Może kiedyś był już ten temat poruszany ale ...ja do niego nie dotarłem, zatem mam pewne niejasności co do zasad regulowania/dostosowywania twardości amortyzatorów:
- jak ma wygladać twardość przodu w stosunku do tyłu? (tak samo czy może róznie?)
- jaki ma wpływ cieżar jeźdźca? ( np. ja ważę 75kg.- powinienem jeździć na bardziej usztywninych czy na nieco miększych? )
- jaki wpływ ma teren/trasa/tor ( czy im bardziej wyboista tym amory powinny być miększe?, czy do skoków powinny być tardsze? etc.)
- jaki wpływ na dobór twardości ma zużycie zawieszenia?
Bardzo bym był zobowiązany jeśliby mnie ktoś zechciał nieco uswadomić w tych kwestiach
...przyznam się, że to trochę z wygody ale i z pewnego zamieszania - otóż ostatno serwisuje sprzęt w różnych miejscach i w każdym mowią co innego, a ja za każdym razem mam rozregulowane zawieszenie co zauważam dopiero na torze długo po odenraniu quada z warsztatu.
Nie pozostawiajcei mego apelu bez odpowiedzi
Plizzz!!!