Witam
Bedac u dealera Kymco natknolem się na dwie nowe ciekawe propozycje ze strony tego producenta.
Otoz jest nia Kymco Mxu 400
Krotki opis:
Jest to ATV klasy średniej z niezależnym zawieszeniem z przodu i z tyłu dzięki czemu bardzo komfortowy quad dobrze trzyma się nawierzchni nawet przy ostrej jeździe. Nisko położony środek ciężkości uzyskany m.in. dzięki nisko osadzonemu siedzeniu pozwana na skuteczne prowadzenie podczas szybkiej jazdy po dołach czy kamieniach. W najnowszym modelu zastosowano permanentny napęd 4x4 elektrycznie strerowany oraz zupełnie nowy silnik o pojemnośći 367ccm chłodzony powietrzem i olejem. Nowy jest też układ hamulcowy wyposażony w cztery wentylowane tarcze hamulcowe, który powoduje szybkie i całkowite zatrzymanie pojazdu
wstępne dane techniczne
Silnik:
czterosuwowy 4T, 1-cylindrowy
Pojemność:
366.7 ccm
Gaźnik:
japońskiej marki "Keihin"
Chłodzenie:
powietrzem i olejem
Moc:
27 KM / 6500 obr./min.
Moment:
33 Nm / 5500 obr./min.
Skrzynia bieg.:
automat CVT+bieg wsteczny
Napęd:
4 x 4
Hamulce CBS:
przód-2 x tarczowy hydrauliczny,
tył-2 x tarczowy hydrauliczny
Opony:
przód-24/8-12", tył-24/10-12"
Zbiornik:
15 L
Masa:
283 kg
Rozstaw osi:
b. d.
Wymiary:
2110 x 1100 x 1200 mm (dł. x szer. x wys.)
Fotki :
Tutaj macie film z jazdy
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.quadjournal.eu/wp-content/uploads/Kymco_MXU_400_Seite.jpg&imgrefurl=http://www.quadjournal.eu/atv-quad/2007-10/221&h=313&w=470&sz=60&hl=pl&start=2&um=1&tbnid=8SXM0e4694ElTM:&tbnh=86&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3Dmxu%2B400%26um%3D1%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN
Podsumowujac i po obejrzeniu tego modelu stwierdzam ze jest on naprawde solidny i bardziej rozbudowany od mxu 500
Kolejna Propozycja Kymco okazal się pojazd terenowo-użytkowy
Jak zwykle opis .
Model UXV 500 to nowa klasa w ofercie Kymco z nowej grupy pojazdów UTV, czyli Utility Terrain Vehicle (co oznacza: pojazd terenowo-użytkowy). Z zewnątrz UXV 500 wygląda jak pomniejszony pick-up, ale w terenie potrafi o wiele więcej. Najnowszy model oprócz pojazdu użytkowego i terenowego oferuje duże możliwości w celach rekreacyjnych. Do wspólnego podróżowania służą dwa wygodne fotele typu "side by side" , które wyposażone zostały w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. Nad bezpieczeństwem podróżnych czuwa ogromny pałąk bezpieczństwa, który tworzy jedną całość z ramą pojazdu. Wyświetlacz LCD z danymi o stanie pojazdu i trybie włączonego biegu został umieszczony na środku. Na ilość schowków też nie należy narzekać. Oprócz schowka głównego i przed pasażerem posiada też schowki pod fotelami. Dzięki napędowi 4x4 UXV 500 świetnie radzi sobie w trudnych warunkach terenowych i pogodowych. Nie ma problemów z jakimikolwiek stromymi podjazdami, zboczami, urwiskami czy wzniesieniami [zdolność pokonywania wzniesien to 25*]. Świetna przyczepność na terenowych oponach o średnicy 12 cali i szeroki rozstaw kół powoduje, że UXV jest stabilny. Główną cechą nowego modelu jest skrzynia ładunkowa za fotelami, która umożliwa załadowanie przedmiotów o masie do 200kg z możliwością wywrotki. Do tego istnieje możliwość podłączenia przyczepy z hamulcem. Silnik w jaki wyposażony jest UXV to znana jednostka napędowa z MXU 500 o pojemności 498ccm i mocy 36KM. Motor ten bardzo dobrze radzi sobie z tym pojazdem, którego masa własna wynosi ponad pół tony, a dopuszczalna masa całkowita aż 910kg. Prędkość maksymalna jaką osiąga UXV to 72km/h. Kymco UXV 500 to pojazd nadający się do jazdy nie tylko do pracy, ale również do podróżowania z przygodą, w której można zapomnieć o tankowaniu paliwa, gdyż zbiornik mieści aż 32 litry czystej benzyny.
no i fotki ;]
Efekt koncowy : Pojadz wydaje się być solidny jednak co do silnika to wydaje mi się ze jak na taki pojazdz masywny jest on poprostu za maly
Ceny :
Kymco Mxu 400 - 23.900 ( Jest już w Polsce)
Kymco UXV 500 - 32.900 ( W Polsce od Wrzesnia 2008r )
Konczac : Pojazdy wydaja się naprawde fajne i coraz bardziej widac ze Kymco naprawde zaczyna być coraz bardziej wieksza konkurecja dla znanych japoncow.
Czekam na Wasze opinie na ten temat