Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Raptor 350!!!
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 17.05.2024 21:01



Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Raptor 350!!! 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17.06.2004 16:31
Posty: 590
Miejscowość: Chełm
Quad: Honda TRX 450R
PostWysłany: 17.06.2004 16:43 
Witam wszystkich.
Jestem tu pierwszy raz.Jestem calkiem zielony jesli chodzi i quady to zakochalem się w tych maszynach od pierwszego wejrzenia. Sklonilo mnie to do kupna Raptora 350.Chcialbym poznac wasza opinie na temat dotyczacych tego modelu. Slyszalem ze jest on prawie identyczny jak Warior.


 
Profil Tlen Gadu-Gadu
ATV Kielce
ATV Kielce
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12.06.2004 22:58
Posty: 1789
Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
PostWysłany: 17.06.2004 18:05 
com_bayn napisał(a):
może moj byl trochę slaby albo po prostu nie umiem


He he , Twój nie byl slaby , raczej to drugie :)
Ciagle staje na dwóch kólkach az milo :)


 
Profil WWW

Rejestracja: 17.11.2003 15:34
Posty: 33
Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha YFZ450S
PostWysłany: 17.06.2004 21:25 
Klasa350
Warrior czy Raptor 350 to idealne quady dla osoby początkującej.Polecam, można na nich doskonalić technike jazdy.

_________________
Marcin Grochowski


 
Profil

Rejestracja: 28.04.2006 22:33
Posty: 3
PostWysłany: 03.05.2006 21:07 
Witam,Zippoo22 "masz" Raptora 350R jakie jest twoje zdanie, opinia, uwagi z perspektywy czasu o nim ? Podobnie jak Ty napaliłem się na niego, WARTO ??


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 07.05.2006 20:55 
Moja mama sobie kupiła wczoraj raptorka i po dzisiejszej jeździe(oczywiście spokojnej :diabeł: ), muszę powiedzieć że frajda nieziemska. Zarzuca tyłem aż miło na każdym zakręcie, a z jedynki i sprzęgła na tylne łapki stawia bez problem. Próbowałem go postawić lekko na trawie, ale nie przemyślałem że może być dobra trakcja :oops: Był całkiem w pionie :diabeł: Nie wiem jak mi się udało z tego wyjść :oczy:


 
Profil

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 07.05.2006 20:57 
Ale najlepszy był koleś co go przywiózł. Powiedział że w żadnych raptorach nie ma wstecznego, pomimo czerwonej kontrolki R i napisu REWERSE. I kłucił się tak długo aż znalazłem wsteczny :D


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.07.2006 20:27
Posty: 320
Miejscowość: b-stok
Quad: YFZ 450
PostWysłany: 24.07.2006 20:38 
Jechałem raz wariorem i smiga na kółkach ja trzeba! JA swoją 150cc z chin jeżdżę spokojnie ta tylnych kołach, a ona ma tylko 10km!

_________________
www.bikepics.com/members/kuba9449 <--- Zapraszam


 
Profil Tlen Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.09.2006 12:04
Posty: 58
Miejscowość: GDYNIA
Quad: YFM 350R-W (silnik tuning), T-REX 600 superior
PostWysłany: 12.05.2007 08:59 
ciągle pęka mi rura na wyjściu z silnika.
spawanie pomaga na 1-2miesiące, potem pęka za spawem coraz dalej od silnika.
nowa gwarancyjna wytrzymała tak jak oryginalna 3 mieś.
pytania:
1) czy jest spoób modernizacji (wzmocnienie, elastyczny łącznik itp.)
2) czy może da się kupić nowy mocniejszy bo sam nie znalazłem w necie.

dzięki


 
Profil

Rejestracja: 23.08.2005 16:04
Posty: 1411
Quad: Bashan 110
PostWysłany: 12.05.2007 14:34 
Znaczy się kolektor ? Rura od układu wydechowego ?
Jeśli tak to kup tuningowy układ wydechowy, powinno pomóc.

A swoją drogą to nie słyszałem nigdy o takim problemie. Quadzik był nowy jak go kupiłeś ?


 
Profil

Rejestracja: 28.09.2006 12:04
Posty: 58
Miejscowość: GDYNIA
Quad: YFM 350R-W (silnik tuning), T-REX 600 superior
PostWysłany: 12.05.2007 15:11 
z salonu z Gdyni bez rabatu liczac na sumienne traktowanie w serwisie, a tu okazało się ze do pomocy to są ostatni.
pomogła mi pare razy W-wa Yamaha i są spoko.

tak cała rura 0,7m od wyloty z silnika, peknięcie przy wylocie z silnika.

zestaw tuningowy to ostateczność bo za rok kończy mi się leasing i myśle o R 700, ale taki to znalazłem jeden na necie i to za ok. 2500zł i to nie jestem pewny czy to cały zestaw.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 12.05.2007 21:57 
To naprawde ciekawy problem... o ile kojarzę, Raptor 350 ma ten sam kolektor co i Warrior - przez ręce przeszło mi takich 6, na każdym skakałem i jeździłem ostro i nigdy się z takim problemem nie spotkałem - może coś nie tak z mocowaniem?

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.09.2006 12:04
Posty: 58
Miejscowość: GDYNIA
Quad: YFM 350R-W (silnik tuning), T-REX 600 superior
PostWysłany: 12.05.2007 23:53 
pęka 2cm od silnika.
rura ma dwa mocowania, jedno na wyjściu od silnika, drugie-wchodzi do rury biegnącej do tłumika.
pęka zawsze od góry na dół aż do urwania.
w nowym z reklamacji odpadł cały kawałek w kształcie trójkąta, więc o naprawie tego nie ma mowy.
mam naszczęście ten pierwszy, on urywa się po lini.

może za mało mocowań? lub za sztywne?[/url]


 
Profil

Rejestracja: 28.09.2006 12:04
Posty: 58
Miejscowość: GDYNIA
Quad: YFM 350R-W (silnik tuning), T-REX 600 superior
PostWysłany: 15.05.2007 23:01 
z innej beczki.
chce kupić termometr temperatury oleju.
wkręca się go zamiast bagnetu. sprzedawca ma zestawienie kompatybilności tylko do motorów.

czy ktoś wie czy Raptor 350 2006 ma wspólny silnik z jakimś motorem Yamaha ???


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06.09.2004 14:17
Posty: 3014
Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
PostWysłany: 16.05.2007 05:50 
W teorii 350XT...w praktyce zmiany zaszły tak dalece że to praktycznie nowy silnik.

_________________
Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski :)


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 28.09.2006 12:04
Posty: 58
Miejscowość: GDYNIA
Quad: YFM 350R-W (silnik tuning), T-REX 600 superior
PostWysłany: 27.05.2007 22:03 
1) jeśli na podjazdach (nie piasek) np. trawa na 2 brakuje mu mocy, jest tak stromo, że gazem trzeba regulowac podnoszenie się przednich kół. W momencie, w którym odejmujesz gaz i chcesz go dodać ponownie, to traci moc i gaśnie po ok. 5m, a jakoś nie mogę się przemóc żeby wrzucić mu 1.
2) piaskowe, długie podjazdy np. żwirownie, nasypy na 2ce ma za małe obroty kół i predkoś początkową.
na 3ce gasnie w 2/3 górki.
3) na 4ce nie bardzo chce iść tył w slizgu przy ok. 80km/h (3 max. 78km/h)

- to czy zmiana zębatek (jęśli w ogóle możliwa) na mniejszą ilośc zębów jest logiczna?
- jeśli to dobry plan to ile km/h może dawac 1 ząb?
- czy lepiej jest wymienić przednią czy tylną?
- jak przeprogramować oryginalny licznik?

Oczywiście opony oryginalne są wymienione na MAXXIS RAZR 20x11x9

Sprostowanie.

- myślę o zbiciu zakresu km/h każdego przełożenia tzn. większa zębatka tył (mniejsze zurzycie układu) lub mniejsza przód (odwrotnie).

Maxymalna i tak mi nie spadnie bo ciągnie 125km/h, a robi to nie na maxymalnych obrotach, po prostu nie może uciągnąc więcej.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
a) nie warto odpowiadać?
b) nikt nie zna odpowiedzi?
c) lepiej napędzać koniunkturę i pisać po 30razy o zwiększeniu mocy silnika tj. dysze-filtr-wydech,
zamiast o zwiększeniu mocy "na kołach"

Bo nie wierzę, że w tej dyscyplinie sportów motorowych nie manipuluje się przy przełożeniach!!!
skoro są maniacy którzy polerują dolot i wylot.

Jeszcze jedno pytanie:
- czy do Raptora 350r da się wczytac taką mapę spalania, która pomimo wzrostu spalania da wzrost mocy na niskich obrotach i gdzie to zrobic?


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.