Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - KINGSAJZ DLA KAŻDEGO ! TUNING G700 za DARMO podkręcamy o 16%
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 12:26



Odpowiedz  [ 123 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
KINGSAJZ DLA KAŻDEGO ! TUNING G700 za DARMO podkręcamy o 16% 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 19.09.2007 09:58 
KINGSAJZ DLA KAŻDEGO ! TUNING G700 za DARMO podkręcamy o 16%
Podkręć swojego grizzlaka 700 o 16% :diabeł:

Przełamując zmowe milczenia loży masońskiej :lol: podaje przepis na DARMOWE podkręcenie swojego grizzlaka 700 - po tej modyfikacji powinien osiagac max predkosc ok 105 km/h (65 mph)

- kluczyk w stacyjce w pozycji OFF

- wciskamy naraz przyciski SELECT i RESET i trzymając je przekrecamy kluczyk w pozycje ON
trzymamy wcisniete przyciski ok 10s az pojawi się na wyświetlaczu napis "dIAG "

Image


- puszczamy przyciski , wciskamy przycisk SELECT - powinien pojawić się napis " Co"

Image



- znowu wciskamy naraz klawisze SELECT i RESET i trzymamy wcisniete az pojawi się napis "C1"

Image



- nastepnie puszczamy te klawisze i wciskamy je ponownie razem az pojawi się z prawej strony wyswietlacza cyfra "0"

Image


- wcisniecie klawisza SELECT zwieksza wartosc o 1 a RESET zmniejsza o 1
- ustawiamy wartość 100 lub max. 126

Image

Image



- przekrecamy kluczyk w stacyjce w pozycje OFF aby zapisac zmiany.

Parametr który modyfikujemy to ilość paliwa podawanego przez komputer.



Niestety Yamaha pokapowala się i zablokowala ta mozliwosc w pozniejszych modelach 2007 oraz wszystkich 2008

Każdy wykonuje tą modyfikację na własne ryzyko :figielek:

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.08.2005 11:20
Posty: 214
Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 500 FE 4x4
PostWysłany: 19.09.2007 10:59 
Parmetr C1 odpowiada za zmianę składu mieszanki do 3000rpm w położeniu przepustnicy od 0 do 25%. :hura:
Należy odszukac parametry C2, C3 oraz C4.
Dopiero wówczas zaczyna się zabawa.
Nalezy wspomnieć także o modyfikacji wydechu.

_________________
Quad do tylko dodatek a nie sposób na życie...


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 19.09.2007 11:55 
No brawo :hura: ... to może Kwinto też podzieli się z kolegami wiedza ??? ...chyba ze nalezy do owej loży ??? :mysli:

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.08.2005 11:20
Posty: 214
Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 500 FE 4x4
PostWysłany: 19.09.2007 12:06 
Nie wiem jak odszukać parametr C2,C3,C4.
Podzieliłbym się tą wiedzą.
Nie ulega jednak watpliwości, że są to dość ważne nastawy przy modyfikacjach. Jestem przekonany, że to wyłącznie kwestia czasu.

_________________
Quad do tylko dodatek a nie sposób na życie...


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.08.2005 11:20
Posty: 214
Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 500 FE 4x4
PostWysłany: 19.09.2007 12:12 
Jeszcze jedno ale ważne:
Zmiana paremetrów C1 wcale nie zmieni prędkości maxymalnej gada.
G700 bez problemu robi 105 km/h w wersji stockowej.
Dzięki parametrowi C1 zmienimy "dynamikę" w określonym tylko zakresie obrotowym.
Należy jednak pamietać, że niekonieczne jest przypisanie tu wartości 126 (czyli max).
Dobre efekty przy stockowym wydechu uzyskacie na poziomie 50-80.

_________________
Quad do tylko dodatek a nie sposób na życie...


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 19.09.2007 12:16 
Kwinto napisał(a):
Nie ulega jednak watpliwości, że są to dość ważne nastawy przy modyfikacjach. Jestem przekonany, że to wyłącznie kwestia czasu.

Też tak mysle.

Image

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.07.2004 14:33
Posty: 409
Miejscowość: Miasto Świętej Wieży =>+
Quad: G7
PostWysłany: 19.09.2007 12:46 
Prawie rok czasu zajęło rozszyfrownie 1/4 reszta będzie chyba szybciej :uśmiech:

_________________
...::: Ból przemija - chwała jest wieczna :::...
#633


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.12.2005 19:57
Posty: 601
Miejscowość: off-road wawer team / warszawa
Quad: Grizzly 700 fi camo + itp xtr +ssalloy 212 + warn rt front+ Garmin 60csx + ricochet+ halogen+ fiskars + exploler case +twinair+ hotgrips+ torba kolpin
PostWysłany: 19.09.2007 13:06 
bym to zrobił ale trochę się boje , da się potem powrócić do ustawień orginalnych

_________________
Jesli mieszkasz na prowincji, znasz prawdziwe, mocne przeżycia i gardzisz mieszczańską manierą, doskonale wiesz co czuję,gdy zasiadam za kierownicą mojego quada .Szacunek dla wszystkich, którzy kumają o co w tym wszystkim chodzi.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 19.09.2007 13:18 
STRUGAL napisał(a):
bym to zrobił ale trochę się boje , da się potem powrócić do ustawień orginalnych


jasne - tak samo się zmienia ( parametr fabryczny to 0 )
Strugal nie baw się w te zmiany przed dotarciem silnika - to rada dla wszystkich :okok:

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.08.2005 11:20
Posty: 214
Miejscowość: Gdynia
Quad: TRX 500 FE 4x4
PostWysłany: 19.09.2007 13:23 
Ja docierałem od 0km już 2 sztuki G700 i nigdy nic się nie wydarzyło. Oczywiście to kwestia operowania gazem. Równie dobrze można przegrzać i popsuć silnik na nastawach 0.

_________________
Quad do tylko dodatek a nie sposób na życie...


 
Profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23.10.2006 20:17
Posty: 778
Miejscowość: Prądnik Czerwony
Quad: summit800xrs
PostWysłany: 19.09.2007 13:40 
Cytuj:
po tej modyfikacji powinien osiagac max predkosc ok 105 km/h (65 mph)

To ilez on jedzie bez modyfikacji? Mój g660 był szybszy bez żadnych tuningów...

_________________
//edited REGULAMIN


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14.04.2005 13:49
Posty: 1429
Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
PostWysłany: 19.09.2007 14:02 
Ameryknce tak pomierzyli grizzlego 700 po zmianach nastaw.
(po lewej stronie parametr c0 / po prawej predkosc max w milach (mierzone radarem wiec na liczniku max będzie ok 65 mil/h )


MultiMeter Display Fuel Setting / Maximum Speed in mph
0.............................................. 51
20............................................ 54
40............................................ 54
60............................................ 57
80............................................ 57
100.......................................... 59
120.......................................... 59
126.......................................... 59

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.


 
Profil Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2006 09:31
Posty: 801
Miejscowość: Poznań
Quad: Rincon 680
PostWysłany: 19.09.2007 14:23 
Temat rewelka,
Panowie czekamy na kolejne opisy, myślę tu o Rinconie 680. :lol:
Myślę że każdy quad z wtryskiem można podobnie modyfikować.

sorry za OT.

_________________
Pozdrawiam Ryszard
SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team

zobacz najnowsze fotki z naszych wypraw


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04.05.2005 23:16
Posty: 1602
Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
PostWysłany: 19.09.2007 15:16 
Brawo dla Christo ! Odsłonił trochę wiedzy tajemnej przed resztą świata.
KINGSIZE dla wszystkich !

_________________
ALCATRAZ ;)


 
Profil Facebook Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.02.2006 09:31
Posty: 801
Miejscowość: Poznań
Quad: Rincon 680
PostWysłany: 19.09.2007 15:24 
GALILEUSZ napisał(a):
Odsłonił trochę wiedzy tajemnej przed resztą świata


Należy postawić pytanie, czy takie informacje mają na celu zmniejszyć a może zwiększyć ilość wizyt w serwisie? :figielek:

_________________
Pozdrawiam Ryszard
SQUAD: A.P.T. - ATV Poznań Team

zobacz najnowsze fotki z naszych wypraw


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 123 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 48 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.