore
Chcemy przedstawić Wam w najbliższych dniach jak wygląda proces zaprogramowania (przeprogramowania ukł. wtryskowego) dla Suzuki LTR 450 w wersji big bore. Krok po kroku pokażemy Wam jak to przebiega. Jeśli macie jakieś pytania piszcie w tym wątku.

Image


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 17:48
Posty: 1204
Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
PostWysłany: 21.09.2010 11:10 
Re: Tuning Suzuki LTR 450 w wersji big bore
to chyba quadzik fiśmana ? :D

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 23.09.2010 18:26 
Re: Tuning Suzuki LTR 450 w wersji big bore
Na zdjęciu poglądowym tak. Finalnie pojazd zupełnie innego właściciela.

-- dodano 23.09.2010 19:26 --

Kolejne etapy. Kolektor ze wspawaną tuleją od sondy lambda już na miejscu:

Image

Image

Image

Image

Image


 
Profil Facebook WWW
U-quad warszawski
U-quad warszawski
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.01.2009 13:40
Posty: 1137
Miejscowość: prawie warszafka
Quad: zielony
PostWysłany: 23.09.2010 20:14 
Re: Tuning Suzuki LTR 450 w wersji big bore
hmmm Sonda jest tylko w celu diagnostyki i ustawień??

_________________
Nadzieja - MATKA głupich


 
Profil Gadu-Gadu
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 23.09.2010 20:21 
Re: Tuning Suzuki LTR 450 w wersji big bore
Sonda jest do ustawienia nowej mapy, bo silnik w tym modelu to tzw. big bore - czyli zwiększona pojemność i fabryczna mapa niestety nie daje rady.


 
Profil Facebook WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2009 17:48
Posty: 1204
Miejscowość: Płońsk
Quad: YFZ
PostWysłany: 04.10.2010 19:48 
Re: Tuning Suzuki LTR 450 w wersji big bore
coś nowego w temacie?

_________________
Facebook ATV Polska - codziennie nowe ciekawostki dla miłośników quadów


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 06.10.2010 20:16 
Re: Tuning Suzuki LTR 450 w wersji big bore
Ok zatem mapy zostały napisane. Za docelowy AFR przyjęto wartość 12.9. Dokonano paru przejazdów próbnych. W międzyczasie wyregulowaliśmy podparte zawory. Niestety finalnie głowica wymaga dodatkowej obróbki i próby na szczelność zaworów. Silnik pracuje równomiernie i nawet przy zaniżonej kompresji pojazd zdecydowanie lepiej przyspiesza od fabrycznego. Ciężko utrzymać przednie koła na 4 pierwszych biegach ;)

Image

Image

-- dodano 06.10.2010 21:16 --

Cytuj:
Co do sprzętu to chodzi zajebiście,nie spodziewałem się takiej różnicy ,super robota.
Czekam na ofertę wydechu, tylko na spokojnie mam na to czas. Pozdrawiam


Tak napisał nam klient to chyba dobra rekomendacja. Fajnie coś takiego czasem usłyszeć ;)


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 23.07.2007 13:06
Posty: 584
Quad: Honda TRX 440ex
PostWysłany: 07.11.2010 10:55 
Re: Tuning Suzuki LTR 450 w wersji big bore
A co w przypadku Big Bore z głowicą ? Trzeba ją jakoś przerobć ? Dokładnie chodzi o wielkość komory spalania, skoro cylinder ma większą średnicę to i komora spalania również powinna. Jak z tym jest ?


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 07.11.2010 11:06 
Re: Tuning Suzuki LTR 450 w wersji big bore
Widzisz, teoretycznie można powiększyć gniazda, niestety trzeba by to wszystko policzyć. Z reguły zostawia się to co jest ew. w zestawie jest już przerobiona, sprawdzona głowica. W skrajnych przypadkach trzeba zmieniać wtryskiwacze na większe, pompę paliwa na mocniejszą etc.


 
Profil Facebook WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 9 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.