Autor |
Wiadomość |
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 19.01.2006 08:16
Oryginalne opony Grizzlaka
Wiem że zaraz po zakupie powinienem wymienić oryginalne Dunlopy na np. Mud Lite.
Pytanie tylko co z felgami? Czy można je zostawić i dopasować do nich te Mud Lity? Czy lepiej wymienić?
Jeżeli wymienić to dlaczego?
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
Andrzej G.
1000opon.pl
Rejestracja: 06.12.2004 21:17 Posty: 297 Miejscowość: Łódź
|
Wysłany: 19.01.2006 09:03
Jeżeli przewidujesz jazdę w ciężkim terenie to lepiej odrazu zmianić opony na np: Mud Lity XL, wtedy możesz sprzedać fabryczne Dunlopy jako nowe .
Jeżeli zostaniesz przy rozmiarach fabrycznych 25 cali to mozesz zostawić fabryczne felgi. Jeżeli zdecydujesz się na większe 26,27 cali to lepiej założyć trochę szersze felgi , fabryczna felga w Grizzlym z przodu ma tylko 6,5 cala.
_________________ pozdrawaim
Andrzej Gawroński
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 19.01.2006 11:03
Andrzej G. napisał(a): fabryczna felga w Grizzlym z przodu ma tylko 6,5 cala
Czy jeżeli zdecydował bym się założyć jednak na te standardy opony MudLite to jakie są tego plusy i minusy?
Wg mnie na + :
- mniejsze koszy (nie muksze kupować felg)
- mniejsze zużycie zawieszenia
- pozostają jepsze osiągi prędkości
Na - :
- gorsze zachowanie w ciężkim terenie (większe koła dają więcej możliwości)
- nie wiem jak z trwałością
Czy moje rozumowanie jest prawidłowe?
I jaki rozmiar opon pasuje na te felgi?
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 19.01.2006 13:20
Ja i tak radzę wymienić felgi i opony. Fabryczne nie są takie wytrzymałe i gorzej wyglądają Poza tym jakbyś chciał zostać przy fabrycznych felgach to nie możesz wstawić opony 26 cali.
|
|
|
|
aduko
Rejestracja: 17.11.2003 22:13 Posty: 510 Miejscowość: Kraków / Nowy Sącz
Quad: g660 / Nissan Patrol GR '92 :D
|
Wysłany: 19.01.2006 19:03
Sir Adam Jr napisał(a): Wiem że zaraz po zakupie powinienem wymienić oryginalne Dunlopy na np. Mud Lite.
Może nie piszmy taki rzeczy, bo się nowi użytkownicy zaraz zrażą do sprzętu! Ja jeździłem bardzo długo na seryjnych oponach od Gryzzliaka i lekkim terenie i ciężkim(czytaj górskie rzeki) i sprawują się bardzo dobrze, jedynie co miałem problemy to wyjazd pod 50% wzniesie (pod takim kątem są łąki w górach) ale i tak dało się objechać.
Może jednak były różnice w produkcji tych opon, między rocznikiem 2002 a innym
_________________ Małe zabawki są dla małych chłopców, duże dla dużych "Moja stodoła"
|
|
|
|
2can
Rejestracja: 09.12.2004 00:44 Posty: 4145 Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
|
Wysłany: 19.01.2006 21:02
Popieram aduko ! Przez okres w którym zjeździsz oryginalne opony sprzęt się prawidłowo dotrze i ułoży , bez zbędnych oporów toczenia , a i Ciebie nie będzie kusiło pchać się w ciężki teren. Wyjdzie to na dobre i Tobie i sprzętowi .
_________________ „Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada" ------------------------------- www.3fun.pl
|
|
|
|
Sir Adam Jr
Mod-Team Member&Moderator Działu Bombardier/Can Am
Rejestracja: 27.10.2005 08:40 Posty: 2185 Miejscowość: Okolice Poznania - SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team --------
Imię: Sir Adam Jr
Quad: Can-am Outlander 1000
|
Wysłany: 19.01.2006 21:21
Tak też sądzę. Poczekam i dotrę się razem ze sprzętem.
Ale tak przyszłościowo to jakie felgi obecnie są godne uwagi?
_________________ Jest: Outlander 1000XTP 2014 1000 km + Warn 3.0 RT+BigHorn 27 R12+Flexx bar+Ricochet Był:Outlander XXc 2011 7 000 km Renegade XR 2009 9 000 km i Grizzly 660 2006 11 000 km
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 20.01.2006 16:10
Czasem widzę gdzieś na zdjęciach opony, których nie widziałem nigdzie wcześniej.
Ktoś zna taką oponę ? W Stanach mają taki wybór, że boli głowa. Nic dziwnego, że przy takiej konkurencji wszystko kosztuje najtaniej na świecie.
Podobna do Maxxis / Cheng Shin, ale nie dokładnie to samo. Ta powyżej ma więcej bocznych, małych klocków.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
2can
Rejestracja: 09.12.2004 00:44 Posty: 4145 Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
|
Wysłany: 20.01.2006 16:17
Pewnie jest to Maxxis Chuang ho wersja na brunatne błoto konsystencji kisielu
_________________ „Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada" ------------------------------- www.3fun.pl
|
|
|
|
Gosc_002
|
Wysłany: 09.03.2006 23:30
masakra - ciekawe po jakim czasie łożyska powiedzą papa
|
|
|
|
Beny
Rejestracja: 29.04.2005 10:23 Posty: 3
|
Wysłany: 10.03.2006 20:53
sa to opony firmy duro
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 10.03.2006 23:45
2can napisał(a): Pewnie jest to Maxxis Chuang ho wersja na brunatne błoto konsystencji kisielu
Na ktorych dodatkowo można plywac Masakra taki rozmiar
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 11.03.2006 11:30
Tak Wam się tylko chłopaki wydaje To zdjęcie daje taki efekt, mam identyczne u siebie "na składzie" i wcale nie są takie duże, te konkretne moje mają 25 cali i wcale tego po nich nie widać.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|