Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - OBSŁUGA Kymco KXR 250
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 01:39



Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
OBSŁUGA Kymco KXR 250 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 14.07.2009 23:52
Posty: 3
Quad: Kymco KXR 250
PostWysłany: 15.07.2009 01:02 
OBSŁUGA Kymco KXR 250
Witam Serdecznie! Jestem początkującym urzytkownikiem KXRka i chcę wymienić olej w silniku. Czy możecie polecić jaki olej wlać i jak często powinno się go wymieniać?? quad jest z 2005 roku i ma przejechane 11tyś km ale sądze że jest w b.d. formie-serwisowany ale w Niemczech więc nie mam się gdzie wrócić do poprzedniego oleju, ostatni wpis przy 8,5 tyś:) Potrzebuję jeszcze informacji na temat pasków w tym quadzie.. Które i jak sprawdzać by zapobiegać a nie naprawiać skutki ich zerwania:( Czym i jak często smarować łańcuch i gdzie Kupię to wszystko.. znacie jakiś dobry sklep ze sprzedażą internetową co by raz za przesyłke płacić i wszysko co potrzebne dostać;)
Bardzo dziękuję za pomoc.. pozdrawiam!!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.08.2006 21:17
Posty: 398
Miejscowość: Czaplinek
Quad: w końcu MXU 300 a było MXU 500
PostWysłany: 16.07.2009 22:26 
Re: OBSŁUGA Kymco KXR 250
co do oleju to nigdy nie pamiętam jego parametrów

Olej warto wymienić w silniku i skrzyni biegów.
Ja leje do swojego Castrola (podobnego jak w skuterach). Do skrzyni biegów leje typowy olej przekładniowy np. LOTOS'a

Pasek warto obejrzeć czy nie jest postrzępiony. Sprawdza się jego szerokość ( ale teraz nie pamiętam jaki wymiar). Zobacz czy nie jest popękany

Ja pasek pęka z reguły kończy się tylko na oczyszczeniu komory z jego pozostałości.

Łańcuch możesz smarować olejem przekładniowym lub lepiej dedykowany środkiem np. Castrola w spray'u

Najprościej byłoby udać się do serwisu, który obsługuje Kymco.

Co do sklepów internetowych to nie widziałem takowych. Pozostaje Allegro.... lub jednak lokalny serwis.