Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Czy to Warrior czy yzf
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 07:11



Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Czy to Warrior czy yzf 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 09.12.2012 22:41
Posty: 7
Quad: brak
PostWysłany: 09.12.2012 23:00 
Czy to Warrior czy yzf
Witam . Chciałam zapytac, bo nie znam się na tym. to jest w koncu Warrior czy yzf. szukam pod choinke jakis Sprzęt dla syna, od taka niespodzianka. 4 sów, musi być wsteczny bieg, cos miedzy 250 a 400 poj. nie za mocny ale taki przy ktorym nie trzeba ciagle grzebac, bo chłopak jakos nie ma do tego polotu. miał skuter to jezdził az pogubił wszystkie sróbki.
muszę zmiescic się w kwocie do 8 tys bo poprostu mam jeszcze corke w wieku rębnym ktora też wyciaga ręke po kase.
znalazłam dzis cos takiego http://otomoto.pl/yamaha-warrior-yzf-350-nie-raptor-660-700-de-M3443948.html i nie kumam czy to jest Warrior czy yzf. I trochę mnie to zastanawia, ze jak na 10 lat, tgo trochę za ładne te zdjęcia.
MOżecie mi podpowiedzic co i jak ?


 
Profil

Rejestracja: 09.12.2012 15:11
Posty: 2
PostWysłany: 09.12.2012 23:25 
Re: Czy to Warrior czy yzf
Po prostu zadbany. Pewnie mało używany i garażowany ciągle to i nie miał jak się zniszczyć ;) Ja bym tam się cieszył za każdy quadzik niestety mi rodzice nie kupowali takich rzeczy :(


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.02.2012 20:00
Posty: 102
Miejscowość: USA/Katowice
Quad: MXR, TRX 450, LTZ L2, KFX 450, DS, RZR 4
Poprzednie quady: cała masa
PostWysłany: 09.12.2012 23:59 
Re: Czy to Warrior czy yzf
Warrior masz nawet w opisie. Tak czy siak nie warty ceny, jeśli chodzi o wygląd to na zdjęciach zawsze wszystko lepiej wygląda poza tym nawet widać jak się błyszczy był konkretnie wymyty i wypolerowany. Krótko mówiąc przygotowany do sprzedaży.