Autor |
Wiadomość |
Yerz
Rejestracja: 26.09.2006 17:07 Posty: 160 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 450R
|
Wysłany: 26.09.2006 17:25
TRX 400ex brak przyspieszenia
Piszę z zapytaniem, otóż niedawno kupiłem pierwszego quadziora (Honda TRX 400ex) po mocnym tuningu , sprzęcik daje rade ale muszę go trzymać cały czas na wysokich obrotach, poniżej których ma "dziurę" w ogóle nie idzie ... czy to wina tego, że sprzęt jest rasowany (ojciec mechanik tak twierdzi) czy może jest jakiś sposób, żeby coś z tym zrobić, gdyż jest to dosyć męczące... Proszę o odpowiedź!
_________________ If I'm Going To Hell, I'm Going On My TRX 450R !
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 26.09.2006 17:52
Co ma zrobione? Czy trzyma niskie obroty? Mam Identycznego, po wymianie wszystkiego dosłownie... i dotknięcie gazu powoduje nakrycie się sprzetem
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
filipfil
Rejestracja: 05.03.2006 19:39 Posty: 579 Miejscowość: Wołomin
Quad: Polaris Scrambler 500 4x4 nissan patrol GR y60
|
Wysłany: 26.09.2006 19:00
Przede wszystkim dowiedz się czy wymienione są wałki (wałek) rozrządu , może być tak "ostry", że chodzi tylko na wysokich i bardzo wysokich obrotach. A jak chodzi na "wolnych" obrotach?
|
|
|
|
Yerz
Rejestracja: 26.09.2006 17:07 Posty: 160 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 450R
|
Wysłany: 26.09.2006 20:51
Wałek rozrządu na bank jest wymieniony na ostry, na wysokich obrotach ma bardzo dużą moc, na niskich przy lekko wciśniętym gazie jakoś przyspiesza ale jakgo odkręce na maksa to się zaczyna dławić i w ogóle nie jedzie i wtedy albo redukcja, albo podkręcić obroty na wysprzęglonym i jak puszczam sprzęgło obroty podskakują i zaczyna (od pewnej granicy) jechać. np jak mam wrzuconą jedynkę i toczę się 4km/h dam mu w palnik to nie staje na osi tylko zaczyna się dławić... ehhh ale namieszałem, mam nadzieje że rozumiecie o co chodzi... aha aXcid z tego co się orientuję jest zrobiony na 440ccm, filtr powietrza K&N dysze bankowo wymienione, wydech white brothers, ogólnie to może ktoś z was zna bliżej ten sprzęt, pochodzi on podobno (słyszałem od poprzedniego właściciela) od groblewskiego, później jeźdźił nim Rafał Sonik... w sumie nie mam pewności czy przy zachowaniu tej mocy da się coś zrobić, jednak chciałbym się upewnić.
_________________ If I'm Going To Hell, I'm Going On My TRX 450R !
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 26.09.2006 22:41
Wiem co to, widziąłem ten Sprzęt na Allegro, prawie identyczny kit jak w moim - albo już coś nie tak z kompresją (pierścienie/zawory), albo np. za duża zębatka i "zadusza" Sprzęt. Przy tym kicie, jest to potwór, ze stój pójdzie na koło z 3 biegu.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
Yerz
Rejestracja: 26.09.2006 17:07 Posty: 160 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 450R
|
Wysłany: 27.09.2006 20:37
zębatka wychodząca ze skrzyni jest większa od oryginalnej (oryginalna ma chyba 13 zębów a moja 15) a w jaki sposób (poza rozebraniem silnika) można sprawdzić stopień kompresji i czy wszystko ok z zaworami?
_________________ If I'm Going To Hell, I'm Going On My TRX 450R !
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 27.09.2006 22:21
Jeśli masz jeszcze koła wielkości 20 cali i więcej, to wszystko wiadomo, 15 zębatka jest przeznaczona na 18 calowe opony. Stopień kompresji sprawdza się wkręcajac miernik ciśnienia w miejsce świecy (taki specjalny, nie ten od kompresora )
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
ksioonc
Rejestracja: 19.09.2005 20:47 Posty: 250 Miejscowość: Warszawa
Quad: KTM 505sx
|
Wysłany: 28.09.2006 14:23
A tylną zębatkę jaką masz
_________________ Pozdrawiam Ksioonc
|
|
|
|
Yerz
Rejestracja: 26.09.2006 17:07 Posty: 160 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 450R
|
Wysłany: 28.09.2006 14:28
na jutro porobię zdjęcia, policze zęby i postaram się zmierzyć stopień kompresji, i napisze wszystko co i jak... aha aXcid kola niewiem ile cali w każdym razie felgi 9" i oponki maxxis razr.
_________________ If I'm Going To Hell, I'm Going On My TRX 450R !
|
|
|
|
Yerz
Rejestracja: 26.09.2006 17:07 Posty: 160 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 450R
|
Wysłany: 28.09.2006 14:31
w każdym razie zębatki ma bardziej na prędkość max. niż na przyspieszenie, bo seria jedzie (o ile dobrze pamiętam) ok. 106km/h a moj tak mw. 130-140
Sorry że piszę jednego posta pod drugim ale może to ważne
_________________ If I'm Going To Hell, I'm Going On My TRX 450R !
|
|
|
|
ksioonc
Rejestracja: 19.09.2005 20:47 Posty: 250 Miejscowość: Warszawa
Quad: KTM 505sx
|
Wysłany: 28.09.2006 16:29
To tylną zębatkę pewnie masz pomniejszoną. To może być przyczyna Twojego problemu
_________________ Pozdrawiam Ksioonc
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 28.09.2006 17:44
Przy takiej prędkości maksymalnej to się nie dziw że nie jedzie... musisz zmniejszyć przód minimu o "ząbek", a polecam 2. I tak się tych prędkości nie wykorzystuje.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
Yerz
Rejestracja: 26.09.2006 17:07 Posty: 160 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 450R
|
Wysłany: 04.10.2006 21:53
Jutro jadę odebrać zębatkę na przód (14 ząbków) i dyszę do gaźnika (miałem 175, zmieniam na 160) i zobaczymy co z tego wyniknie. jak zmienimy z ojcem te części i zrobimy jazdę próbną to dam znać czy coś się zmieniło! Pozdrawiam!
_________________ If I'm Going To Hell, I'm Going On My TRX 450R !
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 04.10.2006 22:40
Jak zmniejszysz dysze, to dostaniesz mniej paliwa na wyskoich obrotach (za przedział od 1/4 do 3/4 podniesienia przepustnicy odpowiada IGLICA nie Dysza główna!) . Zdławisz go wtedy jeszcze bardziej. Tylko zębatka.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
Yerz
Rejestracja: 26.09.2006 17:07 Posty: 160 Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 450R
|
Wysłany: 09.10.2006 14:01
zębatka założona, dysza wymieniona, na 3 biegu na osi staje i już nie ma dziury w obrotach, zrewsztą został ostro przetestowany w obornikach wczoraj pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
_________________ If I'm Going To Hell, I'm Going On My TRX 450R !
|
|
|
|