Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Raptor 350 podbiera olej, i kopci na czarno...
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 05.06.2024 12:02



Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Raptor 350 podbiera olej, i kopci na czarno... 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 24.02.2010 20:27
Posty: 21
Quad: Raptor 350
PostWysłany: 05.09.2010 17:24 
Raptor 350 podbiera olej, i kopci na czarno...
Witam
Tak jak w temacie, Raptor z 2006 roku podbiera dość sporo oleju, po rozgrzaniu silnika kopci na czarno. Mam podejrzenia, ze został przegrzany. Chciałem zaczekać z remontem na koniec sezonu, i pobawić się w zimie, ale trochę boje się, zeby go jeszcze bardziej nie dojechać. Mieszkam niestety w takiej okolicy, ze solidnych mechaników od motocykli czy quadów jest jak na lekarstwo. Postanowiłem, ze sam wezmę się za remont, zaznaczam ze nie jestem całkowitym laikiem w mechanice, jednak chciałem zasięgnąć opinii kogoś, kto miał do czynienia z tymi silnikami. Na co zwrócić szczególną uwagę, co może mnie zaskoczyć? Wiem, ze wszystko wyjdzie jak będę miał silnik na stole w częściach, jednak co mam kupić w ciemno? Komplet uszczelnień, uszczelniacze zaworów, pierścienie? Co jeszcze? Za wszelkie rady i podpowiedzi z góry dzięki

-- dodano 05.09.2010 17:24 --

Mimo ze zero zainteresowanych w moim poście napiszę co się okazało podczas remontu.