Witam, czy może mi ktoś sprawdzić przy okazji w swoim G700 jak ma zawór korkowy na przepustnicy czy przy włączeniu ( przekręceniu kluczyka w pozycję ON) jest jakakolwiek reakcja. Z góry dzięki, bo już 2 tydzień męczę się i nie wiem o co chodzi.
nieprawda jeżeli silniczek się otworzy cały lub zamknie cały to wywali błąd to jest silnik krokowy i ustawia się pod daną wartość w zależnosci jaką mu poda ecu
OK. dzięki za pomoc coś już wiem, ale w praktyce ktoś to sprawdzał i weryfikował czy tak jest. Bo u mnie po odpaleniu jest otwarty i jak się nagrzeje to też jest otwarty i nie wiem czy się zawiesił czy coś. Błędu nie ma co ciekawe, maszyna pracuje równo, jednak bardzo mocno się nagrzewa. Przepustnica ledwo ciepła żeby nie powiedzieć zimna a on gorący czy tak powinno być?
Można dojść do niego ręką bez ściągania plastików może ktoś mi to sprawdzić na swoim z góry dzięki.
-- dodano 20.01.2019 21:18 --
OK. dzięki za pomoc coś już wiem, ale w praktyce ktoś to sprawdzał i weryfikował czy tak jest. Bo u mnie po odpaleniu jest otwarty i jak się nagrzeje to też jest otwarty i nie wiem czy się zawiesił czy coś. Błędu nie ma co ciekawe, maszyna pracuje równo, jednak bardzo mocno się nagrzewa. Przepustnica ledwo ciepła żeby nie powiedzieć zimna a on gorący czy tak powinno być?
Można dojść do niego ręką bez ściągania plastików może ktoś mi to sprawdzić na swoim z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony przez KrystianLu, 20.01.2019 21:18, edytowano w sumie 1 raz
mówiłem ci jak działa u mnie był ten sam problem nie zatykał dziurki był cały czas w tym samym położeniu przez co quad miał wyższe obroty , problem z wrzuceniem biegu a dokładnie przełączeniu z h na r , lewy boczek musisz sciagnac a potem się na luzie dostaniesz
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum