Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - problem z elektryką-namieszane w instalacji
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 09:14



Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
problem z elektryką-namieszane w instalacji 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 16.08.2016 20:41
Posty: 62
Miejscowość: Warmia
Imię: Grzegorz
Quad: Honda TRX300FW 95r
PostWysłany: 28.04.2017 18:41 
problem z elektryką-namieszane w instalacji
Witam...po ostatnim wypadzie z nowym aku okazało się że jest rozładowany..mam nadzieję że go nie uwaliłem...okazało się że nie ma ładowania..zaglądnąłem w bezpieczniki i okazało się że ona niesprawne...po podłączeniy napięcie do 14.5V.Niestety kiedy podepnę te bezpieczniki odrazu zapala się lampka w kierownicy i nie mam jej czym zgasić;).stacyjka jest nieoryginalna i nie reaguje ...kiedy powyciągam te bezpieczniki wtedy kontrolka gaśnie i zapala się dop po przekręceniu kluczyka.proszę o pomoc bo sam chyba nie ogarnę sprawy.

-- dodano 28.04.2017 18:21 --

Wygrzałem silnik i sprawdziłem napięcia.na tym prxerobionym tak jak kupiłem jest 13.6 do 14.1.kiedy podepnę dwa bezbieczniki podnosi się na 14.4-14.6... które są odpowiednie?

Myślę że ktoś nie miał zielonego pojęcia o tych bezpiecznikach i wymienił stacyjkę podłączając po swojemu aby palił:)

-- dodano 28.04.2017 19:41 --

Takie cudo jest odłączone i siedziało koło siedzenia.

Image

Image


Ostatnio zmieniony przez gt82 28.04.2017 18:41, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil

Rejestracja: 01.04.2017 12:01
Posty: 3
Imię: rony albert
Quad: rony
Poprzednie quady: NA
PostWysłany: 01.05.2017 08:39 
Re: problem z elektryką-namieszane w instalacji
Nie rozumiem

_________________
DiseaseDrugs


 
Profil

Rejestracja: 16.08.2016 20:41
Posty: 62
Miejscowość: Warmia
Imię: Grzegorz
Quad: Honda TRX300FW 95r
PostWysłany: 01.05.2017 21:03 
Re: problem z elektryką-namieszane w instalacji
Jest stacyjka nieoryginalna która po przekręceniu zapala kontrolki i mogę zapalić..Niestety ładowanie jest na poziomie 13,5V

Okazało się że przepalone są oba bezpieczniki przy akumulatorze.Po wymianie na nowe lampki zapalają się mimo iż kluczyk w stacyjce wyciągnięty i mogę normalnie odpalić.Ładowanie jest ok (14,5V)ale aby wyłączyć kontrolki muszę odpiąć klemę od aku.

To ustrojstwo ze zdjęć służyło jako odcięcie masy od akumulatora.

Myślę że pierwszy właściciel zrobił tak bo albo stacyjka padła albo klucze zgubił.Zrobił na sztywno i odcięcie masy zamontował koło siedzenia.

Kolejny chciał jednak mieć kluczyk i "odciął" bezpieczniki a zasilanie przez stacyjkę pociągnął z jakiegoś najbliższego punktu.

Nie jestem elektrykiem i ciężko zrozumieć mi schematy z manuala ale z pomocą myślę że dałbym radę..Pomyślałem też o przekaźniku przy aku który odcinałby masę po przekręceniu stacyjki.Taki chyba najprostszy sposób.Obecnie po powrocie odłączam aku a na postojach w terenie zostawiam na biegu aby kontrolki nie świeciły.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 43 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.