Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Rincon 650 Tuning, czy warto???
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 21:03



Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Rincon 650 Tuning, czy warto??? 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 05.06.2006 13:05
Posty: 21
Miejscowość: Żyrardów
Quad: ...
PostWysłany: 21.01.2007 22:07 
Rincon 650 Tuning, czy warto???
Witam

Mam pytanie... Mam zrobione 1700km i zbliza się drugi przegląd pojazdu(2000km), w skład tego przegladu wchodzi wymiana filtra powietrza. Tu pojawia się pierwsze pytanie, czy zakładac serie, czy od razu zmienic na cos innego?? Czy sam filtr w ogóle coś zmieni(pewnie nie). Dodałbym od razu dynojety. Z wydechem mysle ze można jeszcze poczekac.

proszę podpowiedzcie czy zmiana samego filtra i dynojetów nie wpłynie negatywnie na prace silnika???
Czy to prawda, ze powinno się po takich modyfikacjach wyregolowac silnik na hamowni??

pozdrawiam


 
Profil
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.10.2005 08:40
Posty: 2185
Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
PostWysłany: 21.01.2007 22:19 
Wg mnie nie warto - jak chcesz mieć ściganta to zmień kategorię albo kup Bombardiera bądź Outlander bądź Renegade.

Za filtrem i jetami powinno iść wymiana wydechu inaczej nic ci to nie da. No chyba że wybebeszysz tłumik standardowy.

Ale po co ci to - masz genialnego quada do przeprawy i offroudu - ważne ci te setne sekundy poprawy?

Jeżeli wymienisz na tłumik przelotowy to popsujesz sobie właściwości błotne - tzn. standaardowo tłumiki mają przegrody - a w przelotowym (tunningowym) nie ma - wiec jak ci tłumik pójdzei pod wodę to bezproblemowo naleci ci woda.
Szkoda coś psuć przez te setne sekundy - prawda ?

_________________
Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km
+ Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet
Był:Outlander XXc 2011 7 000 km
Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km


 
Profil Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 05.06.2006 13:05
Posty: 21
Miejscowość: Żyrardów
Quad: ...
PostWysłany: 21.01.2007 22:25 
o taka odpowiedz mi chodzilo :D

wielkie dzięki :!:


czyli zaiwestuje w winde i oslony :uśmiech:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.04.2006 20:13
Posty: 718
Miejscowość: Jabłonna
Quad: Nie ma :( bo nie mogę jeździć :-((((((
PostWysłany: 22.01.2007 12:59 
Sir Adam Jr napisał(a):
Jeżeli wymienisz na tłumik przelotowy to popsujesz sobie właściwości błotne - tzn. standaardowo tłumiki mają przegrody - a w przelotowym (tunningowym) nie ma - wiec jak ci tłumik pójdzei pod wodę to bezproblemowo naleci ci woda.

Niestety przez oryginalny tłumik też woda dostaje się do silnika przerabiałem to już dwa razy. Trzeba dbać by silnik nie zgasł w głębokim brodzeniu i czym prędzej wylot tłumika ustawiać nad powierzchnią wody.
Co głównego pytania chyba nie warto ładować się w koszty dla kilku koni, których w przeprawówce pewnie i tak nie odczujesz. Lepiej zainwestować w dobre opony, wyciągarkę, osłony itd.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.