czy cylinder nie jest aluminiowy?więc magnes nie przyciąga alimuminium
p.s. jak jest tuleja to widac gołym okiem...jest to wcisnięta tuleja w cylinder grubości około 1 mm
nie wiem zgłupiałem jutro go wyoglądam dokładnie i zobacze zadzwonie do serwisu Yamahy i zapytam czy wychodziły z tulejami i po sprawie dam znać jutro
-- dodano 16 Lis 2009 17:02 --odebrałem dzisiaj cylinder jest oczywiście nikasil a nie tuleja
stan super ,zamówiłem także tłok nominalny o rozmiarze 66mm i zestaw napędowy będą na środe także może uda mi się go odpalić
-- dodano 22 Lis 2009 14:58 --niestety jest problem nie moge dostać tłoka o rozmiarze nominalnym
wszystkie pozostałe są wiec podzwoniłem trochę i zamówiłem oryginalny tłok Yamahy niestety dużo droższy od vertexa ale przynajmniej będzie to co trzeba
teraz pozostaje mi tylko czekac około 7 dni roboczych oryginał wytrzymał wkońcu prawie trzy lata
-- dodano 28 Lis 2009 09:33 --Nowe graty doszły
nie ma co oryginalne części to jest to wszystko dobrze zapakowane i opisane
wczoraj postanowiłem zamontować nowe części trochę to trwało żeby móc wkońcu spróbować odpalić po wymianie pierwsze co zauważyłem to ciężej chodząca kopka a po odpaleniu (za drugim kopniakiem) miód dla uszu
nie ten silnik cicho i przyjemnie nic nie dzwoni klasa
po paru minutach gdy złapał temperature przyszedł czas na jazde próbną i co moge stwierdzić ? różnica jest olbrzymia teraz to naprawde ma taką moc jak powinien za komplet naprawczy tj. tłok 278zł , pierścienie 150zł , łożysko na sworzeń 90zł , sworzeń 35zł i zabezpieczenia 11zł łącznie zapłaciłem 562zł przypominam że są to oryginalne części Yamaha made in japan nie jakieś z targu polecam wszystkim