Autor |
Wiadomość |
johnder
Rejestracja: 15.11.2003 15:49 Posty: 142 Miejscowość: Warszawa
|
Wysłany: 21.05.2006 14:02
Wady Rincona 650/700
Powstał już wątek o przypadłościach Grizlaka, Bombardiera i Bruteforce'a, więc zachęcam do opisywania wad Rincona. Pełniejsza informacja na pewno pomoże kupującym i użytkownikom a wiadomo również, że nie istnieje sprzęt idealny.
"No chyba że Rincon nie ma wad".
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 21.05.2006 17:42
Drogi Jonhder
Potwierdzam, Rincon nie ma wad.
Poza tymi, które wymieniłem w naszej rozmowie tefoniczniej, ale o tym ani mru mru ...
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 21.05.2006 17:52
Za wadę można uznać brak reduktora i blokady dyfra.
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 21.05.2006 18:05
To nie wada, tylko cecha. Poza tym pisaliśmy już o tym, że Honda ma inne rozwiązania (torsen i ESP), które w pewnych warunkach wykazują wyższość nad dyfrem z blokadą.
Johnder rozważa zakup Rincona lub Grizzlaka i nie tyle chce wywołać III wojnę o to, który lepszy (chociaż może trochę i by chciał ... ), co usłyszeć o wadach Rincona tzn. co się sypie. A w prawidłowo eksploatowanej Hondzie specjalnie nic się nie psuje.
Problemy czasem wykazuje skrzynia biegów, jeżeli jest zbyt niskie ciśnienie oleju to nie jedzie ...
Pisałem kiedyś o tym. Właściwy olej i kontrola jego stanu to priorytet w Hondzie.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
MaciekP
Rejestracja: 29.09.2005 22:40 Posty: 6185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Było wiele...
|
Wysłany: 21.05.2006 18:58
Czy wadą Rincona nie jest brak "Wykopu"?
Osoby, które przisadały się z Grizzly odczuwały waraźną "mułowatość"
|
|
|
|
Andrzej G.
1000opon.pl
Rejestracja: 06.12.2004 21:17 Posty: 297 Miejscowość: Łódź
|
Wysłany: 21.05.2006 19:11
Rincon 680 ma bardzo dużo zalet ale też kilka wad: ( ten temat jest o wadach to tylko o nich napiszę )
1- mało mocy
2- mocno wystający przód - przy przejeżdżaniu rowu wbijamy się "dziobem" w przeciwstok
3- nadal słabe hamowanie silnikiem ( przydatne przy ostrych zjazdach ) - podobno w 650 było jeszcze gorzej
4- przeglądy co 1000km ( trochę mnie to denerwuje - np: w Grizzlym co 2400km )
5- brak blokady dyfra - oczywista wada, ale nie tak wielka jak myślałem na początku.
_________________ pozdrawaim
Andrzej Gawroński
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 21.05.2006 19:17
Prawda, że trochę brakuje "kopa".
Rincon ma mniejszą moc i specyficzną skrzynia biegów. Z drugiej strony niejeden kierowca Grizzlego mocno się zdziwił przy starcie z Rinconem ...
Start ma dość dobry, przy średnich prędkościach ma "doła" - trochę wolniej przyśpiesza, a gdy się rozpędzi trzyma się Grizzlaka.
Też bym chciał, żeby był ostrzejszy, ale ponieważ nie jest, to nadrabiam talentem ...
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 21.05.2006 19:17
Andrzej G. napisał(a): 1- mało mocy
Jestem tym właśnie zdziwiony, silnik o pojemności 675ccm ma 34KM o ile się nie mylę...
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
Andrzej G.
1000opon.pl
Rejestracja: 06.12.2004 21:17 Posty: 297 Miejscowość: Łódź
|
Wysłany: 21.05.2006 19:21
To nadal sporo mniej niż ma Grizzli , BF750 i KQ.
_________________ pozdrawaim
Andrzej Gawroński
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 21.05.2006 19:21
KoKoS napisał(a): Jestem tym właśnie zdziwiony, silnik o pojemności 675ccm ma 34KM o ile się nie mylę...
Może to nie jest zupełnie mało, ale nie aż tak wiele na tą masę. Bombardier z 800 cm3 ma ponad 60 KM, więc chyba jest różnica !
Tą moc tak czy inaczej wyhamowuje skrzynia biegów, która jest pracuje jak w amerykańskim krążowniku - czyli dostojnie
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 21.05.2006 20:20
Cytuj: Jestem tym właśnie zdziwiony, silnik o pojemności 675ccm ma 34KM o ile się nie mylę...
Wystarczy tylko chcieć, i można z tej jednostki wyciągnąć duuużo dużo więcej.
Po prostu Honda postawiła na trwałość i niezawodność silnika - i tyle
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
Ostatnio zmieniony przez aXcid, 21.05.2006 20:27, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 21.05.2006 20:25
Ale każde to chcieć to dodatkowe pln Więc jak ma ktoś kupować Rincona z założeniem że musi jeszcze trochę w niego włożyć aby go zadawalał mocą to lepiej odrazu kupić coś mocnego i wtedy wydajemy raz a nie XX.
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 21.05.2006 20:26
Nieprawda, wcale nie każde czasami wystarczą tylko chęci - no może odrobina umiejętnosci "palcówkowych"
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 21.05.2006 20:33
Umiejętności "palcówkowe" podniosą nam moc o max 10-15% i na tym się skończy, Więc w rinconie jeżeli ma on 34KM to jak będziemy mieli Twoje aXcid umiejętności "palcówkowe" to może osiągniemy te 38-40KM...
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|
KoKoS
Rejestracja: 14.08.2005 18:51 Posty: 1526
Quad: Polaris Scrambler 500H.O. 4x4 wYYYpas =)
|
Wysłany: 21.05.2006 20:37
P.S. Mało kto posiada takie umiejętności "palcówkowe" jak Ty aX
_________________ Szerokości i gumowych przeszkód !
|
|
|
|