Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Problem z regulacją zaworów Honda Rancher 350 FM
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 08:38



Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Problem z regulacją zaworów Honda Rancher 350 FM 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 05.05.2016 22:04
Posty: 84
Imię: Mirek
Quad: Maxxer 300, Blaster 200, Trx350
PostWysłany: 19.02.2018 23:32 
Re: Problem z regulacją zaworów Honda Rancher 350 FM
Widziałem na filmie na yt jak koleś docierał zawory ręcznie.
U mnie chyba też któryś puszcza bo nie raz jak zamkne gaz i hamuje silnikiem to strzeli z wydechu. I to nie chodzi o te popiardywanie tylko fest huk.

-- dodano 20.02.2018 00:32 --

Trzeba było go odpalić i potrzymac na zamkniętym krainie. Jakby pod koniec paliwa chodził dobrze wiadomo byłoby, że gaźnik przelewał.


Ostatnio zmieniony przez mirekm71 19.02.2018 23:32, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil

Rejestracja: 10.01.2017 23:19
Posty: 20
Imię: Mati
Quad: Honda Rancher 350 2003
Poprzednie quady: Honda Fourtrax 300
PostWysłany: 23.02.2018 18:00 
Re: Problem z regulacją zaworów Honda Rancher 350 FM
Dobra zawory dotarte ale zauważyłem delikatne pęknięcie głowicy pomiędzy zaworami i mam stąd do was pytanie czy da się to jakoś naprawić czy trzeba nową głowice? Czy się nie przejmować?


 
Profil

Rejestracja: 05.05.2016 22:04
Posty: 84
Imię: Mirek
Quad: Maxxer 300, Blaster 200, Trx350
PostWysłany: 23.02.2018 19:28 
Re: Problem z regulacją zaworów Honda Rancher 350 FM
Jeżeli jest szczelne to olać to. Jeżeli nie to fachowiec zrobi. Hondy maja taki sposób odlewania, ze czasami wyglada jak pęknięcie. Silnik w Kymco wyglada jakby był cały połamany.


 
Profil

Rejestracja: 10.01.2017 23:19
Posty: 20
Imię: Mati
Quad: Honda Rancher 350 2003
Poprzednie quady: Honda Fourtrax 300
PostWysłany: 25.04.2018 16:07 
Re: Problem z regulacją zaworów Honda Rancher 350 FM
Aha Dzięki to jeszcze jutro spróbuje je lepiej dotrzeć bo trochę się poci a jak nie to do fachowca

-- dodano 19.03.2018 15:23 --

Witam ponownie wy regenerowałem głowice złożyłem to wszystko do kupy i dalej to samo czyli nierówna praca, dym z tłumika, nie może wejść na obroty i słaba odpalanie. Sprawdzałem kompresje wyszło około 4 bary czyli bardzo mało. Ale tłok i cylinder na rzut oka wyglądał jak nowy. Czy to oznacza remont?

-- dodano 25.04.2018 16:07 --

Witam ponownie sporo czasu minęło a problem nadal ten sam. Ogarnąłem problem ze sprężaniem, wynosi prawie 6 bar więc nie jest jeszcze źle. Więc zostaje tylko gaźnik.Powiedzcie mi panowie jak ustawić ten gaźnik, bo na razie ciężko pali a jak już zapali to nie wchodzi na obroty i strzela. Mógł bym kogoś prosić o dokładne wytłumaczenie jak to cholerstwo ustawić??


Ostatnio zmieniony przez matiquad 25.04.2018 16:07, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 25 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.