Przeczytaj temat jeszcze raz cały temat.
Przytoczę pewien tekst:
Od świec w dużej mierze zależy zatem łatwość rozruchu, równomierność pracy we wszystkich zakresach obrotów, osiągi i oczywiście zużycie paliwa.
Świeca zapłonowa musi pracować nawet przy wysokim napięciu zapłonu dochodzącym do 40 000 V. Musi zachowywać wysokie właściwości izolacyjne nawet w temperaturze 1000°C, musi być odporna na wahania ciśnienia w komorze spalania dochodzące do ok. 100 bar. W celu zapewnienia bezawaryjnej instalacji musi posiadać wysoką wytrzymałość mechaniczną, odporna na procesy chemiczne w komorze spalania i agresywne ich pozostałości. Ponadto musi byś odporna na ekstremalne różnice temperatur (gorące gazy wydechowe i zasysana zimna mieszanka paliwowa). Świeca musi się temu opierać i odprowadza nadmiar ciepła na zewnątrz, tak by jej własna temperatura pracy nie przekraczała granic samozapłonu. W ciągu każdej minuty pracy przeciętnego czterocylindrowego silnika świeca „błyska” od 200 do 1500 razy na minutę w zależności od prędkości wału Źródło
http://www.abs.org.pl/?aid=38Tekst dotyczy samochodów ale zasada działania jest podobna
Reasumując - zwykły użytkownik nie odczuje różnicy więc nie koniecznie warto kupować taki bajer.