Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na auto
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 24.04.2024 12:10



Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na auto 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 08.08.2019 19:14 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Ja dla pewności bym wymienił choć wygląda ok , co do wymiany świecy co 2 tys km to też uważam że za szybko ,ale japany tak wymyśliły i staram się tego trzymać

-- dodano 08.08.2019 11:16 --

No to teraz mnie zaskoczyłeś , zawsze uważałem że jest to jeden element , i nie da się go skompletować z części zamiennych

-- dodano 08.08.2019 20:14 --

piotrpop20 napisał(a):
Witam. Sprawdziłem napinacz.
Udało się go przykręcić 1 pełny obrót plus 1/4 obrotu.

dzisiaj sprawdzałem u siebie i wyszedł jeden pełny obrót i może kawałeczek , czyli podobnie jak u ciebie ;)


Ostatnio zmieniony przez jarecki13 08.08.2019 19:14, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil

Rejestracja: 16.07.2019 19:50
Posty: 31
Imię: Piotr
Quad: Honda Rincon 680
PostWysłany: 09.08.2019 20:56 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Witam ponownie.

To chyba łańcuch y mamy ok.
Próbowałem nagrać dziś ten film ale nic nie było słychać. Jutro spróbuję innym telefonem.

Co do świecy to sprawdzałem w serwisowce i tam pisze faktycznie że co 2 tys km ale tylko sprawdzić świece. Jeśli nie spełnia tych wytycznych co tam pisze do dopiero wtedy wymienić.

Dziś zauważyłem jeszcze jedna rzecz. Jak na postoju dam gaz do odcinki i nagle odpuszczę gaz to strzela z wydechu. Jeśli odpuszczam powoli strzałów nie ma.

Czy u Pana też tak jest ? Może ja mam coś nie tak ze składem mieszanki, zaplonem, zaworami ?

Zamówiłem czujnik ciśnienia będę sprawdzał kompresję. Zobaczę co wyjdzie.

Pozdrawiam


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 10.08.2019 10:10 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Kiedyś w rinconie były akcje serwisowe USA związane z wydechem coś się tam luzowało i tarabaniło(wymieniali wydech)ponoć można to sprawdzić wystarczy złapać przy wyjściu z cylindra i przy wejściu do tłumika a ktoś musi odpalić maszynę , co do strzałów w wydech to może masz filtr powietrza brudny ewentualnie zobacz dokładnie wydech czy nie jest gdzieś rozszczelniony ,newralgiczne miejsca to łączniki i sama końcówka wydechu sparkarester czy jakoś tak(przykręcona na trzy śruby) , mi potrafi strzelić ale u mnie ta końcówka wydechu jest nie szczelna - kolega wjechał mi w nią i teraz nie przylega tak jak powinna, jak odkręcam tą końcówkę to nie strzeli w ogóle , a dźwięk quada robi się jak by był w układzie V :)


 
Profil

Rejestracja: 16.07.2019 19:50
Posty: 31
Imię: Piotr
Quad: Honda Rincon 680
PostWysłany: 10.08.2019 21:01 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Witam.

Filtr powietrza mam ok. Tłumik mam z tą wada. Po rozgrzaniu przestaje się tłuc. Coś w środku się odspawalo.

Ja obstawiam coś z zaworami, albo niewłaściwy skład mieszanki. Łapacz iskier ten na końcu w środku jest czarny jak sadza. To tak jakby była za bogata mieszanka.
Przesyłam film z jazdy. Nawet słychać to oco mi chodzi. Jadę wolno by powietrze nie zakłócało dźwięku silnika. Słychać te dziwne klekoty i tak jakby spalanie stukowe.

Niech Pan ocenia czy to w tym quadzie normalnie

https://drive.google.com/file/d/1kTypTH ... p=drivesdk

Dziękuję


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 10.08.2019 22:08 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Przeczyść te sitko na końcu wydechu , wymień świecę i polataj trochę , co do tego spalania stukowego to Rincon tak ma mój ma nalatane 10 tyś km i zawsze był taki dźwięk(choć ciężko to ocenić po Twoim nagraniu , najlepiej jak byś podjechał do kogoś kto ma też rincona) a kupiłem go z przebiegiem 2 tyś nic nie stracił na mocy prędkość max do docięcia(ogranicznika 62-63mile) na koło idzie z oponami mayhem 26,osłoną alu. spodu i wyciągarką z płytą stalową więc wagi trochę jest . Ja bym zajrzał dalej na te zawory czy się nic nie zmieniło i jeśli wszystko jest oki to lał paliwo i latał . Gdzie mieszkasz to może ktoś się znajdzie do 50 km w okolicy co też ma rincona wtedy zawsze będziesz mógł porównać , u nas w ekipie swojego czasu były 3 rincony i każdy chodził tak samo (jeśli chodzi o dźwięk silnika)


 
Profil

Rejestracja: 16.07.2019 19:50
Posty: 31
Imię: Piotr
Quad: Honda Rincon 680
PostWysłany: 10.08.2019 22:20 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Sitka u mnie nie ma. Zostało rozwalone przez poprzedniego właściciela.

Czyli mówi Pan że ten dźwięk jest ok ?
Proszę jeszcze raz posłuchać.
Ja mieszkam koło Rzeszowa.

A Rincon ma czujnik spalania stukowego ?

Wiem że na żywo najlepiej bym sprawdził ale nie wiem kto tu ma w pobliżu.

Pisałem na forum ale nikt nie odpisał.
Pozdrawiam


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 10.08.2019 22:54 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
posłuchaj tego tak rincony chodzą

-- dodano 10.08.2019 23:54 --

Tu masz bardzo dobry serwis quadów jak byś miał problemy ,śmiało możesz tam dzwonić , nie wiem ile km jest od rzeszowa ale dużo osób sobie chwali za profesjonalne podejście do tematu http://www.motomikulski.pl/about/ , co do dźwięku musisz spotkać kogoś co ma rinocna i sam porównasz


Ostatnio zmieniony przez jarecki13, 10.08.2019 22:54, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 16.07.2019 19:50
Posty: 31
Imię: Piotr
Quad: Honda Rincon 680
PostWysłany: 17.09.2019 18:43 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Witam ponownie

Byłem quadem u Pana MotoMikulski w Krośnie bo to tylko 30km odemnie. Potwierdzam Gość zna się na quadach.
Oglądnął, przejechał się i stwierdził że nic mu nie dolega. Ze ten silnik tak ma chodzić i inaczej chodził nie będzie. Stwierdził ze ten silnik Hondy to taka motopompa strażacka.

Ale mnie dalej nie pokoi ten dzwięk, muszę usłyszeć inny silnik wtedy będę wiedział na 100% ze tak ma być.

Mowił mi że silnik w tym quadzie może wytrzymać bez remontu max 20 tys km. Doł silnika więcej wytrzyma, tylko cała góra do roboty. Ja mam 12 tys ale mówił ze chodzi super.

A Pan jaki ma przebieg w swoim ?

Sprawdził także zawieszenie i tak:
1. Jedno lozysko tyl do wymiany
2. Zawieszenie tyl od strony kól do wymiany.

Mam pytanie, jakiej najlepiej firmy kupić te częsci zeby to chwile pochodzilo ?

Polecał mi EPI jesli chodzi o zamienniki. Tylko nie wiem czy wszystko wymianiac czy tylko to co zuzyte ?

Druga sprawa. Zaczelo się to dziac od niedawana. Jak Jadę na 3 biegu (EPS) i mam puszczony gaz, gdy redukuje bieg do dwojki to redukcja nastepuje z opoznieniem nawet kilku sekund. Nie zawsze się tak dzieje, czasami zmienia dobrze.
Ale gdy mam nacisniety gaz to redukuje od razu.

Dzieluje i pozdrawiam


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 17.09.2019 19:09 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Co do przebiegu ja mam 10 tyś i sprzęcik lata jak na samym początku , co do remontu to rozmawiałem ze specem od rinconów i mówił ,że z reguły jeśli jest coś do remontu silnika to głównie pierścienie bo reszta jest naprawdę solidna , pomijając sytuacje losowe i brak obsługi, co do łożysk też śmiało mogę polecić EPI , wymieniałem z tyłu jakieś 7 tyś kilometrów temu i dalej się trzyma a latam na mayhem 26'' , jeśli masz luz na piastach tył to wymień wałki i tuleje bo będą ci szły dalej łożyska i reszta zawieszenia , tam nie powinno być luzu , ewentualnie wyślij zawieszenie do motomikulski bo z tego co wiem ogarniali temat na lepszych materiałach i problem będziesz miał z głowy , co do biegu to się nie wypowiem choć ja nigdy nie puszczam gazu przy zmianie biegu , przyczyn może być kilka od ciśnienia oleju (jest to do sprawdzenia) ale z reguły problem jest nie z redukcją tylko z przełączeniem na wyższy , zły olej (podróba) , zjechane tarcze sprzęgła , walnięty czujnik prędkości , objawów musisz poszukać w internecie , jest fajna stronka na temat rincona tylko po angielsku ,Rinconriders' tam poszukaj bo jest mnóstwo ciekawych rzeczy ;)


 
Profil

Rejestracja: 16.07.2019 19:50
Posty: 31
Imię: Piotr
Quad: Honda Rincon 680
PostWysłany: 17.09.2019 20:29 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Dziękuję za odpowiedź. Pewno kupię to epi. Bo te oryginały to niedosc że drogie to jeszcze straszny badziew.
Spytam jeszcze czy te łożyska bez prądu da się wymienić ?
Oraz w tym zawieszeniu to co się tam smaruje ? Pytam bo różnie piszą. Dziękuję

-- dodano 17.09.2019 20:29 --

Bez prasy


Ostatnio zmieniony przez piotrpop20, 17.09.2019 20:29, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 17.09.2019 20:34 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Zapomniałem jeszcze dopisać abyś sprawdził wtyczki i gniazda od solenoid ass A i B i solenoid linear , wtyczki są na początku silnika mogły trochę przerdzewieć i nie mają dobrego styku a dzięki nim przełączasz biegi , wypnij kostki sprawdź je przeczyść i przesmaruj jakimś preparatem do połączeń elektrycznych wypychającym wodę. Co do zawieszenia smarujesz wszystkie wałki tulejki i łożyska kół jak i amortyzatorów , ja stosuje smar bel-rey merine kolor czerwony , oczywiście wpierw czyścisz i sprawdzasz czy wałki nie są pordzewiałe i tuleje nie popękały , ogólnie to proponował bym ci wysłać wahacze do motomikulski to ci wszystko dorobią i będzie pancerne ;)


 
Profil

Rejestracja: 16.07.2019 19:50
Posty: 31
Imię: Piotr
Quad: Honda Rincon 680
PostWysłany: 17.09.2019 20:54 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Zapytam w motomikulski. Co do zmiany biegów to sprawdzę wtyczki, ale chyba nie to. Wystarczy że lekko nacisnęłam gaz a on już redukuje. Być może to jest ciśnienie oleju lub czujnik położenia przepustnicy może ? Gdzieś czytałem że można skalibrować ten czujnik, ale nie mogę tego znaleźć jak to zrobić. Pozdrawiam


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 17.09.2019 21:09 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
wszystkie procedury i najważniejsze rzeczy masz podane w serwis manualu


 
Profil

Rejestracja: 16.07.2019 19:50
Posty: 31
Imię: Piotr
Quad: Honda Rincon 680
PostWysłany: 29.06.2020 21:22 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
jarecki13

Witam Pana

Mam kolejny problem z moją Honda. Pisze aby się doradzić co robić.

Mam duży luz z tyłu na wielowypustowe który wchodzi do dyfra. Od nowości nikt tego nie smarował i się wyrobiło. Raczej nie przeskakuje jeszcze bo przy skręcie nie strzela.

Luz jest jakieś 5 do 10 stopni obrotu.

Co tu robić ?

Czy zdjąć to i nasmarować i jeździć puki się nie rozwali całe ?
Czy zdjąć dać tam kleju loctitle do wielowypustu. Ale wątpię czy to wytrzyma, klej i tak by poszedł na 1 powierzchnie, na drugą smar
3 opcja kupić nowe półosie i zapewne koło zębate. Koszt nawet nie chcę myśleć pewnie koło 2 tys.

Regeneracja ciężko kogoś znaleźć co by to zrobił.

Co by Pan doradził?

Dziękuję


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 29.06.2020 22:08 
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
To jest norma , nic nie rób ,jak się rozwali to się rozwali , jest to niestety urok tylnego dyfra w Rinconie , ewentualnie wyjmij ośki i wyczyść wszystko nasmaruj i włóż je do dyfra, znając życie pewnie będziesz miał duży problem aby je wyjąć , pamiętaj ,że musisz je wyjmować idealnie równolegle do ziemi bo inaczej się namęczysz , do tego jak będziesz ciągnął i nie będzie szło to obracaj ją co 15-20 stopni aż puści , drugą ośkę wybijesz przez dyfer bo jest przelotowy, co do luzu to zwróć uwagę ,że na wbitym biegu i odpalonym quadzie luzu nie ma no chyba ,że masz a to już jest szybka droga do rozwalenia przegubu lub talerza. Co do ceny to 900zł-1000zł talerz napędzający a ośki różnie od 400 do 700 zł , może być tak ,że ośki są tylko zżarte przez rdzę , ja bym próbował ściągnąć ze stanów przez kogoś jest dużo taniej ;)

-- dodano 29.06.2020 23:04 --

A zapomniałem ci dodać ,abyś zobaczył na wałek napędzający i jego gniazdo , bo tam też potrafią się wyrobić zęby , siada manszeta i cały syf leci do gniazda a potem to już tylko kwestia czasu , kiedyś u nas w ekipie kumpel miał taki przypadek . Najlepiej jest wyjąć cały dyfer na zewnątrz , i wcale nie ma z tym dużo roboty a przy okazji przesmarujesz sobie wszystko , największy problem to ośki ,ale jak już raz ci wyjdzie to później nie ma problemu o ile robisz smarowanie co pół roku ;)

-- dodano 29.06.2020 23:08 --



Ostatnio zmieniony przez jarecki13 29.06.2020 22:08, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 47 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.