Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Pięta Achillesowa Grizzlaka - Ślizganie się paska
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 16.06.2024 12:14



Odpowiedz  [ 106 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Pięta Achillesowa Grizzlaka - Ślizganie się paska 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 14.04.2006 18:03 
Zrób dokładnie jak napisal Asterix 100% orginal ;) - możesz dodatkowo przy czyjejś pomocy przechylić grizlaka na prawy bok po wyjeciu korka spustowego - wyleci wtedy dokladnie cała woda.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 14.04.2006 18:12 
Kamikazeeee napisał(a):
Dzwoniłem do mechanika, powiedziałem mu o tym , a on powiedział że zapiaszczyć może się łańcuch w rowerze i piach dawno by wyleciał, a do wymiany jest pasek :? Co o tym myśleć?


Gratuluję mechanika !!! dawno się tak nie uśmiałem , od razu widać że człowiek zajeździł niejednego quada :uśmiech:

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 14.04.2006 19:35 
Ech.... szkoda gadać :oczy: żeby nie było autoryzowany serwis Kawasaki :!: Dzięki Wam za pomoc, quad już jeździ normalnie :)


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09.12.2004 00:44
Posty: 4145
Miejscowość: Warszawa
Quad: XXc
PostWysłany: 14.04.2006 19:45 
Kamikazeeee napisał(a):
Ech.... szkoda gadać :oczy: żeby nie było autoryzowany serwis Kawasaki :!: Dzięki Wam za pomoc, quad już jeździ normalnie :)


Poucz faceta że pękające paski to właśnie domena Kawasaki , gdzie konstrukcja sprzęgła skrzyni pasowej CVT jest zupełnie inna niż w Yamaha Grizzly. W Yamahach bardzo łatwo jest unieruchomić sprzęgło w jednej pozycji piachem z mułem zassanymi z wodą ( w Kawie jest to raczej niemożliwe).

_________________
„Najlepszą modyfikacją, która poprawia osiągi quada, są umiejętności kierowcy quada"
-------------------------------
www.3fun.pl


 
Profil Facebook Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 14.04.2006 22:25 
Powiedzał że pasek się spalił a nie pękł :oczy: :uśmiech: Boże....i pomyśleć, że on mi robił przegląd w grizie :szok:

//Żebym ja ci zaraz czegoś "nie pęknął" :zły:
aXcid


 
Profil
Moderator Działu Side by Side

Rejestracja: 24.10.2005 21:20
Posty: 2017
Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
PostWysłany: 21.04.2006 19:31 
U mnie też grizz pociagnal wode najprawdopodobniej przodem i teraz moje pytanie, rury sa pod plastikami, jak wyszliscie ze snorkelami na wierzch, ciecie plastikow odpada.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 21.04.2006 19:58 
Seba78 napisał(a):
ciecie plastikow odpada.


nie ma innego wyjscia :D

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 21.04.2006 20:15 
To dałoby się zrobić bez cięcia plastików...ale wtedy musisz uciąć rurę odpowietrzającą i puścić ja niżej pod błotnikiem i wyprowadzić z którejś strony. Uważam jednak że to za dużo zachodu i łątwiej zrobić "dziurkę" w plastiku :) Zwłaszcza że to tylko mała czarna pokrywka maski, a nie całe błotniki :)

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 19:36
Posty: 203
Miejscowość: Sławków
Quad: KQ 700
PostWysłany: 03.05.2006 18:11 
Po ostatnich jazdach w sobotę gdzie 3 razy zalałem pasek dostałem furii..i dziś przeprowadziłem operacje według wskazówek które doczytałem na forum :D :D .Miał ją wykonać zaprzyjażniony mechanik ale ze względu na brak czasu zabrałem się do tego sam..
Oto organizm do wyleczenia :)
Image
Odkręcamy podnóżek..
Image
Następnie odkręcamy pokrywę..
Image
Po odtłuszczeniu uszczelki i brzegów pokrywy smarujemy obustronnie silikonem wysokotemperaturowym..
Image
Przykręcamy pokrywę ( śrubki również nakręciłem na silikonie )
Image
Następnie zabieramy się za połączenia rur odpowietrzających i składamy je również na silikon (fabrycznie były uszczelnione jakimś niby hermetykiem )..
Image
Mocno skręcamy opaski zaciskowe..i powinno działać.W najbliższy weekend postaram się gdzieś podtopić misia i sprawdzić swoje dzieło :D


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Moderator Działu Side by Side

Rejestracja: 24.10.2005 21:20
Posty: 2017
Miejscowość: Podgrodzie
Quad: SxS - silnik - pierwsze odpalenie
PostWysłany: 03.05.2006 18:27 
A u mnie spokoj, skrzynie zalalem dopiero odpowietrzeniem, jak woda przelala się gora przez przod. Swoja droga to ciekawe uczucie jak slyszysz jak woda leci do skrzyni i ta swiadomosc, ze już nie ma na czym jechac...


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 03.05.2006 18:33 
Simbus pasowało by wydłubać to błotko pod skrzynią :-)

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.08.2005 12:19
Posty: 622
Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
PostWysłany: 03.05.2006 22:14 
christo napisał(a):
Simbus pasowało by wydłubać to błotko pod skrzynią :-)


To chyba celowo Rafal robi podkladke dla hodowli Zezuchy :szok:

Notabene tak samo robi się w kazdym innym quadzie z CVT, ja dokladnie tak samo zrobilem już dawno w KXR.

_________________
www.ciecina.eu


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 19:36
Posty: 203
Miejscowość: Sławków
Quad: KQ 700
PostWysłany: 04.05.2006 18:35 
Tippo napisał(a):
hodowli Zezuchy

Samo zdrowie :D


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 17.12.2006 20:13 
.
Odświeze temat bo jest jeden problem o którym nikt tu nie wpomniał...dzis uszczelniałem skrzynie pasowa i rure odpowietrzającą i po prostu szału dostałem.Uszczelnienie pokrywy skrzyni-super żaden problem.Uszczelnienie łaczenia gumowego kolana z plastikową długą rurą też nie sprawiło problemu.Za to już przy łaczeniu gumowego kolana ze skrzynią po prostu wsciekłem się.Za każdym razem gdy dokrecałem obejme śrubokrętem pieprzone gumowe kolano zsuwało się.Chociazbym niewiem jak mocno wciskał tą gume na wylot skrzyni to i tak gdy dokręciłem śrube zsuwała się.W końcu stwierdziłem że to przez ten silikon bo jest śliski więc go wytarłem dokładnie i skręciłem ponownie i wcale nie jestem pewny czy się zaraz to nie zsunie(np.przy wstrzasach). A wystarczyłoby żeby ten wylot ze skrzyni był o centymetr dłuższy.W efekcie to łaczenie nie jest uszczelnione silikonem i mam wrażenie że zaraz się rozłączy o ile już to nie nastąpiło.Źałuje ze to ruszałem. i nie bardzo widze wyjscia z tej sytuacji...

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 29.05.2006 22:04
Posty: 105
Miejscowość: Tarnobrzeg
Quad: Kodiak 450 quattro,Kymco MXU 250
PostWysłany: 17.12.2006 21:20 
Przykręcając gumowy łącznik nie używamy silikonu ponieważ ułatwia ześlizgnięcie się z króćca skrzyni pasowej. Dodatkowo króciec jest bardzo krótki ok. 8 mm co powoduje spadanie łącznika. W swoim Kodiaku ( rozwiązanie takie jak w Grizzly ) łącznik wykonałem dłuższy z rury gumowej śr. 55 mm ( dostępne w sklepie z częściami do ciężarówek ). Króciec ze skrzyni pasowej w dolnej części wystaje na około 3 cm w górnej na 2 cm ale ma wzmocnienie zmniejszające długość do 8mm. Wykonanie wycięcia w łączniku pod to wzmocnienie powoduje że łącznik jest stabilny mimo że opaska zaciska koniec rury. Przy fabrycznym łączniku często zdarzało się samoczynne spadnięcie. Po modyfikacji problem zanikł. Do uszczelnienia pokrywy skrzyni używam smaru silikonowego nie silikonu ( pokrywa jest sztywna i dobrze przylega , gęsty silikon nie zawsze można dobrze docisnąć śrubami ). Po tych modyfikacjach sprawdzona głębokość brodzenia to 120cm w wersji light i 140 w wersji hard ( różna długość kominów).
Problemem w quadach gażnikowych jest dostarczenie powietrza do filtra. Przy średnicy wlotu 55 mm rura o długości 40 cm powoduje spadek prędkości max z 85 do 55km/h.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 106 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.