Autor |
Wiadomość |
strumyk
Rejestracja: 09.02.2007 23:41 Posty: 10
Quad: Honda Rincon 680
|
Wysłany: 12.02.2007 17:13
blokują się biegi w foremanie450
czesami blokują mi się biegi nie działa przełacznik sekwencyjnej zmiany a na wyświetlaczu pokazuje się kreska, muszę wtedy zakładać dzwignie włączyć luz i wyłączyć stacyjke ,potem wszystko dzała, niestety robi się tak dosyć czesto .Czy to normalne ,jeśli nie to jak to naprawić?
_________________ Honda."pojazdki"
|
|
|
|
JARYS
ATV Partner
Rejestracja: 22.02.2005 21:23 Posty: 793 Miejscowość: Sokołów Podlaski
Quad: Polaris
|
Wysłany: 12.02.2007 19:27
witam, widziałem taki przypadek. Sprawdź czujnik przy skrzyni biegów, znajomy miał z nim problem i to on powodował podobne objawy.
_________________ pozdrawiam Jarys www.atvpartner.pl
|
|
|
|
jaro136
Rejestracja: 12.01.2005 21:35 Posty: 51 Miejscowość: ŁÓDZKIE
Quad: Suzuki KQ700
|
Wysłany: 12.02.2007 23:44
witam na 99% czujnik polozenia piegów miałem ten sam problem w TRX350ES koszt nowego około 500pln niestety nie da się tego naprawic przerabiałem
|
|
|
|
denis
Rejestracja: 09.11.2005 18:45 Posty: 845 Miejscowość: legionowo
Quad: Suzuki Vinson 500, Honda Rincon 680
|
Wysłany: 15.02.2007 09:39
Da się zrobic... u kolegi zastosowana elektronika centralnego zamka od cinquecento z powodzeniem zastapiła oryginalny moduł firmy Nec ( cena w Polsce ok 1200 zl) tylko zabezpieczenie od wody niestety slabe ( oryginal jest zalany w plastiku). Cena zamiennika 50 złotych !! plus robota i know how !!!
info na priva
|
|
|
|
zyggy
Rejestracja: 14.04.2006 19:21 Posty: 306
Quad: była Honda Foreman 450 S, może coś jeszcze będzie
|
Wysłany: 15.02.2007 20:06
denis to jest wręcz genialne , przerobię swojego S na ES przy użyciu prostych rozwiązań, nawej jeśli nie będę miał wyświetlanego biegu, i nawet jeśli siłownik miałby być na zewnątrz pozwoli to często uniknąć moczenia nogi przy zmianie biegów stojąc w bagnie
pzdr
zyggy
|
|
|
|
denis
Rejestracja: 09.11.2005 18:45 Posty: 845 Miejscowość: legionowo
Quad: Suzuki Vinson 500, Honda Rincon 680
|
Wysłany: 16.02.2007 09:44
Co do problemow z biegami w ES i zastososowaniu elektroniki od centralnego zamka to w 100 % działa.
Jesli chodzi o przerobke wersji S na ES to jest trochę wiecej ale...:
1. silniczek zmieniajacy biegi jest w miare niedrogi, pasuje do wersji ES, sktrzynia jest do tego przystosowana wiec ok !
2. trzeba zmienic lewa manetke na taka z przelacznikami do ES, plus podlaczenia elektryczne - ok!
ale !!!!!:
3. niestety trzeba by zmienic blok silnika bo jest inaczej nawiercony w wersji S i ES ( nie będzie pasowalo podlaczenie silniczka przelaczajacego biegi, nie ma na niego przwidzianego miejsca ! )
i to się wiaze z kompletnym rozebraniem silnika !!!
wiec ja osobiscie odpuscilem temat i mocze noge przy wstecznym na peryskopowej....
|
|
|
|
strumyk
Rejestracja: 09.02.2007 23:41 Posty: 10
Quad: Honda Rincon 680
|
Wysłany: 16.02.2007 10:59
biegi
dzięki za podpowiedzi ale problem był prozaiczny....akumulator nie przyjmował prądu ,zbyt małe napięcie na przełączniku,kupiłem nowy jeszcze nie jeżdziłem ale mam nadzieje że będzie ok! Denis mieszkam niedaleko w Wieliszewie do zowaczenia w "błocku"
_________________ Honda."pojazdki"
|
|
|
|
denis
Rejestracja: 09.11.2005 18:45 Posty: 845 Miejscowość: legionowo
Quad: Suzuki Vinson 500, Honda Rincon 680
|
Wysłany: 16.02.2007 12:30
Wieliszew i pokolice to jeden z ciekawszych terenów w okolicy. Ostatnio zreszta czesto konczymy jazdy na stacji w wieliszewie bo maja bardzo porzadna myjke cisnieniowa i duzo lepsza niz myjnie firmowane Karcherem... Zreszat zobacz zdjecia z przed dwoch dni z Wieliszewa :
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4791
najblizasza jazda w niedziele rano. mozemy się umowic na stacji w wieliszewie. zapraszam 0 600 333 450
denis
[/url]
|
|
|
|