Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Generalny przegląd Yamaha Big Bear 400 cc
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.04.2024 11:35



Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Generalny przegląd Yamaha Big Bear 400 cc 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.12.2008 13:25
Posty: 489
Miejscowość: Stryszawa
Quad: Honda TRX420 FE BIG BEAR 400 CC
PostWysłany: 09.02.2016 19:32 
Generalny przegląd Yamaha Big Bear 400 cc
Witam

W domu pojawiła się nowa zabawka- Big Bear 400 cc, z Francji, z przebiegiem nieco ponad 15 kkm. Obecnie jest rozebrana w celu przeglądnięcia przed sezonem.

Tak wygląda na dzień dzisiejszy:

Image

Mam pytanie odnośnie ustawienia zaworów- czy dobrze ustawiłem wał na znaki?

Image


Więcej fotek tutaj: http://jarekstryszawa16.strefa.pl/big_bear.html jeśli można to chętnie skorzystam z wiedzy forumowiczów ;-)

_________________
jeśli wiesz dokąd idziesz nie musisz się spieszyć
https://www.facebook.com/jarekstryszawa


 
Profil
MultiMoto
MultiMoto
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2005 14:23
Posty: 13123
Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
PostWysłany: 09.02.2016 20:15 
Re: Generalny przegląd Yamaha Big Bear 400 cc
Dokładnie tak. Na kole magnesowym musisz ustawić drugi znak, lub sprawdź po fazach rozrządu jak się ruszają zawory i w którym punkcie jesteś.


 
Profil Facebook WWW

Rejestracja: 17.09.2015 13:26
Posty: 166
Imię: Jarek
Quad: Kodiak 400
Poprzednie quady: Kodiak 400 93 Połautomat
PostWysłany: 09.02.2016 21:09 
Re: Generalny przegląd Yamaha Big Bear 400 cc
Jaki to rok ??


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.12.2008 13:25
Posty: 489
Miejscowość: Stryszawa
Quad: Honda TRX420 FE BIG BEAR 400 CC
PostWysłany: 10.02.2016 12:02 
Re: Generalny przegląd Yamaha Big Bear 400 cc
Nie wiem który rocznik- sprawdzę to jakoś po numerze VIN?
@Shelton- gdzie znajdę to okienko na kole magnesowym? Jak nie przy ustawieniu tłoka w GMP, pomiędzy suwem sprężania i pracy.

_________________
jeśli wiesz dokąd idziesz nie musisz się spieszyć
https://www.facebook.com/jarekstryszawa


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.12.2013 18:10
Posty: 195
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Imię: Rafał
Quad: Outlander XT800
Poprzednie quady: zh250,lucky star 350.Yamaha Grizzly 400.Kq 750
PostWysłany: 10.02.2016 16:54 
Re: Generalny przegląd Yamaha Big Bear 400 cc
Witam wystarczy że na wałku jest na znakach i możesz ustawiać luzy,czyli to co na zdjęciu jest ok.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19.12.2008 13:25
Posty: 489
Miejscowość: Stryszawa
Quad: Honda TRX420 FE BIG BEAR 400 CC
PostWysłany: 22.04.2018 19:36 
Re: Generalny przegląd Yamaha Big Bear 400 cc
Luzy zaworów zrobiłem- na wydechu było książkowo 0,15, na ssącym było mało, dałem 0,10. Skontrolowany tylny hamulec, wyregulowane linki, wsio tam działa bdb. Muszę jeszcze obadać, czy prawidłowo chodzi linka blokująca włączenie wstecznego biegu bez zahamowania quada.
Jak można sprawdzić prawidłowość działania układu przeniesienia napędu? Gdy sobie kręcę jednym kołem to idzie ze sporym oporem i kręcą się wszystkie. Nie jestem pewien czy przed wstawieniem na podnośnik miałem luz- czy przełączanie biegów działa bez włączonego silnika?
Rozumiem, że Big Bear ma stały napęd 4x4 i międzyosiowy mechanizm różnicowy czyli można spokojnie jeździć po przyczepnym podłożu?
Obecnie miał tam świecę NGK o symbolu DR 8EA- nie mam dobrych doświadczeń z tymi świecami- co polecacie?

-- dodano 12.02.2016 07:18 --

Mam jeszcze pytanie odnośnie krzyżaków wału- jaki mogą mieć dopuszczalny luz? Wydaje mi się, że tylny ma wyczuwalny luz. Jeśli zajdzie konieczność wymiany to występują jakieś zamienniki, czy zostaje tylko fabryka?

-- dodano 21.02.2016 11:00 --

Trochę podciągnąłem z robotą ;-) http://jarekstryszawa16.strefa.pl/big_bear.html

Mam dylemat odnośnie prawidłowego wpięcia wężyka z komory gaźnika- ten oznaczony zieloną strzałką na fotce. Zakładam, że jest przewód do opróżniania komory pływakowej, zastanawia mnie dlaczego jest zakończony kawałkiem rurki plastykowej co sugeruje jakby miał być gdzieś wpięty. Ponadto, gdy odkręcam śrubkę oznaczona żółtą strzałką to przy otwartym kraniku nie leci z niego paliwo (a przy dmuchaniu do niego słychać bulgotanie w baku).

Image

Chyba przepuszcza mi zaworek iglicowy gaźnika- czy wymiana jest bardzo kłopotliwa? Gdzie kupić zaworek oraz uszczelki?

-- dodano 31.07.2017 17:56 --

Witam ponownie.
Mam lekki wyciek oleju spod okrągłej pokrywy z głowicy (oring jest uszkodzony), czy ktoś może wie jaki jest jego rozmiar i gdzie go kupić?
Drugie pytanko o uszczelniacz wału od strony szarpaka- jak się do niego dobrać i jaki jest rozmiar żeby go sobie kupić przed rozbiórką?

-- dodano 22.04.2018 19:36 --

Podbijam- zna ktoś może rozmiar tego simeringa wału od strony alternatora?

_________________
jeśli wiesz dokąd idziesz nie musisz się spieszyć
https://www.facebook.com/jarekstryszawa


Ostatnio zmieniony przez jarekstryszawa 22.04.2018 19:36, edytowano w sumie 4 razy



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.