Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Foreman 450 czy 500 ?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 22:18



Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Foreman 450 czy 500 ? 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 28.02.2007 20:04 
Foreman 450 czy 500 ?
Czym się różni Honda Foreman 450 od Foremana 500? Co lepszego ma Rubicon od Foremana?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26.10.2006 20:15
Posty: 7
Miejscowość: bielski
Quad: TRX500FE
PostWysłany: 28.02.2007 21:34 
gdzieś to już było

na pewno silnikem :uśmiech:
i Rubicon jest chłodzony cieczą, Foreman powietrzem, to na początek ;)

_________________
Wyłaniamy się z ciszy,obracamy w milczenie...


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 28.02.2007 22:09 
To znaczy że jest Foreman 450, 500 i Rubicon 500?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 01.03.2007 00:37 
Kamikazeeee napisał(a):
To znaczy że jest Foreman 450, 500 i Rubicon 500?

już się nie zaglebiam w ta klasyfikacje, jednak Rubicon to swietny Sprzęt do przeprawy, ma 33km , swietne reduktory i 5 biegow w esp, zreszta pytaj Ratysia on teraz tym jezdzi.

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 27.02.2007 18:38
Posty: 7
Miejscowość: SilESiaN QuAd ReGiOn
Quad: Honda Foreman 500 , Rancher 350
PostWysłany: 01.03.2007 10:15 
Szczerze Jezdzilem obydwoma w Salonie i Rubicon ma lepsze przyspieszenie :) No i przelozenie z Automatu na Tip Tronic jak kto woli :D

_________________
........Nie wazne jak jezdzisz tylko z kim...........


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.11.2005 18:45
Posty: 845
Miejscowość: legionowo
Quad: Suzuki Vinson 500, Honda Rincon 680
PostWysłany: 01.03.2007 10:41 
Zawieszenie we wszystkich wymienionych powyzej jest bardzo podobne jak nie identyczne.
Roznice w silniku ( 450 od 500 rozni się zasadniczo moca oraz rodzajem chlodzenia) oraz zasadnicze w przeniesieniu napędu.

Foreman 450 ma: biegi w nodze( 450 S), biegi w manetce typu tiptronic ( 450 ES- tzw Electric Shift)

Rubicon ma ES i/lub tzw hydrostatic -automat bezstopniowy dzialajacy w oleju - super rozwiazanie i bezobslugowe.

Foreman 500 mial w zaleznosci od modelu i rocznika rozmaite kombinacje ES/ hydrostatic.

Obecnie jesli jest to markowane Rubicon to jest to 500 i zawsze ma automat typu hydrostatic oraz posiada lub nie dodatkowo klasyczne biegi z przelaczaniem ES.
denis


 
Profil

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 01.03.2007 16:38 
Dzięki za objaśnienie, już wiem co wybrać ;)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.11.2005 18:45
Posty: 845
Miejscowość: legionowo
Quad: Suzuki Vinson 500, Honda Rincon 680
PostWysłany: 01.03.2007 16:44 
Jakby co to mój brat ma kilka nowych Rubiconow do sprzedania... :lol:


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.11.2006 18:31
Posty: 161
Miejscowość: Białystok/okolice
Quad: Suzuki KQ700
PostWysłany: 08.03.2007 09:45 
z którego rocznika
czy tylna sztywna ośka daje mniej konfortu od zawieszenia niezależnego

_________________
Pozdrawiam
WojtasG


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.11.2006 18:31
Posty: 161
Miejscowość: Białystok/okolice
Quad: Suzuki KQ700
PostWysłany: 08.03.2007 09:46 
z którego rocznika
czy tylna sztywna ośka daje mniej konfortu od zawieszenia niezależnego

_________________
Pozdrawiam
WojtasG


 
Profil

Rejestracja: 07.03.2007 09:07
Posty: 91
Miejscowość: Elbląg
Quad: 2017 Can-am Outlander XMr 1000R
Poprzednie quady: Honda TRX400FAG Rancher; Kawasaki Brute Force KVF750D
PostWysłany: 10.03.2007 13:40 
Jaki silnik tego rubicona, gdzie je można zobaczyc i oczywiscie za ile bo chce kupić dwa quady na te lato. Nie wiem jeszcze czy maja to być rubicony, rancher czy Foreman ale cos od 350 w gore akurat do 500. jeżeli można to informacje na maila [email protected]
dzięki wielkie i pozdrawiam wszystkich.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.11.2005 15:34
Posty: 59
Miejscowość: z doliny zakutych łbów
Quad: rubik, rubik
PostWysłany: 11.03.2007 18:06 
Cytuj:
czy tylna sztywna ośka daje mniej konfortu od zawieszenia niezależnego

nie daje żadnego komfortu, ale za to jest królem na trawersach

_________________
Nasze filmy:
http://www.youtube.com/profile_videos?u ... iu1979&p=r


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 12.09.2006 10:06
Posty: 39
Miejscowość: katowice
PostWysłany: 27.03.2007 08:32 
Witam mam jeszcze pytanie do użytkowników rubicona i foremana 500, czy nie będę miał problemu z zamontowaniem wyciągarki Warn 3.0, (czy jest wystarczająca ilość miejsca) jak wygląda wymiana oleju czy to jest tak jak w rinconie dokładnie tyle ile trzeba bo jak nie to są problemy ze skrzynią biegów itd. ???


Pozdrawiam


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.11.2005 15:34
Posty: 59
Miejscowość: z doliny zakutych łbów
Quad: rubik, rubik
PostWysłany: 27.03.2007 08:48 
czarny napisał(a):
czy nie będę miał problemu z zamontowaniem wyciągarki Warn 3.0, (czy jest wystarczająca ilość miejsca)

jeżeli wydasz wg mnie skandalicznie dużo (300 PLN) za oryginalną płytę montażową to zamontujesz to bez problemu.

czarny napisał(a):
jak wygląda wymiana oleju czy to jest tak jak w rinconie dokładnie tyle ile trzeba bo jak nie to są problemy ze skrzynią biegów itd. ???

pierwsza wymiana jest po 150 milach, a kolejne co 600 mil. Oleju wchodzi sporo bo aż 4,7 l., to obejmuje silnik i skrzynie biegów, która w rubiconie jest nieco złożona. Leje zalaceny olej HOND-y GN 4, zmieniam filtr i zapominam o temacie do następnej wymiany, nie to co w grizlim np. Nie próbowałem też lać mniej niż zaleca producent dlatego nie wiem czy byłby kłopoty ze zmianą biegów ;)

_________________
Nasze filmy:
http://www.youtube.com/profile_videos?u ... iu1979&p=r


 
Profil Gadu-Gadu WWW

Rejestracja: 12.09.2006 10:06
Posty: 39
Miejscowość: katowice
PostWysłany: 27.03.2007 09:39 
Dzięki za odpowiedź, ja użytkowałem rincona 650 i tak jak mówisz wolę to zdecydowanie od Grizzliego (pasek i ciężka zmiana biegów), natomiast ostatnio jechałem foremanem 500 automatem i później dopiero zwróciłem uwagę że skrzynia jest bezstopniowa (nie odczuwam zmiany jak w rinconie). W tiptroniku jest 5 biegów a jak zmienię na automat to jak ona działa że nie ma szarpnięć przy przerzucaniu, aha a można wlać olej motul 10w 40 ??


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 33 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.