Autor |
Wiadomość |
dzaro82
Rejestracja: 24.09.2012 06:42 Posty: 36 Miejscowość: Międzyrzecz, Sulęcin
Quad: MXU500
Poprzednie quady: Raptor 350
|
Wysłany: 23.04.2013 09:25
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Witam Trochę z innej beczki. Wymieniałem w sobotę olej w moim MXU500. Po wymianie filtra i wkręceniu dwóch korków od spodu zalałem olej. Po skończonej robocie zerkam na stół a tam leży nieszczęsny "odstojnik" (te małe sitko ze sprężynką które podkłada się pod ten większy korek). Powiedźcie czy ono spełnia jakąś ważna role , bo nie wiem czy spuszczać jeszcze raz olej czy go olać -- dodano 23.04.2013 10:25 --Witam Trochę z innej beczki. Wymieniałem w sobotę olej w moim MXU500. Po wymianie filtra i wkręceniu dwóch korków od spodu zalałem olej. Po skończonej robocie zerkam na stół a tam leży nieszczęsny "odstojnik" (te małe sitko ze sprężynką które podkłada się pod ten większy korek). Powiedźcie czy ono spełnia jakąś ważna role , bo nie wiem czy spuszczać jeszcze raz olej czy go olać
Ostatnio zmieniony przez dzaro82, 23.04.2013 09:25, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
zstio1
Rejestracja: 01.11.2011 12:08 Posty: 107 Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Imię: Maciej
Quad: Polaris RZR 800
Poprzednie quady: Kymco MXU 500, Lucky Star (Access Motor) SP-300U
|
Wysłany: 24.04.2013 11:07
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
to jest sitko do zbierania opiłków metalu, które mogą powstać w silniku. ogólnie ja bym się tym nie przejmował ale na następnej wymianie włóż ten koszyczek.
Ostatnio zmieniony przez zstio1, 24.04.2013 11:07, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|
MBcoupe
Rejestracja: 26.05.2008 19:54 Posty: 141 Miejscowość: Krzywiń
Quad: Kymco MXU 500
Poprzednie quady: Kymco MXU 250 ale został w rodzinie;)
|
Wysłany: 28.01.2016 08:21
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Witam, Chciałem się podpiąć pod ten temat bo widzę, ze udziela się tu wielu użytkowników MXU 500, (który mam zamiar kupić), Mam pytanie dotyczące zawieszenia tyl. Czy prześwit w zawieszeniu niezależnym jest większy niż gdy jest zamontowana oś? Domyślam się że mniej awaryjna jest oś, ale co z wygodą jazdy? Czy rodzaj zawieszenia ma duży wpływ na "dzielność" w terenie? A i może głupie pytanie ale IRS to własnie oznacza niezależne zawieszenie tak? Czy modele z gaźnikiem mają inne oznaczenia niż z wtryskiem? Jeśli jest ktoś z okolic Poznania Śremu lub Leszna kto posiada taką maszynę z chęcią bym podjechał zobaczyć jak to "chodzi" na zywo, i na co zwrócić uwagę przy zakupie.
Pozdrawiam
|
|
|
|
Bucz
Rejestracja: 03.12.2013 13:59 Posty: 185 Miejscowość: Warszawa
Quad: Kymco MXU 500i IRS, LS 300U
|
Wysłany: 28.01.2016 09:27
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Jako świeży użytkownik odpowiem tylko na część pytań.
W każdym quadzie wersja na ośce będzie miała nieco mniejszy prześwit, od tej samej na niezależnym zawieszeniu. IRS to oznaczenie niezależnego zawieszenia. Wersja z wtryskiem ma literkę "i" przy oznaczeniu pojemności. Komfortu wersji IRS i ośki nie miałem okazji porównać, ale internet twierdzi, że IRS jest nieco lepsze.
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 28.01.2016 11:53
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
MBcoupe napisał(a): Witam, Chciałem się podpiąć pod ten temat bo widzę, ze udziela się tu wielu użytkowników MXU 500, (który mam zamiar kupić), Mam pytanie dotyczące zawieszenia tyl. Czy prześwit w zawieszeniu niezależnym jest większy niż gdy jest zamontowana oś? Domyślam się że mniej awaryjna jest oś, ale co z wygodą jazdy? Czy rodzaj zawieszenia ma duży wpływ na "dzielność" w terenie? A i może głupie pytanie ale IRS to własnie oznacza niezależne zawieszenie tak? Czy modele z gaźnikiem mają inne oznaczenia niż z wtryskiem? Jeśli jest ktoś z okolic Poznania Śremu lub Leszna kto posiada taką maszynę z chęcią bym podjechał zobaczyć jak to "chodzi" na zywo, i na co zwrócić uwagę przy zakupie.
Pozdrawiam Nie wiem czy ma to być pojazd używany czy nowy ale poszukaj jakiejś alternatywy jeszcze. Mieliśmy w teamie 2 MXU500i IRS i źle go wspominam. W terenie bardzo przeszkadza, mały prześwit, w trudnych warunkach inne quady (wcale nie mocniejsze) jadą a Ty wisisz na podwoziu. Prowadzenie się też pozostawia wiele do życzenia. Tuleje wahaczy po prostu się rozpadaja, trzeba dorabiać z PA6 lub teflonu, problemy z elektryką. W tej klasie lepiej sprawuje się CF500 lub jakiś Sportsman 400
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
MBcoupe
Rejestracja: 26.05.2008 19:54 Posty: 141 Miejscowość: Krzywiń
Quad: Kymco MXU 500
Poprzednie quady: Kymco MXU 250 ale został w rodzinie;)
|
Wysłany: 29.01.2016 17:30
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Ach tak czulem że jak napisze że chcę Kymco to zaraz mi ktoś napisze że lepiej coś innego;) Z racji tego że ogranicza mnie budżet (16 tyś) pojazd tylko u używany, ale musi być zarejestrowany dlatego cięzko w tych pieniądzach będzie znaleźć coś "oryginalnego" . Mam Kymco 250 i jestem z niego bardzo zadowolony prosty i niezawodny i mam nadzieje że 500 będzie podobna;) Do CF nie mam zaufania po rozmowie w serwisie gdzie serwisuje swojego. Kolejna rzecz skoro 500 nie nadaje się do ostrego terenu może będzie mniej zajechana;) Ale z drugiej strony poto wymyślili G7 żeby chodził w cieżkim terenie i nie powinno to robic na nim różnicy;) Odnośnie prześwitu to ile ma 500 w porównaniu do pojazdów w tej klasie?
|
|
|
|
DKfan
Rejestracja: 23.01.2014 10:53 Posty: 3005
Imię: Jacek
Quad: Renegade 850XXC, CF Moto 500
Poprzednie quady: MXU 500i IRS,KingKaczka 750, Renegade 800X
|
Wysłany: 29.01.2016 17:50
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
16 tys to kwota w której już można poszukać Kq450/500, Grizzly 450. Mi w mxu 500 przeszkadzała masa, a prześwit miałem 26cm po zrobieniu liftu, nie pamiętam ile było przed. Z Kymco porozgladaj się jeszcze za mxu450 jest Mniejszy Lżejszy i nie ma problemu z wałkiem rozrządu. Moc prawie taka sama
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
|
|
|
|
MBcoupe
Rejestracja: 26.05.2008 19:54 Posty: 141 Miejscowość: Krzywiń
Quad: Kymco MXU 500
Poprzednie quady: Kymco MXU 250 ale został w rodzinie;)
|
Wysłany: 22.12.2017 11:05
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Szczerze to już od dłuższego czasu rozglądam się za "nowym" quadem i ciężko znaleźć jakiegoś oryginała. Teraz też jest chyba tylko jeden Kq ale 2004 rok. WIec chyba trochę starawy a chciałbym już nim pojeździć z 5 lat. Generalnie Ogłądałem 450 ale chyba bardziej podoba mi się 500. Oczywiście że chciałbym Oryginała ale trzeba być realistą nie każdy może jeżdzić Mercedesem;) Chodzi mi też później o koszty utrzymania nawet nie o eksploatacje ale o np urwana lampa czy połamany plastik, wyrwane koło bo też mi się zdażyło a częsci Kymco sa chyba tańsze. Więc proszę jeszcze o jakieś konstruktywne opinie i może jakieś filmiki z jazdy w terenie. Pozdrawiam Ps DKfan jak coś Ci się żuci w oczy to możesz podesłać jakiegoś linka sprzedaży na jakiegoś oryginała;) -- dodano 22.12.2017 12:05 --Witam, Czy w Waszych MXU 500 dyfer przód i tył też są z Arcitc Cat'a? Mam mały problem. posypał mi się przegub. Udało mi się znaleźć cała pół oś w dobrej cenie nr. katalogowy pasował niestety pół oś jest dużo krótsza i zakończona innymi frezami. Teraz nie wiem czy mam szukać w częściach Arctic Cat'? Bo nawet jak do dealera Kymco zadzwoniłem to był w szoku co do niego mówię? Zrobię zdjęcia i wstawię wieczorkiem. Pozdrawiam Marcin
Ostatnio zmieniony przez MBcoupe, 22.12.2017 11:05, edytowano w sumie 1 raz
|
|
|
|