Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Wrażenia z jazdy Maxxerem 300
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 14:03



Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Wrażenia z jazdy Maxxerem 300 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2006 21:38
Posty: 13
Miejscowość: Płońsk
Quad: Kymco maxxer 300, MXU 150
PostWysłany: 30.06.2006 17:24 
Wrażenia z jazdy Maxxerem 300
Witam !
Od dwóch dni jestem szczęśliwym posiadaczem maxxera 300 !!! Jeszcze go docieram więc nie znam jego pełnych możliwości, ale jest super !!! Zrobiłem już 110 km i ciągle mnie zaskakuje. Nie spodziewałem się, że to takie silne bydle. Czekam na Wasze opinie o tej maszynie i sugestie co do serwisu i użytkowania. Może posiadacie jakieś ciekawe doświadczenia?
Pozdrawiam !!!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.07.2006 13:56
Posty: 142
Miejscowość: Kielce
Quad: Kawasaki KFX 450r sprzedany - teraz KTM SX-F 250
PostWysłany: 29.07.2006 14:01 
A już niedlugo będę posiadaczem tego modelu !! Wiec piszcie jakie sa wady i zalety tego modelu !! Jestem z Kielc wiec jak ktoś zna ciekawe trasy z tej okolicy to piszcie !! A na maxxerze 300 odbylem dopiero 30min jazde probna i bylem pod wrarzeniem !!


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2006 21:38
Posty: 13
Miejscowość: Płońsk
Quad: Kymco maxxer 300, MXU 150
PostWysłany: 29.07.2006 19:56 
Gratuluję wyboru !!!
Ja mam już 900 km czystej frajdy i przyjemności. Jak na razie wszystko Ok. Na asfalcie pali ok.5 litrów na torze niestety 9 litrów. Ale za to ziemię przewala jak spychacz. W terenie radzi sobie nieźle tam gdzie chciałem przejechałem. Na wolnej nawierzchni (piasek , żużel) jazda boczkami i slajdami przy 50 km nie ma problemu. Trochę podkręciłem tylną sprężynę jak jest twardszy z tyłu mam wrażenie że nie ma takiej ochoty polecieć na boczek. Czekam na twoją opinie i wrażenia.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.03.2006 15:00
Posty: 1275
Miejscowość: Częstochowa/SG City :D
Quad: Kymco MXU 250 , Suzuki Kingquad 750 EmBe-edition K8 , Kymco MAXXER 250
PostWysłany: 30.07.2006 23:48 
[quote="Paweł79"]Na asfalcie pali ok.5 litrów


A tak dokładniej go nie sprawdzałeś ? , mój przy takiej w miarę spokojnej jeździe , a ma to 25cm3 mniej spalił 5,57 l , po torze to brał też coś koło 9 .


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.07.2006 13:56
Posty: 142
Miejscowość: Kielce
Quad: Kawasaki KFX 450r sprzedany - teraz KTM SX-F 250
PostWysłany: 31.07.2006 11:32 
Pawel79 rejestrowales swojego Maxxera?? Jak tak to napisz jak to jest z ta rejestracja !! ile to koszuje i czy się dlugo na to czeka !! Pozdrowki !!


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2006 21:38
Posty: 13
Miejscowość: Płońsk
Quad: Kymco maxxer 300, MXU 150
PostWysłany: 07.08.2006 21:13 
Przepraszam, że nie odpisałem od razu ale nie miałem dostępu do internetu. Jak rejestrowałem maxxera nie miałem problemów. U nas w Płońsku zajęło mi to łącznie z czekaniem 4 godzinki. Za tablice znaczki i takie pierdółki zapłaciłem ok 150 zł. OC to 120zł, NW 28zł a AC troszkę pokombinowałem z ceną i obniżyłem wartość zakupu, składka wyszła 2700 zł . Sporo kasy nic na to nie poradzisz tak mi się wydaje. Ubezpieczałem w PZU, ponoć najlepiej. Dzisiaj rejestrowałem MXU 150 i tu miałem ubaw bo pani nie wiedziała czy to samochód czy motor. Cztery koła ma ? Ma. No to samochód !!! Ma pan tablice jak samochód. A gdzie ja to założę z przodu, na kask ? Dla mnie może pan na nos ! A drzwi to to posiada? Nie . To co to jest? I tak przez godzinę. Ale się udało. A co do spalania to po mieście jeździłem zgodnie z przepisami bo był jeszcze na dotarciu. Czekam na dalsze Wasze opinie. Pozdrawiam !!!


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.07.2006 13:56
Posty: 142
Miejscowość: Kielce
Quad: Kawasaki KFX 450r sprzedany - teraz KTM SX-F 250
PostWysłany: 08.08.2006 20:41 
Ja już zrobilem 300 km swoim maxxerem i jestem zadowolony jak narazie !! Nie zle "kopie rowy":) A czy ktoś się orietuje ile kosztuja opony z felgami na droge ??!! bo widze ze na tych oponach nie dosc ze jedzie wolniej bo gdzies ok 85 km/h to jeszce strasznie się one zluzywaja na asfalcie !! wiec chyba lepiej zainwstowac w drogowki !! Wyrazajcie swoje opinie na temat maxxera 300, piszczcie jakie sa jego najczestrze usterki i jak go można ztuningowac domowym sposobem !! Pozdrowki !!


 
Profil Gadu-Gadu

Rejestracja: 05.03.2006 12:20
Posty: 124
Miejscowość: Słubice
Quad: Renadka
PostWysłany: 14.08.2006 21:37 
Wg mojej wiedzy to przod 400 a tyl 500 razem 900 Kenda Speedrecer


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2006 21:38
Posty: 13
Miejscowość: Płońsk
Quad: Kymco maxxer 300, MXU 150
PostWysłany: 30.10.2006 20:57 
Witam !!! Ja już 2500 tyśiączka !!! Jak na razie łańcuch do wymiany klocki tył dwa razy, oleje i smary!!! Fabryczne ustawienie gaźnika do dupy !!! Ustawiłem sam i spalanko sdpadło o litr a zryw ze startu się polepszył. Jak na razie słyszę łożysko od sprzęgła i rolki w wariatorze padają. Fajny sprzęcik do polatania bokiem na luźnym piasku ostatnio na torze przerobiłem Raptora 350 na torze. Ale to tylko dlatego że tor wąski i automat sobie radzi. Czekam na podpowiedź odnośnie ulepszeń i porad !


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.07.2006 13:56
Posty: 142
Miejscowość: Kielce
Quad: Kawasaki KFX 450r sprzedany - teraz KTM SX-F 250
PostWysłany: 02.11.2006 19:24 
Witam!! Paweł79 mozesz mi opisac dokladnie co tam pozmieniales u siebie !! Glownie o to mi chodzi zeby się lepiej zbierał i 'wstawał na koła' bez problemu !! ja już przejechalem 3000 i narazie się lancuch trzyma :) Ledwo :) Wiec wdzieczny bym byl za dokladne opisanie wszelkich modyfikacji Kymco maxxera 300 poprawiajace dynamike i moc quada NIE koniecznie zmniejszajace zluzycie paliwa :) Pozdrowienia ZiolekZ !!
A tu kilka linków do fajnych stron :) o Kymco maxxer 300 :

http://stuntquad.free.fr/web_sites/site_3/$distant/

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 8&q=maxxer

Milego ogladania !! :))


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16.03.2006 21:38
Posty: 13
Miejscowość: Płońsk
Quad: Kymco maxxer 300, MXU 150
PostWysłany: 08.11.2006 18:54 
Przepraszam, że nie odpisywałem. Praca ,praca i jeszcze raz praca. Na początek wyczyść świecę i ustaw przerwę. Filtr powietrza dobrze umyj i spryskaj sprayem. Zrób ta dokładnie ale nie przesadź z nasączeniem gąbki. Jak za bardzo ją zmoczysz to do silnika będzie wpadało za mało powietrza i wzrośnie spalanie i spadnie dynamika silnika. Gaźnik regulowałem za pomocą obrotomierza. Przed regulacją podnieś iglicę przy przepustnicy. Uważaj na taką blaszkę bo potrafi wyskoczyć i później dużo szukania. Podłącz obrotomierz. Nagrzej silnik do temperatury roboczej. Ustaw wymagane obroty biegu jałowego. Za pomocą iglicy mieszanki ustaw jak najbardziej wysokie i stabilne obroty silnika. Śrubą ustalającą położenie przepustnicy ustaw z powrotem właściwe obroty. Co do reszty to oczyściłem rolki w wariatorze i przeczyściłem cało komorę przekładniową. w moim przypadku było tam strasznie dużo kurzu, a to powodowało że wariator ciężko się przesuwał. Przez takie utrudnienia pasek klinowy nie przesuwał się optymalnie i piszczał przy starcie. Po takich regulacjach przy spokojnej jeździe spalanie spadło ale jak otwieram przepustnicę na maxa to spalanie nadal utrzymuje się ponad 9 litrów. Dynamika jest bez porównania a max na asfalcie 95 Km/h. Sporadycznie poruszam się po asfalcie wiec max mnie nie rajcuję. Mocy za to przybyło w terenie a to już lubię!!! Spróbuj pogrzebać u siebie i daj znać jak Ci poszło. U mnie maxxer jeździ czasem w wypożyczalni więc nie zależy mi na mocy tylko na trwałości silnika. Ale jak masz jakieś sugestie to chętnie poczytam. Pozdrawiam i życzę powodzenia.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.07.2006 13:56
Posty: 142
Miejscowość: Kielce
Quad: Kawasaki KFX 450r sprzedany - teraz KTM SX-F 250
PostWysłany: 16.11.2006 11:21 
Oddalem dzis quada na przeglad i takie tam !! Bo wiedzac ze jak się za cos wezme to odrazu popsuje wydrukowalem to co mi napisales Pawel79 i zanioslem do kolesia z Kymco !! On powiedzial ze po pierwsze te czynnosci co robisz na poczatku to się robi na kazdym przegladzie a po drugie ze strasznie ci duzo pali (jak mowisz 9 l ) to w sumi prawda bo mi pali gora 6 l !! No a odnosnie tej regulacji gaznika to powiedzial ze da się zrobic, tylko wspomnial ze spalanie wzrosnie !! Powiedzialem mu zeby zrobil co się da a poznie się zobaczy !! Jak narazie czekam na quada z powrotem !! Zobaczymy czy po regulacjach poleci te 95km/h i przybierze na mocy trochę :) !! jeżeli bedziesz mial jeszce jakies pomysly na przerobke maxxera to dawaj znac !! Pozdrawiam ZiolekZ !!


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.07.2006 13:56
Posty: 142
Miejscowość: Kielce
Quad: Kawasaki KFX 450r sprzedany - teraz KTM SX-F 250
PostWysłany: 23.11.2006 20:21 
A wiec odebrałem quada po tej regulacji gaznika i okazalo się
-zbiera się calkiem nie zle o wiele leiej niz wczesniej
- na co do predkości max to nie stety nie wzrosła
może jakos inaczej się ja da zwiekszyc ??
Jak wiecie to piszczie !! Pozdrowienia ZiolekZ !!


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 13 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 57 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.