Cytuj:
własnie nie kumpel ma wariora z roku 1999 i padł mu moduł z rozrusznikiem na zapych zapali ale na obrotach trzeba go trzymac wiesz może gdzie można kyupic tani moduł i rozrusznik bo serwis powiedział moduł 3 tys a rozrusznik 600zł
W zyciu nie widzialem tak uszkodzonego modułu
Wg mnie to ktoś usiluje zrobic dodatkowa kase... rozrusznik to się wymienia jak nie kreci, a czesto wystarczy go rozebrac i wyczyscic/wymienic szczotki i będzie jak nowy. Mozliwe, ze padl stycznik rozrusznika, lub stycznik zaplonu (takie male zielone i biale kostki z ktorych wychodza przewody, prawie na wysokosci tylnego lewego koła).
Co do trzymania na obrotach, to sprawdzcie najpierw kompresje - dla 4T to normalne ze przy bardzo zuzytym tloku nie trzyma obrotow. Ogolnie, raczej nie zdazaja się polzywe moduly - albo sa ok, albo sa martwe.