Autor |
Wiadomość |
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 28.02.2007 20:04
Foreman 450 czy 500 ?
Czym się różni Honda Foreman 450 od Foremana 500? Co lepszego ma Rubicon od Foremana?
|
|
|
|
Chicken
Rejestracja: 26.10.2006 20:15 Posty: 7 Miejscowość: bielski
Quad: TRX500FE
|
Wysłany: 28.02.2007 21:34
gdzieś to już było
na pewno silnikem
i Rubicon jest chłodzony cieczą, Foreman powietrzem, to na początek
_________________ Wyłaniamy się z ciszy,obracamy w milczenie...
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 28.02.2007 22:09
To znaczy że jest Foreman 450, 500 i Rubicon 500?
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 01.03.2007 00:37
Kamikazeeee napisał(a): To znaczy że jest Foreman 450, 500 i Rubicon 500?
już się nie zaglebiam w ta klasyfikacje, jednak Rubicon to swietny Sprzęt do przeprawy, ma 33km , swietne reduktory i 5 biegow w esp, zreszta pytaj Ratysia on teraz tym jezdzi.
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
Francez
Rejestracja: 27.02.2007 18:38 Posty: 7 Miejscowość: SilESiaN QuAd ReGiOn
Quad: Honda Foreman 500 , Rancher 350
|
Wysłany: 01.03.2007 10:15
Szczerze Jezdzilem obydwoma w Salonie i Rubicon ma lepsze przyspieszenie No i przelozenie z Automatu na Tip Tronic jak kto woli
_________________ ........Nie wazne jak jezdzisz tylko z kim...........
|
|
|
|
denis
Rejestracja: 09.11.2005 18:45 Posty: 845 Miejscowość: legionowo
Quad: Suzuki Vinson 500, Honda Rincon 680
|
Wysłany: 01.03.2007 10:41
Zawieszenie we wszystkich wymienionych powyzej jest bardzo podobne jak nie identyczne.
Roznice w silniku ( 450 od 500 rozni się zasadniczo moca oraz rodzajem chlodzenia) oraz zasadnicze w przeniesieniu napędu.
Foreman 450 ma: biegi w nodze( 450 S), biegi w manetce typu tiptronic ( 450 ES- tzw Electric Shift)
Rubicon ma ES i/lub tzw hydrostatic -automat bezstopniowy dzialajacy w oleju - super rozwiazanie i bezobslugowe.
Foreman 500 mial w zaleznosci od modelu i rocznika rozmaite kombinacje ES/ hydrostatic.
Obecnie jesli jest to markowane Rubicon to jest to 500 i zawsze ma automat typu hydrostatic oraz posiada lub nie dodatkowo klasyczne biegi z przelaczaniem ES.
denis
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 01.03.2007 16:38
Dzięki za objaśnienie, już wiem co wybrać
|
|
|
|
denis
Rejestracja: 09.11.2005 18:45 Posty: 845 Miejscowość: legionowo
Quad: Suzuki Vinson 500, Honda Rincon 680
|
Wysłany: 01.03.2007 16:44
Jakby co to mój brat ma kilka nowych Rubiconow do sprzedania...
|
|
|
|
WojtasG
Rejestracja: 29.11.2006 18:31 Posty: 161 Miejscowość: Białystok/okolice
Quad: Suzuki KQ700
|
Wysłany: 08.03.2007 09:45
z którego rocznika
czy tylna sztywna ośka daje mniej konfortu od zawieszenia niezależnego
_________________ Pozdrawiam
WojtasG
|
|
|
|
WojtasG
Rejestracja: 29.11.2006 18:31 Posty: 161 Miejscowość: Białystok/okolice
Quad: Suzuki KQ700
|
Wysłany: 08.03.2007 09:46
z którego rocznika
czy tylna sztywna ośka daje mniej konfortu od zawieszenia niezależnego
_________________ Pozdrawiam
WojtasG
|
|
|
|
tbodzio
Rejestracja: 07.03.2007 09:07 Posty: 91 Miejscowość: Elbląg
Quad: 2017 Can-am Outlander XMr 1000R
Poprzednie quady: Honda TRX400FAG Rancher; Kawasaki Brute Force KVF750D
|
Wysłany: 10.03.2007 13:40
Jaki silnik tego rubicona, gdzie je można zobaczyc i oczywiscie za ile bo chce kupić dwa quady na te lato. Nie wiem jeszcze czy maja to być rubicony, rancher czy Foreman ale cos od 350 w gore akurat do 500. jeżeli można to informacje na maila [email protected]
dzięki wielkie i pozdrawiam wszystkich.
|
|
|
|
łoniu
Rejestracja: 16.11.2005 15:34 Posty: 59 Miejscowość: z doliny zakutych łbów
Quad: rubik, rubik
|
Wysłany: 11.03.2007 18:06
Cytuj: czy tylna sztywna ośka daje mniej konfortu od zawieszenia niezależnego
nie daje żadnego komfortu, ale za to jest królem na trawersach
_________________ Nasze filmy:
http://www.youtube.com/profile_videos?u ... iu1979&p=r
|
|
|
|
czarny
Rejestracja: 12.09.2006 10:06 Posty: 39 Miejscowość: katowice
|
Wysłany: 27.03.2007 08:32
Witam mam jeszcze pytanie do użytkowników rubicona i foremana 500, czy nie będę miał problemu z zamontowaniem wyciągarki Warn 3.0, (czy jest wystarczająca ilość miejsca) jak wygląda wymiana oleju czy to jest tak jak w rinconie dokładnie tyle ile trzeba bo jak nie to są problemy ze skrzynią biegów itd. ???
Pozdrawiam
|
|
|
|
łoniu
Rejestracja: 16.11.2005 15:34 Posty: 59 Miejscowość: z doliny zakutych łbów
Quad: rubik, rubik
|
Wysłany: 27.03.2007 08:48
czarny napisał(a): czy nie będę miał problemu z zamontowaniem wyciągarki Warn 3.0, (czy jest wystarczająca ilość miejsca) jeżeli wydasz wg mnie skandalicznie dużo (300 PLN) za oryginalną płytę montażową to zamontujesz to bez problemu. czarny napisał(a): jak wygląda wymiana oleju czy to jest tak jak w rinconie dokładnie tyle ile trzeba bo jak nie to są problemy ze skrzynią biegów itd. ???
pierwsza wymiana jest po 150 milach, a kolejne co 600 mil. Oleju wchodzi sporo bo aż 4,7 l., to obejmuje silnik i skrzynie biegów, która w rubiconie jest nieco złożona. Leje zalaceny olej HOND-y GN 4, zmieniam filtr i zapominam o temacie do następnej wymiany, nie to co w grizlim np. Nie próbowałem też lać mniej niż zaleca producent dlatego nie wiem czy byłby kłopoty ze zmianą biegów
_________________ Nasze filmy:
http://www.youtube.com/profile_videos?u ... iu1979&p=r
|
|
|
|
czarny
Rejestracja: 12.09.2006 10:06 Posty: 39 Miejscowość: katowice
|
Wysłany: 27.03.2007 09:39
Dzięki za odpowiedź, ja użytkowałem rincona 650 i tak jak mówisz wolę to zdecydowanie od Grizzliego (pasek i ciężka zmiana biegów), natomiast ostatnio jechałem foremanem 500 automatem i później dopiero zwróciłem uwagę że skrzynia jest bezstopniowa (nie odczuwam zmiany jak w rinconie). W tiptroniku jest 5 biegów a jak zmienię na automat to jak ona działa że nie ma szarpnięć przy przerzucaniu, aha a można wlać olej motul 10w 40 ??
|
|
|
|