Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 16:40



Odpowiedz  [ 705 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ? 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2012 01:29
Posty: 142
Quad: Grizzly 700 banshee 350
Poprzednie quady: Grizzly 660 ,banshee 350, Raptor 350, TRX 450
PostWysłany: 22.01.2014 19:56 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
wewnętrzne przeciwwagi są na stałe z pinami


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 22.01.2014 20:46 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
z tego co wiem nie da rady nic z tym zrobić, musiałbyś kupić gdzieś cały "crank core" które ponoć nawet w usa ciężkie do zdobycia...

-- dodano 22.01.2014 20:46 --

zacytuje znajomego z KaN Powersports

Cytuj:
The rod pins are part of the inner webs, The center pin that the center bearings go on press out too...


jedyny plus jest taki ze ma na stanie po 55$ za sztuke...

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


Ostatnio zmieniony przez Emhyr, 22.01.2014 20:46, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2012 01:29
Posty: 142
Quad: Grizzly 700 banshee 350
Poprzednie quady: Grizzly 660 ,banshee 350, Raptor 350, TRX 450
PostWysłany: 22.01.2014 22:35 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
czy chodzi Ci przypadkiem o to : http://www.ebay.com/itm/WSM-Crankshaft- ... 68&vxp=mtr


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 22.01.2014 22:38 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
i tak i nie, bo z tego co zrozumiałem potrzebujesz tą cześć z pinami, a na aukcji są te "zewnętrzne"

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2012 01:29
Posty: 142
Quad: Grizzly 700 banshee 350
Poprzednie quady: Grizzly 660 ,banshee 350, Raptor 350, TRX 450
PostWysłany: 22.01.2014 23:14 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
aha, tak te wew, a powiedz mi masz jakieś dojście do tego, albo gdzie to kupić?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 22.01.2014 23:33 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
nie wiem czy uda Ci się to kupić gdzieś na naszym kontynencie, gość z którym gadałem ma te części na stanie 55$ sztuka (a pewnie potrzebujesz 2)

możesz spróbować podzwonić po dealerach Yamahy choć wątpię ze wykażą jakiekolwiek zainteresowanie

jeśli będziesz chciał to mogę podesłać kontakt do KaN'a na pw i się już z nim sam dogadasz w sprawie przesyłki, jednak koszta mogą być spore 55$ + 55$ i pewnie kolejne 50$ za wysylke do tego opłaty celne i już jesteś prawie przy połowie kwoty którą kosztuje nowiutki wał...

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2012 01:29
Posty: 142
Quad: Grizzly 700 banshee 350
Poprzednie quady: Grizzly 660 ,banshee 350, Raptor 350, TRX 450
PostWysłany: 22.01.2014 23:51 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
A jesteś m coś w stanie powiedzieć o wałach hot rod ?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 22.01.2014 23:59 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
jak narazie przeleciałem prawie 4000km na wale hot rod'a i po wyjęciu dalej trzyma się specyfikacji, w zasadzie jedyna alternatywa dostępna u nas w kraju

ew wiem ze easy_discus miał kiedyś wał po regeneracji na sprzedaż- jednak nie mam pojęcia czy go jeszcze posiada

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


Ostatnio zmieniony przez Emhyr, 22.01.2014 23:59, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03.01.2012 01:29
Posty: 142
Quad: Grizzly 700 banshee 350
Poprzednie quady: Grizzly 660 ,banshee 350, Raptor 350, TRX 450
PostWysłany: 23.01.2014 00:10 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
ja go właśnie kupiłem, ale tam jest jeden korbowód oryginalny a jeden z hot roda i ten oryginalny chcę wymienić na hot roda którego już kupiłem ale tam jest nie wymienny ten pin


 
Profil

Rejestracja: 28.04.2014 19:33
Posty: 1
Miejscowość: Kołobrzeg
Imię: Przemek
Quad: Yamaha Banshee 350
PostWysłany: 28.04.2014 19:46 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
Witajcie Panowie!
Nie chcę zakładać nowego tematu więc spytam tutaj. Dodam, że przeczytałem wszystkie 47 stron. Czy ktoś z Was robił już sprzęgło? Czy którykolwiek z Was wie jak je potem wyregulować? Może odrazu powiem, że gdy stałem się posiadaczem tego quada miał to sprzęgło zdjęte. Założyłem te same tarcze, sprężyny itd, bo walka była z olejem w układzie chłodzenia i z tym myślę sobie poradziłem. Problem mam za to ze ślizgającym się sprzęgłem.. Powiecie: "pewnie tarcze były już zajechane". Wydawały się ok, dlatego założyłem je spowrotem.. I póki co nie mam ochoty ich ściągać. To sprzęgło zdecydowanie za późno chwyta także uważam, że potrzebna jest regulacja. Jutro rano zaleję go jeszcze innym olejem by sprawdzić czy to jego wina.
Pozdrawiam i liczę na jakieś wskazówki odnośnie regulacji sprzęgła : )


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 28.04.2014 20:07 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
ustaw tak sprzęgło aby brało od znaku na karterze - przy pomocy centralnej śruby na docisku (service manual strona 89-90 - jeśli nie masz podaj maila na pw to Ci podeśle) tarczki sprzęgłowe powinny mieć minimalnie 2.7mm grubości, problem ślizgającego sprzęgła może być głębszy jak np zużyty docisk czy koszyk wewnętrzny bo tak właśnie było u mnie

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


 
Profil Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 07.05.2014 09:18
Posty: 2
Quad: Banshee
Poprzednie quady: Brak
PostWysłany: 07.05.2014 09:25 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
Witam
Posiadam Banshee już 3 rok, ale w tym coś się pokopało i chyba gaźniki wymagają regulacji, w dolnej partii obrotów zalewa go. Czy ktoś z was regulował sam gaźniki w Banshee? Byłbym wdzięczny za odpowiedź jak to zrobić. Czy przy regulacji te śrubki nad TORS-ami też coś dają bo mam wrażenie że właśnie te śrubki się poodkręcały ,na pewno coś z mini jest nie tak bo sobie poznaczyłem jak tylko go kupiłem i znaki się nie zgadzają, przekręcenie na znaki nic mi nie daje bo nie wiadomo o ile się odkręciły czy też przykreciły .


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 07.05.2014 16:09 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
te śrubki na torsie robią za tzw "idle screw" czyli ustawiasz nimi obroty na biegu jałowym, na gaźniku masz jeszcze tzw "air screw" czyli śrubki od regulacji składu mieszanki,każdy gaźnik posiada taką śrubkę po swojej lewej stronie - małe żółte na płaski śrubokręt sprawdź czy są obie wykręcone taką samą ilość obrotów bo powinny być miedzy 1.5-2 obroty wykręcone od pozycji max wkręconej. Warto też sprawdzić synchronizacje gaźników można to zrobić na "oko" i "macanego" zwyczajnie zdejmij pokrywę airboxa i wyciągnij filtr zerkaj/dotykaj przepustnic jednocześnie dodając delikatnie gazu(może być na zgaszonym) - będziesz czuł czy podnoszą się w tej samej chwili

jeszcze zastanawia mnie co masz na myśli poprzez zalewanie, gaśnie? dławi go? jeśli wszystko co wyżej napisałem będzie ok to chyba pozostaje tylko zmiana położenia iglicy, jeśli dasz iglice ząbek wyżej wtedy będzie dostawał mniej paliwa w średnim zakresie obrotów

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


 
Profil Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 07.05.2014 09:18
Posty: 2
Quad: Banshee
Poprzednie quady: Brak
PostWysłany: 08.05.2014 06:59 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
Do tej pory wszystko było ok. Quadzik nie gaśnie. Chodzi o to że nie jedzie z niskich obrotów, ja mu daje gaz o on się zastanawia czy ma jechać czy nie, ale w pewnym monecie ( jak wejdzie na troszkę wyższe obroty ) znów zaczyna ciągnąc. Wczoraj zerkałem na te przepustnice i nie otwierały się obydwie w tym samym momencie więc to doregulowałem i jest w tym temacie już ok, pomogło - jest lepiej. Później zacząłem się bawić tymi śrubkami przy TORS-ach ( wkręcać i wykręcać oczywiście licząc ilość obrotów ) i było dużo lepiej, ale jeszcze nie to do czego mnie ten Quad przyzwyczaił, a nie chce tego regulować "na pałe" bo znając życie i moje szczęście może zdarzyć się tak że w ogóle nie będzie chciał jeździć.

Emhyr napisał(a):
sprawdź czy są obie wykręcone taką samą ilość obrotów bo powinny być miedzy 1.5-2 obroty wykręcone od pozycji max wkręconej


pisząc obrót masz na myśli 360 stopni ? Tak pytam bo kiedyś ktoś mi tłumaczył też taką rzecz i on mówiąc obrót myślał o 180 stopniach.


Ostatnio zmieniony przez dziuby, 08.05.2014 06:59, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08.08.2006 10:56
Posty: 2705
Miejscowość: Łdz okolice
Quad: Banshee 350 2T
PostWysłany: 08.05.2014 15:39 
Re: Yamaha Banshee - naprawy, problemy, eksploatacja ?
tak mam na myśli pełne obroty o 360 stopni, mam nadzieję ze uda Ci się rozwiązać swój problem ;-) jeśli tylko będę mógł jakoś pomoc pisz tu na pw bądź gg

_________________
Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! :D
Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW
http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 705 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 43, 44, 45, 46, 47

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.