Autor |
Wiadomość |
olorider
Rejestracja: 11.05.2005 12:01 Posty: 11 Miejscowość: Lezajsk
Quad: Kymco KXR250
|
Wysłany: 11.05.2005 12:24
Problemy z KXRem
Witam, kupilem kxrka jakies 8 miesiecy temu, wszystko bylo wporzo, az nagle zacza przerywac. Dokladnie to wyglada to tak ze jak jest zimno ponizej 10 stopni to muszę nim pojezdzic pol godziny zeby dobrze chodzil A zanim to nastapi to do polowy gazu silnik pracuje dobrze, dopiero jak mu mocniej przygazuje to zaczyna szarpac i nie chce wejsc na obroty.
Zglosilem się z tym do serwisu bo jeszcze gwarancja byla ale nic nie poradzili, mieli się z kims naradzic, ale w miedzyczasie ocieplilo się i quadzik zacza dobrze chodzic, tyle ze gwarancja się skonczyla a ja zauwazylem ze znowu szwankuje przy nizszych temperaturach. Sprawdzane bylo prawie wszystkio: świeca(takze o innej cieplocie), gaźnik, zawory, cewka..
Czy ktoś mial podobne problemy, a może ktoś ma jakis pomysl, proszę o podpowiedzi
|
|
|
|
HOZE
Rejestracja: 07.06.2004 18:08 Posty: 80 Miejscowość: Białystok
Quad: Yamaha Kodiak 400
|
Wysłany: 11.05.2005 15:42
Zimny silnik uruchamia się na tzw. ssaniu i musi trochę popracować zanim się rozgrzeje i wtedy należy wyłączyć ssanie i jak nie gaśnie po przygazówce to można jechać bo jak się zapomni i nie wyłączy to na ciepłym silniku będzie gasł i przerywał i nie będzie jazdy tak było w moim.
|
|
|
|
olorider
Rejestracja: 11.05.2005 12:01 Posty: 11 Miejscowość: Lezajsk
Quad: Kymco KXR250
|
Wysłany: 12.05.2005 20:25
dzięki za odpowiedz ale to wiem, już ponad pol roku nim jezdze
|
|
|
|
Opal
Rejestracja: 16.10.2004 11:05 Posty: 241 Miejscowość: warszawa
Quad: YFZ 450
|
Wysłany: 12.05.2005 20:45
spróbuj zalożyć na próbe inny modul zaplonowy,mialem kiedyś inny przypadek-motocykl enduro na cieplo bardzo ciężko palil a na zimnym od pierwszego kopa,winny byl wlaśnie modul
_________________ moc zawsze dostępna!
|
|
|
|
olorider
Rejestracja: 11.05.2005 12:01 Posty: 11 Miejscowość: Lezajsk
Quad: Kymco KXR250
|
Wysłany: 16.05.2005 13:14
kurcze wlasnie tego nie sprawdzilem,ale nie mam z kad wziac modulu,w najblizszym serwisie nie maja takiego
ale dzięki
na razie jest ciepelko i wszystko gra, no może Sprzęt przydalby się silniejszy..
|
|
|
|
GALILEUSZ
Rejestracja: 04.05.2005 23:16 Posty: 1602 Miejscowość: ALCATRAZ TEAM Warszawa-Białołęka
Quad: Can-Am 800: super silnik a reszta taka sobie
|
Wysłany: 17.05.2005 19:45
Ja bym sprawdził jeszcze raz filtr powietrza i gaźnik. Ale moduł też może być przyczyną.
_________________ ALCATRAZ
|
|
|
|
olorider
Rejestracja: 11.05.2005 12:01 Posty: 11 Miejscowość: Lezajsk
Quad: Kymco KXR250
|
Wysłany: 18.05.2005 12:23
filtr sprawdzalem, nawet probowalem bez filtra jeździć i bez zmian,
wydaje mi się ze gaźnik raczej nie jest przyczyna bo czego jak się nagrzeje silnik to dobrze pracuje ale na wszelki wypadek też byl czyszczony i regulowany
|
|
|
|
Kamikazeeee
Rejestracja: 23.08.2005 16:04 Posty: 1411
Quad: Bashan 110
|
Wysłany: 27.09.2005 08:31
MXU
Miałęm kiedyś KXR250 i miałem to samo.
Kupiłem go zimą i też przygasał.
Po jakimś czasie wymieniłem go na MXU bo mnie to drażniło i w MXU jedyną dość częstą usterką jest luzujący się łańcuch.
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 27.09.2005 09:15
Zimą po prostu należy wymienić dysze gaźnikową główną na ciut wiekszą i znikną wszystkie problemy...
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
Tippo
Rejestracja: 17.08.2005 12:19 Posty: 622 Miejscowość: Żywiec
Quad: Suzuki Vinson 500 Semi-auto
|
Wysłany: 27.09.2005 11:54
aXcid napisał(a): Zimą po prostu należy wymienić dysze gaźnikową główną na ciut wiekszą i znikną wszystkie problemy...
A czy wplyw na lepsze zapalanie zima będzie miala wymiana świecy zwyklej na siwece o tej samej cieplocie tylko z elktroda platynowa lub irydowa ?? Wiem ze to świeca i cudow nie będzie, ale może one się szybicej rozgrzewaja ??
_________________ www.ciecina.eu
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 27.09.2005 18:21
Nie - nie odczujesz prawie żadnej różnicy. Zreszta, pod tego typu świece żeby naprawdę coś "poczuć" to trzeba mieć niesamowicie wydajny układ zapłonowy o potężnej energii impulsu elektrycznego z cewki.
Zależy to głównie od gaźnika - w mojej LT500, zanim wyregulowałem gaźnik silnik rozgrzewał się... 20 MINUT Po regulacji, trwa to nieco ponad 3-4 minuty - jest różnica prawda?
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
olorider
Rejestracja: 11.05.2005 12:01 Posty: 11 Miejscowość: Lezajsk
Quad: Kymco KXR250
|
Wysłany: 04.10.2005 12:36
dzięki aXcid za rade z ta dysza, jeszcze nie probowalem bo nie ma potrzeby, jak przyjda mrozy to się będę martwil, myslisz ze taka dysze można bez problemu dostac u dealera Kymco?
_________________ odpowiadam po paru dniach, mam opuzniony zaplon
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 04.10.2005 20:11
Szczerze? Powinieś komplet dysz dostać razem z nowym quadem Ale u nas w Polsce ta praktyka chyba jest calkowicie nieznana - tu wlasnie pytanie do uzytkowników którzy kupili spzet nowy :
CZy którykolwiek z was dostał komplet wymiennych dysz do gaźnika?
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|
Grzegorz Głowienka
|
Zbanowany |
Rejestracja: 15.07.2004 20:55 Posty: 128 Miejscowość: mazowieckie
Quad: testowy :)
|
Wysłany: 05.10.2005 06:49
Nie nie dostałem - mój KXRek był kupiony w październiku 2004 roku.
|
|
|
|
aXcid
Rejestracja: 06.09.2004 14:17 Posty: 3014 Miejscowość: Okolice Warszawy
Quad: Zbyt dużo quadów ;)
|
Wysłany: 05.10.2005 08:50
Tak też sądziłem... A ktokolwiek z quadem japońskim? Dostaliscie?
_________________ Pozdrawiam, Piotr "aXcid" Winiarski
|
|
|
|