Autor |
Wiadomość |
Keruj
Rejestracja: 03.04.2007 03:27 Posty: 11
|
Wysłany: 02.07.2007 15:22
Yamaha Wolverine 450
Witam
Czy ktoś wie czym jest ograniczona predkość maksymalna i jak ja nieznacznie zwiekszyc. Dołożenie lepszego tłumika dało przyrost mocy ale nie predkości max.
_________________ 2007 Yamaha WOLVERINE 450 4X4 SPECIAL EDITION
2008 Bombardier Renegade 800X
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 02.07.2007 15:26
Jeśli tył jest pędzony łańcuchem (nie pamiętam?!) to tylko zmiana przełożeń cię ratuje - tzn. czytaj relacja zębatka zdawcza i odbiorcza. Tym sposobem zwiększysz prędkość kosztem osiągów tzn. przyspieszenia - mówiąc w bardzo uproszczony sposób.
|
|
|
|
Keruj
Rejestracja: 03.04.2007 03:27 Posty: 11
|
Wysłany: 02.07.2007 15:36
Łańcucha brak wiec nie tędy droga.
_________________ 2007 Yamaha WOLVERINE 450 4X4 SPECIAL EDITION
2008 Bombardier Renegade 800X
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 02.07.2007 15:42
Czyli przekładnia CVT. Można zmienić dysze w gaźniku, założyć filtr powietrza K&N i to wszystko zestroić na pewno będzie lepiej. Prawdziwej rewolucji dokonają już tylko przeróbki mechaniczne - typu zwiększenie pojemności lub wałka(ów) rozrządu ew. moduł zapłonowy zmieniający charakterystykę zapłonu.
|
|
|
|
Keruj
Rejestracja: 03.04.2007 03:27 Posty: 11
|
Wysłany: 02.07.2007 15:44
TYlko dlaczego sama zmiana wydechu dała odczuwalny przyrost mocy ale max predkość ani o 1 km/h nie wzrosła.
_________________ 2007 Yamaha WOLVERINE 450 4X4 SPECIAL EDITION
2008 Bombardier Renegade 800X
|
|
|
|
christo
Rejestracja: 14.04.2005 13:49 Posty: 1429 Miejscowość: małopolska
Quad: Can-Am wszystkie modele :D
|
Wysłany: 02.07.2007 22:33
Keruj jest jeszcze jedno wyjscie - zmiana kitu do sprzegla CVT
_________________ Nigdy nie kłóć się z głupcem - ktoś mógłby nie zauważyć różnicy.
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
|
|
|
|
Shelton
MultiMoto
Rejestracja: 20.04.2005 14:23 Posty: 13123 Miejscowość: Warszawa i okolice
Quad: Quad czy motocykl - nie ma znaczenia ;)
|
Wysłany: 02.07.2007 22:37
christo napisał(a): Keruj jest jeszcze jedno wyjscie - zmiana kitu do sprzegla CVT
Niestety kit sprzęgła zwyklew 99% jest robiony by przełożyć sprzęt niźej - mniejszy max - celem rekompensacji dużych, ciężkich kół.
|
|
|
|
imek
Rejestracja: 09.06.2006 16:05 Posty: 56 Miejscowość: Łódź
Quad: Wolverine 450 4X4
|
Wysłany: 03.07.2007 22:58
Są kity do standardowych kół.
A prędkość nie wzrosła, bo przyrostu po wydechu nie ma. Jest za to autosugestia.
|
|
|
|
Keruj
Rejestracja: 03.04.2007 03:27 Posty: 11
|
Wysłany: 04.07.2007 00:56
Nie bardzo mogę zrozumieć czemu ten max jest taki sztywny nawet gdy jedziesz droga do sąsiedniego miasta i rozpedzasz się do 84 km/h to nawet gdy jest z górki quad nie przyspiesza nawet o 1 km/h wnioskuje że albo budowa skrzyni ogranicza to lub jest to elektronicznie rozwiązane. Chcialby zwiększyć prędkość max ale jeśli będzie to kosztem mocy przy niższych prędkościach to dziękuję nie skorzystam. Na ta chwile jestem na etapie oczekiwania na jakiś lepszy filtr bo dysze już czekają. Może ktoś ma namiar na filtr który będzie pasował do mojej Yamahy. Przeróbki mechaniczne nie wchodzą w grę - gwarancja.
_________________ 2007 Yamaha WOLVERINE 450 4X4 SPECIAL EDITION
2008 Bombardier Renegade 800X
|
|
|
|
imek
Rejestracja: 09.06.2006 16:05 Posty: 56 Miejscowość: Łódź
Quad: Wolverine 450 4X4
|
Wysłany: 05.07.2007 00:33
www.knfilters.com
006 Yamaha YFM450FX Wolverine 4x4 450 - All ATV Air filtr YA-3504
|
|
|
|
Keruj
Rejestracja: 03.04.2007 03:27 Posty: 11
|
Wysłany: 05.07.2007 22:53
Miałem ten filtr ale niestety jest on za długi i nie pasuje do Wolverina mimo że jest do niego przewidziany
_________________ 2007 Yamaha WOLVERINE 450 4X4 SPECIAL EDITION
2008 Bombardier Renegade 800X
|
|
|
|