Autor |
Wiadomość |
Zippo22
Rejestracja: 17.06.2004 16:31 Posty: 590 Miejscowość: Chełm
Quad: Honda TRX 450R
|
Wysłany: 17.06.2004 16:43
Witam wszystkich.
Jestem tu pierwszy raz.Jestem calkiem zielony jesli chodzi i quady to zakochalem się w tych maszynach od pierwszego wejrzenia. Sklonilo mnie to do kupna Raptora 350.Chcialbym poznac wasza opinie na temat dotyczacych tego modelu. Slyszalem ze jest on prawie identyczny jak Warior.
|
|
|
|
Krz.
ATV Kielce
Rejestracja: 12.06.2004 22:58 Posty: 1789 Miejscowość: z gór świętokrzyskich :P
Quad: Yamaha Grizzly700 camo
|
Wysłany: 17.06.2004 18:05
com_bayn napisał(a): może moj byl trochę slaby albo po prostu nie umiem
He he , Twój nie byl slaby , raczej to drugie
Ciagle staje na dwóch kólkach az milo
|
|
|
|
Marcin Grochowski
Rejestracja: 17.11.2003 15:34 Posty: 33 Miejscowość: Warszawa
Quad: Yamaha YFZ450S
|
Wysłany: 17.06.2004 21:25
Klasa350
Warrior czy Raptor 350 to idealne quady dla osoby początkującej.Polecam, można na nich doskonalić technike jazdy.
_________________ Marcin Grochowski
|
|
|
|
wojtekT1000
Rejestracja: 28.04.2006 22:33 Posty: 3
|
Wysłany: 03.05.2006 21:07
Witam,Zippoo22 "masz" Raptora 350R jakie jest twoje zdanie, opinia, uwagi z perspektywy czasu o nim ? Podobnie jak Ty napaliłem się na niego, WARTO ??
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 07.05.2006 20:55
Moja mama sobie kupiła wczoraj raptorka i po dzisiejszej jeździe(oczywiście spokojnej ), muszę powiedzieć że frajda nieziemska. Zarzuca tyłem aż miło na każdym zakręcie, a z jedynki i sprzęgła na tylne łapki stawia bez problem. Próbowałem go postawić lekko na trawie, ale nie przemyślałem że może być dobra trakcja Był całkiem w pionie Nie wiem jak mi się udało z tego wyjść
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 07.05.2006 20:57
Ale najlepszy był koleś co go przywiózł. Powiedział że w żadnych raptorach nie ma wstecznego, pomimo czerwonej kontrolki R i napisu REWERSE. I kłucił się tak długo aż znalazłem wsteczny
|
|
|
|
kuba9449
Rejestracja: 24.07.2006 20:27 Posty: 320 Miejscowość: b-stok
Quad: YFZ 450
|
Wysłany: 24.07.2006 20:38
Jechałem raz wariorem i smiga na kółkach ja trzeba! JA swoją 150cc z chin jeżdżę spokojnie ta tylnych kołach, a ona ma tylko 10km!
_________________ www.bikepics.com/members/kuba9449 <--- Zapraszam
|
|
|
|
sm
Rejestracja: 28.09.2006 12:04 Posty: 58 Miejscowość: GDYNIA
Quad: YFM 350R-W (silnik tuning), T-REX 600 superior
|
Wysłany: 12.05.2007 08:59
ciągle pęka mi rura na wyjściu z silnika.
spawanie pomaga na 1-2miesiące, potem pęka za spawem coraz dalej od silnika.
nowa gwarancyjna wytrzymała tak jak oryginalna 3 mieś.
pytania:
1) czy jest spoób modernizacji (wzmocnienie, elastyczny łącznik itp.)
2) czy może da się kupić nowy mocniejszy bo sam nie znalazłem w necie.
dzięki
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 12.05.2007 14:34
Znaczy się kolektor ? Rura od układu wydechowego ?
Jeśli tak to kup tuningowy układ wydechowy, powinno pomóc.
A swoją drogą to nie słyszałem nigdy o takim problemie. Quadzik był nowy jak go kupiłeś ?
|
|
|
|
sm
Rejestracja: 28.09.2006 12:04 Posty: 58 Miejscowość: GDYNIA
Quad: YFM 350R-W (silnik tuning), T-REX 600 superior
|
Wysłany: 12.05.2007 15:11
z salonu z Gdyni bez rabatu liczac na sumienne traktowanie w serwisie, a tu okazało się ze do pomocy to są ostatni.
pomogła mi pare razy W-wa Yamaha i są spoko.
tak cała rura 0,7m od wyloty z silnika, peknięcie przy wylocie z silnika.
zestaw tuningowy to ostateczność bo za rok kończy mi się leasing i myśle o R 700, ale taki to znalazłem jeden na necie i to za ok. 2500zł i to nie jestem pewny czy to cały zestaw.
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 12.05.2007 21:57
To naprawde ciekawy problem... o ile kojarzę, Raptor 350 ma ten sam kolektor co i Warrior - przez ręce przeszło mi takich 6, na każdym skakałem i jeździłem ostro i nigdy się z takim problemem nie spotkałem - może coś nie tak z mocowaniem?
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
sm
Rejestracja: 28.09.2006 12:04 Posty: 58 Miejscowość: GDYNIA
Quad: YFM 350R-W (silnik tuning), T-REX 600 superior
|
Wysłany: 12.05.2007 23:53
pęka 2cm od silnika.
rura ma dwa mocowania, jedno na wyjściu od silnika, drugie-wchodzi do rury biegnącej do tłumika.
pęka zawsze od góry na dół aż do urwania.
w nowym z reklamacji odpadł cały kawałek w kształcie trójkąta, więc o naprawie tego nie ma mowy.
mam naszczęście ten pierwszy, on urywa się po lini.
może za mało mocowań? lub za sztywne?[/url]
|
|
|
|
sm
Rejestracja: 28.09.2006 12:04 Posty: 58 Miejscowość: GDYNIA
Quad: YFM 350R-W (silnik tuning), T-REX 600 superior
|
Wysłany: 15.05.2007 23:01
z innej beczki.
chce kupić termometr temperatury oleju.
wkręca się go zamiast bagnetu. sprzedawca ma zestawienie kompatybilności tylko do motorów.
czy ktoś wie czy Raptor 350 2006 ma wspólny silnik z jakimś motorem Yamaha ???
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 16.05.2007 05:50
W teorii 350XT...w praktyce zmiany zaszły tak dalece że to praktycznie nowy silnik.
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
sm
Rejestracja: 28.09.2006 12:04 Posty: 58 Miejscowość: GDYNIA
Quad: YFM 350R-W (silnik tuning), T-REX 600 superior
|
Wysłany: 27.05.2007 22:03
1) jeśli na podjazdach (nie piasek) np. trawa na 2 brakuje mu mocy, jest tak stromo, że gazem trzeba regulowac podnoszenie się przednich kół. W momencie, w którym odejmujesz gaz i chcesz go dodać ponownie, to traci moc i gaśnie po ok. 5m, a jakoś nie mogę się przemóc żeby wrzucić mu 1.
2) piaskowe, długie podjazdy np. żwirownie, nasypy na 2ce ma za małe obroty kół i predkoś początkową.
na 3ce gasnie w 2/3 górki.
3) na 4ce nie bardzo chce iść tył w slizgu przy ok. 80km/h (3 max. 78km/h)
- to czy zmiana zębatek (jęśli w ogóle możliwa) na mniejszą ilośc zębów jest logiczna?
- jeśli to dobry plan to ile km/h może dawac 1 ząb?
- czy lepiej jest wymienić przednią czy tylną?
- jak przeprogramować oryginalny licznik?
Oczywiście opony oryginalne są wymienione na MAXXIS RAZR 20x11x9
Sprostowanie.
- myślę o zbiciu zakresu km/h każdego przełożenia tzn. większa zębatka tył (mniejsze zurzycie układu) lub mniejsza przód (odwrotnie).
Maxymalna i tak mi nie spadnie bo ciągnie 125km/h, a robi to nie na maxymalnych obrotach, po prostu nie może uciągnąc więcej.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
a) nie warto odpowiadać?
b) nikt nie zna odpowiedzi?
c) lepiej napędzać koniunkturę i pisać po 30razy o zwiększeniu mocy silnika tj. dysze-filtr-wydech,
zamiast o zwiększeniu mocy "na kołach"
Bo nie wierzę, że w tej dyscyplinie sportów motorowych nie manipuluje się przy przełożeniach!!!
skoro są maniacy którzy polerują dolot i wylot.
Jeszcze jedno pytanie:
- czy do Raptora 350r da się wczytac taką mapę spalania, która pomimo wzrostu spalania da wzrost mocy na niskich obrotach i gdzie to zrobic?
|
|
|
|