Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Wady Rincona 650/700
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 19:59



Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Wady Rincona 650/700 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 21.05.2006 22:20 
Skoro Tippo sobie poradził i Kot podobno też, więc jakoś nie sądze by wykraczało to poza zdolności zwykłego zjadacza chleba ;). Tanim sposobem na zwiekszenie mocy jest również delikatne splanowanie głowicy - nie są to specjlane koszty, a na benzynie o zwiększonej ilości oktan skok mocy będzie wyczuwalny.
Zresztą, troszkę odbiegliśmy od tematu - więc back to the reality, please :)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 21.05.2006 22:41 
niewątpliwą wadą Rincona jest to że przy dużym nachyleniu traci napęd ponieważ olej , który napędza skrzynię hydrokinetyczną zlewa się w jeden kraniec silnika i brak ciśnienia do napędzenia.
Coś Honda pokombinowała z silnikiem , bo w Rubiconie wchodzi prawie 5,5 litra oleju a Rinconie 680 tylko 2,9 litra.

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 22.05.2006 17:14 
2can napisał(a):
a Rinconie 680 tylko 2,9 litra.

Przy zwykłej wymianie oleju, a przy zalewaniu suchego silnika 4,1 L.

Olej to najważniejsza sprawa w prawidłowej eksploatacji Rincona.

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
1000opon.pl
1000opon.pl

Rejestracja: 06.12.2004 21:17
Posty: 297
Miejscowość: Łódź
PostWysłany: 22.05.2006 19:47 
U siebie zaobserwowałem to samo o czym pisze 2can. Utrata napędu przy dużym nachyleniu :(

_________________
pozdrawaim
Andrzej Gawroński


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 22.05.2006 20:03 
Rincon jest w założeniu quadem rekreacyjnym wiec trudno wymagać , że będzie poprawnie zachowywał w ekstremalnych sytuacjach takich jak np jazda przy dużym nachyleniu. Nie uznawałbym tego jednak jako błąd tylko cechę.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 22.05.2006 20:26 
Andrzej G. napisał(a):
U siebie zaobserwowałem to samo o czym pisze 2can. Utrata napędu przy dużym nachyleniu


A ja przyznam się, że jakoś ten problem nie jest u mnie specjalnie zauważalny.
Andrzeju, a może to brak paliwa ? Czy silnik nie zgasł ?
Przy dużym nachyleniu pompa paliwa potrafi zassać powietrze, bo jest całkiem z boku. Jak quad stoi mocno pochylony to czasem i ćwierć zbiornika to za mało. Dlatego niektórzy montują drugą pompę paliwa z drugiej strony.

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.11.2005 00:22
Posty: 144
Miejscowość: okolice Warszawy
Quad: Pati :-), G 700, G 125
PostWysłany: 23.05.2006 23:30 
Niedawno utknąłem w głębokim i wąskim rowie - bardzo duże pochylenie pod ostrym kątem. Efekt ? po kilkudziesięciu sekundach silnik zgasł i nie dał się odpalić (paliwa miałem nieco ponad rezerwę). Po wyjeździe z rowu(wyciągarka) odpaliłem bez najmniejszych problemów. Pompa paliwa w Rinconie jest źle umieszczona, warto mieć w miarę możliwości pełny bak.
Co do skrzyni biegów potwierdzam konieczność dbania o poziom i jakość oleju, przy zimnym silniku sprzęgło potrafi się ślizgać.
Natomiast nigdy nie stwierdziłem problemów z pracą skrzyni przy jakichkolwiek pochyleniach - jeżeli olej jest OK, nie powinno być żadnych problemów. Ponieważ jest to klasyczna budowa (hydrokinetyczna) skrzynia jest odporna na zalanie i niespodzianki jakich dostarcza nieszczelna skrzynia pasowa.
Minusem Rincona jest wysunięty przód, ograniczający możliwość pokonywania niektórych przeszkód (tu oczywiście kłania się także technika jazdy :)
Hamowanie silnikiem na automacie nie jest zbyt skuteczne - duże opóźnienie, natomiast w trybie ESP (manualny) jest już, moim zdaniem, całkowicie wystarczające.
Problemów z mocą, ja akurat nie zauważam ;)

_________________
Pozdrawiam, Planus
www.quadteam.pl


 
Profil WWW

Rejestracja: 26.09.2005 19:25
Posty: 185
Miejscowość: Gostynin
Quad: Yamaha YFM 660 Grizzly
PostWysłany: 24.05.2006 05:34 
Miałem Rincona i dużo on ze mną przeszedł. Wady: długi przód, braku mocy nie zauważyłem, brak hamowania silnikiem (porównując np z TRX 450ES), za mało osłon z przodu i z tyłu aby ochronić światła.
PS nigdy nie miałem problemów ze skrzynia w przechyłach, tak samo jak u przedmówców przyczyną tego było chwilowy brak paliwa (źle usytuowana pompa paliwowa).

_________________
W bagienku aż chce się żyć!!!!


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 00:38
Posty: 36
Miejscowość: Tulsa, Oklahoma
Quad: Honda Fourtrax Rincon GPScape 680 ccm
PostWysłany: 09.08.2006 16:56 
Jedyne co mnie denerwuje w moim Rinconie to przegrzewajaca się skrzynia biegow. Odkad mieszkam na poludniu i jezdze w temperaturach 35-45 st. C to czesto mi się zapala kontrolka temperatury oleju. Jak smigam tak 30-40 km/h to jest OK ale jak dlugo zmagam się z terenem (koryta potokow, kamienie etc.) i nie przekraczam 10km/h to grzeje się jak fiks. Przemylem chlodnice myjka cisnieniowa (z zewnatrz) ale nic to nie dalo. Stan oleju i plynu w normie. Wentylator elektryczny dziala.

A z innej beczki to wczoraj demontowalem moje pogiete bagazniki. Myslalem, ze mnie trafi szlag... musialem pol quada rozebrac! Chyba ze sto srubek!

Pozdrufka

Tomek


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 09.08.2006 17:45 
Rincon niestety potrafi się przegrzewać.
W enduro po każdej próbie czasowej przejechanej może w średnim tempie prędkościowym, ale z szarpaniem: max gaz, szybkie hamowanie w zakręcie i max gaz, hamowanie .... itd i tak przez kilka minut potrafi się zagrzać. Przechodzi mu dopiero po przejechaniu dłuższej drogi z połową gazu. (W enduro nie ma czasu na postój i chłodzenie silnika).
W Rinconie chłodnica oleju jest przed chłodnicą wody. Powoduje to, że nie jest łatwo wyczyścić błoto, które dostanie się między te chłodnice. Myjką siętego nie wyczyści. Trzeba je rozkręcić i wyczyścić ręcznie.
Do czyszczenia najbardziej zapchanych kanałów używam plastikowej opaski montażowej. Jest płaska, dość sztywna i akurat wchodzi w rowki chłodnicy.

Image

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 00:38
Posty: 36
Miejscowość: Tulsa, Oklahoma
Quad: Honda Fourtrax Rincon GPScape 680 ccm
PostWysłany: 09.08.2006 18:10 
[quote="GALILEUSZ"]Rincon niestety potrafi się przegrzewać. (ciach)
W Rinconie chłodnica oleju jest przed chłodnicą wody. (ciach) Trzeba je rozkręcić i wyczyścić ręcznie.
...

dzięki za rade. I tak rozebralem pol maszyny (przy ostatniej wywrotce pogialem bagazniki) wiec zaraz się wezme za chlodnice. Rzeczywiscie trochę nieszczesliwy uklad. Chlodnica oleju zaslania prawie 1/3 chl. wody hmmm...

Tomek


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 00:38
Posty: 36
Miejscowość: Tulsa, Oklahoma
Quad: Honda Fourtrax Rincon GPScape 680 ccm
PostWysłany: 09.08.2006 18:18 
Probowalem też tak przeczyscic chlodnice ;)

Image


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 09.08.2006 19:47 
Twoja fotka Tomski:

Image

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30.10.2004 09:14
Posty: 26
Miejscowość: Piaseczno
Quad: Honda TRX 650
PostWysłany: 03.11.2006 19:49 
Witam

Jestem nowym szczęśliwym posiadaczem Hondy TRX650 i nie wiem czy tak jest we wszystkich przy trybie pracy skrzyni w automacie i przełączeniu z N na D jest zgrzyt czy to jest OK? czy coś jest nie tak.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.11.2005 00:22
Posty: 144
Miejscowość: okolice Warszawy
Quad: Pati :-), G 700, G 125
PostWysłany: 03.11.2006 20:56 
Prawdopodobnie masz zbyt wysokie obroty. Nie powinno być żadnych zgrzytów.

_________________
Pozdrawiam, Planus
www.quadteam.pl


 
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 41 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.