Witam, może pomoże ktoś diagnozie następującego problemu:
Quad ma iskrę , ale nie odpala - nawet nie próbuje złapać.
Stał prawie rok w serwisie gdzie zdiagnozowano moduł zapłonowy ale z uwagi na zaporową cenę ok3300zł kolega odebrał quada sam kupił moduł - wygląda na nowy oryginał i ... nadal nie pali
Teraz przywiózł go do mnie abym mu pomógł.
Co zauważyłem - na obu modułach iskra jest jakieś 80-90 stopni przed GMP.
Klina nie ścięło bo pokrywają się znaki od rozrządzie i ten od GMP
Czy jest możliwość taka aby moduł był uszkodzony w ten sposób że robi tak duże wyprzedzenie zapłonu??
Jak duży wpływ na iskrę ma cewka wskazująca kierunek obrotów wału - może to jej wina??
PS:
wszystkie rezystancje - cewka , impulsator , cewka ładująca/kierunku (tak nazywana jest w manualu) są zgodne z danymi z serwisówki.
Zgłoś post