Jestem załamany, kompetencje sprzedawców z Serwisu, długość czekania na części katastrofa...
Zacznę od początku, zadzwoniłem do Serwisu (jakiegoś 7 Kwietnia) zamówiłem oryginalne Oringi do tylniego zacisku hamulca tylniego do Yamaha Blaster, podyktowałem serwisantowi markę, typ oraz rocznik quada.
OK, uprzejmy serwisant powiedział że jak dojdzie część to oddzwoni.
Jakiś tydzień później rodzice przejechali się do Salonu (serwisu) by kupić olej do silnika i spytali się o oringi, okazało się że nie wiadomo jak ale jakby zlekceważyli te zamówienie, bo nic nie wiedzieli na początek o żadnych oringach, dopiero zaczęli je sprowadzać, uspokoili rodziców że muszą one zostać sprowadzone z Japonii, więc trzeba czekać...
23 Kwietnia popsuła się zębatka i następnego dnia ją zamówiłem (24 kwiecień) powiedziałem że chcę aby przyszła jak najszybciej bo nie zależy mi tak na tych oringach jak na zębatce bez której nie da się jeździć.
Cytuję Pana serwisanta: "To będzie na stanie w Europie czas oczekiwania 3-4dni robocze". No to mieli oddzwonić.
Dni mijają i nie wytrzymałem nerwowo przed długim weekendem i zadzwoniłem tam 29 kwietnia (6 dnia roboczego) "Nic nie ma na stanie, proszę zadzwonić kolejnego dnia" no to dzwoniłem chyba z 5 dni i nic,
ale 6 Maja (miesiąc od zamówienia) zadowolony i dumny Pan z serwisu stwierdził że już Oringi czekają.
W piątek 9 maja dzwonię i okazało się że w Sobotę na 99,9% ma być zębatka, dzwonię 2 razy w sobotę i nic, dzwoniłem wczoraj i nic
Dopiero dziś po 15 dniach roboczych (odliczając 1 i 3 maja dni wolnych) rodzice odebrali zębatkę, ale to nie koniec perypetii, okazało się że
zamówili nie te Oringi co trzeba
Rodzicom kity wciskali że nie wiedzieli który to model hamulca tylniego (modele do 2003 mają mechaniczny tarczowy z tyłu) i że nie wiedzieli do jakiego modelu mieli zamówić, gdyby wiedzieli to Oringi doszły by po 4 dniach roboczych.
1. tylko nowszy typ Blastera powyżej 2003r ma hydrauliczny hamulec tylny do którego są Oringi, starszy ich nie ma
2. podawałem rok produkcji
AHA, i jeszcze nie tą świecę zamówili co trzeba, jakiś dziwny typ sprzedali rodzicom
nie pasuje do Yamahy BLaster
To jest moja opinia o jednym z Serwisów na południowym Śląsku