Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Witam. Dziękuję za wszystkie porady. Po podkręceniu tego napinacza jest zdecydowanie lepiej. Nawet lepiej pali. Słychać lekko to stukanie ale ustaje bardzo szybko. Może ta końcówka od napinacza się tłucze ? Pojezdze i zobaczę jak będzie dalej. Na końcu dalem linka do filmu.
Mam jeszcze 2 pytania które mnie dręczą. 1. Kilka sekund po odpaleniu słychać takie dziwne buczenie, słychać to na nagraniu. Co to może być ? Czy Pan też to ma ? 2. To co kiedyś pisałem. Jak jadę np na 3 biegu z górki i puszczę całkowicie gaz to silnik pracuje super. Ale jak dodam dosłownie troszkę gazu to zaczyna coś klekotac, szelescic. Dam więcej gazu to mniej słychać. Na gorącym silniku jest to dużo bardziej słyszalne. Na niedokonca rozgrzanym prawie tego nie ma. Różnie z tym bywa. Na postoju tego nie ma. Tylko jak quad jest napędzany przez koła bo jadę z górki i dodam trochę gazu to wtedy to występuje. Ten dźwięk jest trochę podobny jak w aucie się daje dużo gazu na małych obrotach. Tak jakby spalanie stukowe było słychać. Dałby Pan radę jeszcze raz to sprawdź czy Pan tego nie ma? Dziękuję i pozdrawiam
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
posłuchaj od 6 minut i 15 sekund jeśli taki masz dźwięk to jest oki , co do buczenia po odpaleniu to jest konwenter momentu obrotowego ewentualnie może być pompa oleju lub sam filtr który pod ciśnieniem oleju zaczyna filtrować , temat też przerabiałem i Honda tak po prostu ma , po rozgrzaniu już tego nie słuchać , pamiętaj ,że Rincon ma jeden obieg oleju który smaruje silnik i skrzynię , więc olej trzeba rozgrzać zanim się będzie jeździło, kiedyś mi taki jeden spec od rincona powiedział ,że w rinconie się nie grzebie tylko wymienia oleje,czyści filtr oleju i jeździ- pomijając sprawy które wynikają ze stylu jazdy (łożyska,zawieszenie,układ sterowania)
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Dźwięk jest podobny gdy jest pod obciążeniem. Ale muszę jakoś nagrać jutro ten bez obciążania jadąc z górki z lekko naciśniętym gazem i dam film. Zobaczymy czy będzie coś słychać. Dziękuję
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Sprawdź kolor świecy, dużo ci to powie jeśli chodzi o proces spalania tylko uważaj jak będziesz ściągał fajkę bo lubi pęknąć jak źle ją złapiesz, z resztą jeśli sprzęt został niedawno kupiony to proponował bym wymianę , pamiętaj aby świeca była oryginalna Hondy(ngk) IFR5L11-irydowa
Ostatnio zmieniony przez jarecki13, 07.08.2019 21:09, edytowano w sumie 1 raz
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Nie widać zdjęcia , ale jak ma już nalatane 4 tyś mil to czas na wymianę zgodnie z książka serwisową co 2 tyś km powinno się zmieniać , ale każdy robi jak chce
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
Jeżeli stuka napinacz rozrządu to zaawyczaj sam łańcuszek jest do wymiany ewentualnie ślizg . jazda z takimi stukami może doprowadzić do poważniejszej awari Co do obiegu oleju to Rincon nie ma jednego obiegu a posiada trzy pompy oleju
Re: Honda Rincon 680 - problem z redukcja z biegu 3 na 2 na
jarecki13 napisał(a):
Pompa jest jedna jako pompa i znajduje się za konwerterem
Dokładnie pod konwenterem znajdują się trzy pompy skręcone razem (tworzą jedną całośc) i napędzane wspólnym wałkiem tworzące zespół pomp które tworzą oddzielne obiegi pompy można kupić oddzielnie lub jako całość (przynajmniej ja zamawiałem w serwisie pojedyńczą sztuke)
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 34 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum