Autor |
Wiadomość |
Panther
Rejestracja: 09.09.2008 10:09 Posty: 654 Miejscowość: Pabianice
Quad: Yamaha Grizzly 660
Poprzednie quady: Lucky Star 250, Polaris Predator 500
|
Wysłany: 13.11.2016 15:27
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
Tak do spuszczania wody z komory plywakowej. Drugie zdjecie jest też netu i tu wlasnie jest chyba zrobione odpowietrzenie. Nie wiem czy to nie sa kanaly przelotowe.
_________________ Pozdro Łukasz
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 13.11.2016 15:48
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
Te wężyki na drugiej fotce to IMO są do odpowietrzenia i one mogą zaciągnąć wodę jak w niej się znajdą. A nie przelewowe.
_________________ V2.....sound of madness
|
|
|
|
Homer00
Rejestracja: 06.08.2013 21:20 Posty: 165 Miejscowość: Ostrowiec
Imię: Piotr
Quad: G700 czerwony
Poprzednie quady: Polaris 700 twin,g7-Camo,g7-Zielony, g7-camo
|
Wysłany: 13.11.2016 15:55
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
Ustawiasz pomiar na rezystancke, omy i sprawdzasz opornosc miedzy przewodem od świecy a masa cewki(obudowa). Drugi pomiar miedzy uzwojeniem zasilania czyli piny gdzie podpiete sa przewody zasilajace cewke. Tu i tu musi być rezystancja, jesli gdzies nie ma to zlom. Mozesz też wyjac cewke i podlaczyc zasilanie oraz swiece(mase świecy też podlacz sobie do obudowy cewki) i w chwili podlaczenia zasilania musi być iskra.
|
|
|
|
Panther
Rejestracja: 09.09.2008 10:09 Posty: 654 Miejscowość: Pabianice
Quad: Yamaha Grizzly 660
Poprzednie quady: Lucky Star 250, Polaris Predator 500
|
Wysłany: 13.11.2016 15:59
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
zrobię te pomiary na wyjetej cewce w domu tzn bez zasialania?
_________________ Pozdro Łukasz
|
|
|
|
Robsson
Rejestracja: 25.08.2014 14:30 Posty: 1263
Quad: Outlander
Poprzednie quady: Renegade, Sportsman, Kingquad, Grizzly, CFmoto, Kymco
|
Wysłany: 13.11.2016 16:15
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
maniekitr a jeszcze jedno - piszesz, że przelew jak jest to powinien być na górze gaźnika wąż/otwór.... Ale na górze nad membrana to powinno być odpowietrzenie jak już... bo przelew na górze? Jaki stan musiałby się zrobić aby górą poszło paliwo bez odpowiedniego podciśnienia? I jak miałoby się dostać tam gdzie jest membrana? Na górze odpowietrzenie a przelew na dole. Otwór spustowy też może być jednocześnie przelewowym , gdy jest w komorze pływaka rurka wystająca ponad lustro paliwa i wówczas nie zakręca się tego tylko pozostawia otwarte a ewentualnie nadmiar paliwa w komorze gdy jego stan się podniesie jest usuwany przez tą rurkę i otwór na dole.... A a to co nazywasz zasilaniem we wklejonej przeze mnie (niepotrzebnie fotce) nie jest zasilaniem bo zasilanie doprowadza paliwo do komory pływakowej przez zawór a tam to wyjście połączone jest z gardzielą gaźnika. Czy ja czegoś nie łapię w tym.... ?
_________________ V2.....sound of madness
Ostatnio zmieniony przez Robsson, 13.11.2016 16:15, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
Panther
Rejestracja: 09.09.2008 10:09 Posty: 654 Miejscowość: Pabianice
Quad: Yamaha Grizzly 660
Poprzednie quady: Lucky Star 250, Polaris Predator 500
|
Wysłany: 13.11.2016 22:27
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
_________________ Pozdro Łukasz
|
|
|
|
Homer00
Rejestracja: 06.08.2013 21:20 Posty: 165 Miejscowość: Ostrowiec
Imię: Piotr
Quad: G700 czerwony
Poprzednie quady: Polaris 700 twin,g7-Camo,g7-Zielony, g7-camo
|
Wysłany: 14.11.2016 08:09
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
Jesli ten ostatni pomiar byl miedzy pinami na cienkie kable -wsowki(bo nie widze , zaslaniasz reką) i jest zero to znaczy ze cewka zlom. zprawdz jeszcze ten pomiar na innym zakresie. jesli zero to zlom.
|
|
|
|
Panther
Rejestracja: 09.09.2008 10:09 Posty: 654 Miejscowość: Pabianice
Quad: Yamaha Grizzly 660
Poprzednie quady: Lucky Star 250, Polaris Predator 500
|
Wysłany: 14.11.2016 21:05
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
Wsuwka jest tylko jedna po lewej. I po lewej jest takie mocowanie jak po prawej.
-- dodano 14.11.2016 21:05 --
A więc podmieniłem cewkę z innego quada (nie Grizzly) i nic to nie pomogło. Czego mam dalej szukać? Kupiłem kontaktspray do styków i część kostek już wyczyściłem. Bezpieczniki posprawdzane i wszystko ok. Powypinałem kostki z modułu, również psiknąłem tym sprayem. Nie wiem co dalej. Dalej nie ma iskry.
_________________ Pozdro Łukasz
Ostatnio zmieniony przez Panther, 14.11.2016 21:05, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 14.11.2016 21:55
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
Zasada w rinconie jest taka jeśli nie ma iskry po kłębku do celu -świeca,fajka,przewód do cewki,cewka,przewód z cewki do komputera,komputer przewód do ckp (czujnik położenia wału, impulsator czy jak kto woli), u mnie brak iskry spowodował impulsator , został dopasowany z innego quada i lata jak wściekły , wszystko mierzymy zgodnie z manualem powinieneś mieć krok po kroku opisane , można jeszcze sprawdzić od razu impulsator- powinien mieć odpowiednią rezystancję ale nie każdy serwis manual podaje- w hondzie nie podali a co lepsze zasada naprawy jest taka ,że wymienia się całe uzwojenie alternatora z impulsatorem bo znajduje się wewnątrz- cena kosmos , ale można to zrobić za grosze wymieniając sam impulsator , ja bym zaczął sprawdzać od impulsatora -- dodano 14.11.2016 22:43 --a bo bym zapomniał jeśli serwis manual nie poda rezystancji impulsatora będzie ci potrzebny odpowiedni miernik który zmierzy ci tzw peek (sygnał który podawany jest do komputera i jest nie do wykrycia przez zwykłe mierniki które kupuje się w hipermarketach ) -- dodano 14.11.2016 22:55 --Zobacz na pw podesłałem ci link na stronkę angielskojęzyczną tam są podane wartości jakie musisz sprawdzić
Ostatnio zmieniony przez jarecki13 14.11.2016 21:55, edytowano w sumie 2 razy
|
|
|
|
Homer00
Rejestracja: 06.08.2013 21:20 Posty: 165 Miejscowość: Ostrowiec
Imię: Piotr
Quad: G700 czerwony
Poprzednie quady: Polaris 700 twin,g7-Camo,g7-Zielony, g7-camo
|
Wysłany: 15.11.2016 07:52
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
dziwne ze jest tylko jedna wsowka. W g7 sa dwie. No nic skoro masz inna cewe to już po temacie. Tak jak pisza sprawdz impulsator . To ten co jest przy magnecie. 3 kable chyba biale to sa do regukatora napiecia a dwa ciensze to te od impulsatora . Sprawdz jego rezystancje i czy też zmienia się jak bedziesz krecil walem silnika.
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 19.11.2016 13:38
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
I jak tam zdiagnozowałeś problem ?
|
|
|
|
Panther
Rejestracja: 09.09.2008 10:09 Posty: 654 Miejscowość: Pabianice
Quad: Yamaha Grizzly 660
Poprzednie quady: Lucky Star 250, Polaris Predator 500
|
Wysłany: 19.11.2016 20:23
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
jarecki13 odpuscilem temat. W srode quada zawoze do mechanika. Nie będę cudowal sam tymbardziej ze jednozwarcie już zrobilem i bezpiecznik przepalony.
_________________ Pozdro Łukasz
|
|
|
|
Homer00
Rejestracja: 06.08.2013 21:20 Posty: 165 Miejscowość: Ostrowiec
Imię: Piotr
Quad: G700 czerwony
Poprzednie quady: Polaris 700 twin,g7-Camo,g7-Zielony, g7-camo
|
Wysłany: 01.12.2016 20:30
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
I jak ? Wiemy co bylo problemem?
|
|
|
|
Panther
Rejestracja: 09.09.2008 10:09 Posty: 654 Miejscowość: Pabianice
Quad: Yamaha Grizzly 660
Poprzednie quady: Lucky Star 250, Polaris Predator 500
|
Wysłany: 01.12.2016 20:42
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
quada jeszcze nie odebralem. Prawdopodobnie czujnik polozenia walu padl. U mnie podobno wystepuje razem z wiazka alternatora. Jutro już cos powinienem wiedziec.
_________________ Pozdro Łukasz
|
|
|
|
jarecki13
Rejestracja: 27.07.2011 18:41 Posty: 2586 Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
|
Wysłany: 01.12.2016 21:14
Re: Wyprowadzenie odpowietrzenia gaźnika
To ,że występuje razem z wiązką nie znaczy ,że trzeba kupować cały stator wystarczy tylko dopasować sam impulsator przylutować kabelki i po sprawie , wiem bo taki sam zabieg robiłem u siebie tu masz przykładową cenę impulsatora , dolicz do tego olej uszczelkę plus roboczogodzinę i po temacie http://allegro.pl/czujnik-polozenia-wal ... 20315.html
|
|
|
|