O Panie 30 cm to dość sporo. W Polsce chyba bez szans. Pewnie ktoś ma ale to może jedna sztuka. Szukać za wodą. Są takie extended swingarms +4'', +6'' .... +12'' czyli jak dla Ciebie - idealnie 12 cali. Tylko, że tanie raczej nie jest. Zależy co chcesz osiągnąć. Może masz rozsądnego tokarz/ślusarza i da rade coś dospawać. Takie patenty czasem się sprawdzają.
Marek59
Rejestracja: 20.07.2013 12:58 Posty: 104
Imię: Marek
Quad: Raptor 660
Poprzednie quady: Sum
Wysłany: 08.09.2013 12:28
Re: Wydłużenie Raptor 660
Witam Ok dzięki za informację myślałem że to można kupić w Polsce . Wysyłam link w 12 rzędzie po lewej stronie jest jego filmik to własnie tak chciałem zrobić ale trudno może gdzieś uda mi się znaleźć coś takiego może on nie jest wydłużony 30 cm Poz https://www.google.pl/search?safe=off&h ... 1023%3B682
szczerze mówiąc trochę nie rozumiem, link jest do całej galerii google w której mało co widać, mówisz o tym?
wydłużanie tylnego wahacza ma cel, i nie jest tylko zabiegiem kosmetycznym, zwykle wahacz wydłuża się przy BARDZO podniesionej mocy lub ew do tzw hillclimbu (czyli wyścigów pod górkę)
seryjny Raptor po obniżeniu zawieszenia i wrzuceniu szosowych opon będzie siedział już dobrze na glebie, dłuższy wahacz przy seryjnej mocy to bardziej fanaberia niż konieczność
edit
no i z tego co wygrzebałem to Raptor z fotki ma 80hp na tylnym kole... to prawie 2x tyle co w seri max prędkość ponad 100 mil na godzinę a z ciekawostek zawieszenie regulowane pneumatycznie
Cytuj:
Trinity 734cc cilinder with CP Tech 10:1 105,5 piston. ported/flowed head with +2 KW Black diamond valves and KW Springset Powercommander5+ autotune DynatekFS Programmable ignition Webcams Highlift camshaft HDD5050 WK54mm Throttlebody with Wk intaketube and K&N filtr. Monster Dual exhaust system. Innovate Motorsports SSI4+MTX-l widebandsensor system. Direct Drive polished lockout with anodized ninja face RPM GII racing shocks Miedl design headlights Custom made footpegs, came of a nerfbar from extremeparts Elka system 3 steering damper 31t sprocket back, 15t sprocket front Switch unit Flame embossed seat custom build-in Heating Full Flight +3 a-arms Ace Fabrication +6 extended swingarm Durablue Eliminator 2+2 extended axle Speedlinez extended brakelines ITP SS Black wheels 10x10 back, 10x6 front tyres Innova 225/45/10 back, Heidenau 130/70/10 front G-Force extended hubs Afam xs-gold chain Led turnlights Koso RX2N multi function tacho + optionel inline watertemp sensor. Banshee chainguide Custom wheel chainguide Custom made electronic reverse drive servoswitch Monster looktru camcover Extreme Billet brake blockoff Extreme Billet oil cover Extreme Billet Throttle Cover Terry Dualgasser AXP skidplate Frixxion wave brakedisc Tusk handlebar PGS Racing +5mm steeringbar Custom Spike nuts ASV clutch and brake handles Blingstar waterpump cover Blinstar timing plug covers Bar-end mirrors Cnc worked grips ASI silicone coolant hoses custom high gloss polished front grill polished brakemastercilinder licence plate led lights 2way Alarm system with proximity sensor+viper voice warning
powyżej pełna specyfikacja wahacz to:
Cytuj:
Ace Fabrication +6 extended swingarm
czyli 6" niecałe 15.5cm
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Ostatnio zmieniony przez Emhyr 08.09.2013 14:23, edytowano w sumie 7 razy
Marek59
Rejestracja: 20.07.2013 12:58 Posty: 104
Imię: Marek
Quad: Raptor 660
Poprzednie quady: Sum
Wysłany: 08.09.2013 16:31
Re: Wydłużenie Raptor 660
Tak dokładnie o tego mi chodziło jest śliczny jak Ferrari w porównaniu innych Quadów ogólnie mówiąc nie mam zamiaru ścigać się pod górę chodzi tylko o to ze mi się bardzo podoba ta wersja . Czy seryjny silnik nie dał by rady z tym wydłużeniem ogólnie mówiąc to raczej dam sobie spokój z tym wydłużeniem choć bardzo bym chciał nie orientujesz się jak nazywa się to wydłużenie i gdzie to dostać morze kiedyś odbije mi i się tym zainteresuję bardziej poważnie Jak byś miał jakiś namiar to daj znać dzięki za informację. Poz
dokładnie taki sam wahacz firmy Ace Fabrication wraz z mimośrodem tylnej osi to kolo 600$ + wysyłka i opłaty celne, na dzień dzisiejszy to około 3000PLN
polecam szukać na ebay.com pod hasłem "Raptor 660 swingarm
ps
seryjny silnik dałby rade z takim wahaczem, po prostu chodziło mi o to ze wahacz wydłuża się po to by nie podrywało quada na tylne koła przy każdym dodaniu gazu
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Ostatnio zmieniony przez Emhyr, 08.09.2013 16:42, edytowano w sumie 1 raz
Marek59
Rejestracja: 20.07.2013 12:58 Posty: 104
Imię: Marek
Quad: Raptor 660
Poprzednie quady: Sum
Wysłany: 08.09.2013 21:24
Re: Wydłużenie Raptor 660
Duże dzięki za informację ja bym tego nigdy nie znalazł ponieważ nie wiedział bym gdzie tego szukać może kiedyś sobie coś takiego za funduję. Mam do ciebie pytanie dobrze by mieć twego e-mail ponieważ wiem że jeśli bym kiedyś potrzebował jakiś informacji to wiem ze dostał bym fachową informację. Oczywiście jeśli by to nie sprawił ci wielkiego kłopotu. Mam do ciebie pytanko aby ustawić zbieżność to czy wystarczy ustawić 5mm na jedno koło i drugie 5mm. Co to może być za czujnik w tyle silnika z trzema kabelkami i jaką rolę spełnia, jeszcze jedno pytanko czy można w moim wydusić 60 70 hp jeśli nie to ile można. Jeśli tak to jaka jest procedura. Pozdrawiam i jeszcze raz duże dzięki
Marku, trochę cierpliwości i wszystko idzie wygrzebać i wszystko da się zrobić, co do zbieżności to tak nie jestem w tej chwili pewien co mówi service manual od Raptora ale między 5-10mm zbieżności powinno być ok
co do czujnika to nie wiem o który chodzi, o ten pod zębatka przednią?
moc można podnieść na początek najtaniej i najrozsądniej było by założyć kompletny układ wydechowy, zestroić do tego gaźnik + porządny filtr powietrza, wszelkie inne przeróbki to już tunning głowicy ew zmiana cylindrów czy wałków rozrządu + większy gaźnik (ale niestety to już dość spore koszta)
Co do kontaktu to myślę ze najłatwiej będzie mnie znaleźć poprzez forum i wiadomość PW
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Marek59
Rejestracja: 20.07.2013 12:58 Posty: 104
Imię: Marek
Quad: Raptor 660
Poprzednie quady: Sum
Wysłany: 09.09.2013 13:24
Re: Wydłużenie Raptor 660
No tak zgadzam się z Tobą wszystko idzie wygrzebać ale ja jestem laikiem jeśli chodzi o Quady ponieważ mam go nie cały Rok zrobię sobie prawie wszystko ale skąd miał bym wiedzieć gdzie szukać tego wydłużenia i jak się nazywa. duże dzięki za link tak tam pisze od 0 do 20 mmm ale nie wiem czy na jedno koło czy na oba te 20 mm no ale gdzieś będę szukał. nie orientujesz się czy ten piękny Raptor ma obniżone przednie zawieszenie jeśli tak to co potrzebne jest aby obniżyć ? Ponieważ pomalutku będę chciał go podobnie zrobić ale to będzie długa droga bo tak bardzo mi się podoba. Czy orientujesz się które silniki są tańsze w częściach i awaryjności gaźnikowe 660 czy na wtrysku 700 cc czy różnią się tylko mocą ? a jeśli chodzi o ten czujnik to jest po prawej stronie w tylnej stronie silnika może uda mi się wysłać fotkę ale jeszcze nie wiem jak Jeszcze raz duże dzięki za pomoc Pozdrawiam
co do zbieżności to wydaje mi się iż servis manual od Raptora wspomina o 2mm do 12 mm zbieżnie (toe in) wartość podana jest na oba kola czyli każde miedzy 1mm do 6mm do środka , ustawienie kół zbieżnie powinno pomoc w utrzymaniu toru jazdy na wprost
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Marek59
Rejestracja: 20.07.2013 12:58 Posty: 104
Imię: Marek
Quad: Raptor 660
Poprzednie quady: Sum
Wysłany: 16.09.2013 11:05
Re: Wydłużenie Raptor 660
Ok duże dzięki za informację myślę że wszystko zrozumiałem jeszcze raz duże dzięki bez twoich informacji nic bym nie zrobił. Któregoś dnia wyślę Ci zdjęcie tego czujnika. Poz.
-- dodano 16.09.2013 12:05 --
:oops: Witam Ponownie Jeśli by Ci to nie sprawiło wielkiego kłopotu to bym Cię prosił gdzie dokładnie montuje się to obniżenie Raptora REAR LOWERING KIT Jeśli byś mógł wysłać jakąś fotkę lub coś w tym rodzaju to było by super. Jeszcze jedna prośba jeśli byś mógł wysłać link gdzie kupić te lampy przednie z tamtego Quada. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Marek59, 16.09.2013 11:05, edytowano w sumie 1 raz
te zestawy obniżające zakłada się przy mocowaniu amortyzatora odsuwając je od pierwotnego miejsca co skutkuje obniżeniem
jeśli chodzi o lampy to nie mam pojęcia od czego one są, mi trochę przypominaja lampy z kfx450r
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
osama
ATV Expert
Rejestracja: 01.08.2008 17:30 Posty: 179 Miejscowość: cały świat :)
Quad: Jest :)
Rejestracja: 20.07.2013 12:58 Posty: 104
Imię: Marek
Quad: Raptor 660
Poprzednie quady: Sum
Wysłany: 23.09.2013 16:56
Re: Wydłużenie Raptor 660
Ok dzięki za informację tak myślałem ale nie miałem 100% pewności Pozdrawiam
-- dodano 23.09.2013 17:56 --
Witam W Allegro znalazłem lowering kit do obniżenie Raptora i Facet napisał tak Z tyłu zamiast amortyzatora, a z przodu obok amortyzatorów. Napisz czy to możliwe Jeśli to prawda to tył by był w ogóle bez amortyzacji. Daje mi to do myślenia ponieważ ten Quad czarny którego Ci wysłałem link to ma amorki z tyłu i przodu a jest obniżony. Jeśli byś mógł to zorientuj się ile w tym prawdy ponieważ ja chcę jeździć po równej nawierzchni i nie równej a bez amorka z tyłu to była by tragedia bez tylnego amorka. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Marek59, 23.09.2013 16:56, edytowano w sumie 1 raz
kompletna bzdura;P widzę ze chłopaki nawet nie wiedza za bardzo co sprzedają, z tyłu montuje się łącznik z zestawu który jest regulowany i zastępuje oryginalny... amortyzator zostaje
_________________ Każdy kilometr to wyzwanie. Banshee Re-Building in progres... done ! Kupię klasyki jak LT500R/250r,TRX250R mogą być do remontu, zapraszam na PW http://tiny.pl/qvbxd <-- Polski klub sympatyków Yamahy Banshee na Facebooku
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum