Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 27.04.2024 19:53



Odpowiedz  [ 218 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna
Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.10.2011 21:24
Posty: 76
Miejscowość: Wawer
Quad: Kymco 500i IRS
PostWysłany: 16.09.2012 17:23 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
A tutaj inne napisy, tym razem na przednim i tylnym moście :)


Image


Ostatnio zmieniony przez finder 16.09.2012 17:23, edytowano w sumie 2 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.08.2006 21:17
Posty: 398
Miejscowość: Czaplinek
Quad: w końcu MXU 300 a było MXU 500
PostWysłany: 17.09.2012 07:44 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
a jakie łożysko w błocie długo wytrzyma ? (japońskie ... jasne... a propos często napis"made in japan" oznacza chińską produkcję)... woda prędzej czy później przejdzie przez uszczelnienie i "zabije" łożysko

Iphone też w chinach robiony ... a wszyscy się nim tak podniecają...

wszyscy producenci idą z jakością w dół ... taka jest światowa tendencja (czasy wiecznych pojazdów powoli mijają)


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
PostWysłany: 17.09.2012 10:56 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
kryk dlatego jak mam możliwość i łożysko pasuje to kupuje Polskie żeby nie nabijać bez sensu kosztów.


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.10.2011 21:24
Posty: 76
Miejscowość: Wawer
Quad: Kymco 500i IRS
PostWysłany: 17.09.2012 21:48 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
wgmparkot napisał(a):
kryk dlatego jak mam możliwość i łożysko pasuje to kupuje Polskie żeby nie nabijać bez sensu kosztów.


Ot i masz odpowiedz
Tajwańczycy robią tak samo , kupują chińskie aby nie nabijać bez sensu kosztów :^^D:

-- dodano 17.09.2012 22:48 --

A tak na poważnie , to pewnie pojeździsz jeszcze rok , sprzedasz i zapomnisz o kłopotach.


Ostatnio zmieniony przez finder, 17.09.2012 21:48, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika
PostWysłany: 18.09.2012 19:55 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
finder tyle tylko że za Kymco płacisz 30tys, a za chiński 20tys na tych samych częściach
O zmianie myślę już od jakiegoś czasu, ale nie ze względu na awarię bo przy markowych też trzeba się nasiedzieć, ale na brak mocy, który coraz bardziej doskwiera szczególnie po kontakcie z KFX 700. Pisałem ostatnio że po naprawie z łańcuchem rozrządu quad sam mi gasł i prawdopodobnie znalazłem przyczynę (to co podejrzewałem) luzy zaworowe, tylko jeden był prawidłowy a reszta zamiast 0,10 miał 0,30 przy okazji wrzuciłem też nową świeczkę pomimo że poprzednia była ładna różowiutka. Sprawdzę jeszcze teorię w terenie, ale i tak już jest o niebo ciszej i przestał strzelać z wydechu. Znalazłem też sobie kolejne zajęcia w postaci wymiany tarczy hamulcowej z tyłu, która jest wytarta na kształt soczewki po obu stronach, przez co szybciej się zużywają klocki i jest problem ze zdjęciem zacisku przy wymianach. Jak na razie odkręciłem wał, uniosłem go do góry bez odpinania półosi i rozłączyłem wałek, teraz pytanie czy dam radę odkręcić tarczę ręcznie, czy potrzebny będzie pneumat, a wtedy czeka mnie wyjęcie całego wału. Dam znać jak mi poszło, jak nie zapomnę pstryknę jakieś foty.


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.08.2006 21:17
Posty: 398
Miejscowość: Czaplinek
Quad: w końcu MXU 300 a było MXU 500
PostWysłany: 19.09.2012 13:58 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
co do polskich łożysk .. też takich używam po co przepłacać...

co do tych 30 tyś za Kymco i 20 z chińskiego (czytaj CF Moto).... sokro takie samo po co kupować Kymco ?

Ja już miałem chińskiego quada i mam Kymco ... to dwa różne światy.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
PostWysłany: 19.09.2012 18:38 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
moim zadaniem Kymco stosując chińskie podzespoły pogarsza tylko sobie reputację, zamiast jako firma, która chce podgonić do japońców, powinna pozostać przy swojej produkcji od początku do końca, zawsze to o niebo lepsze niż made in china

-- dodano 19.09.2012 18:38 --

Tarcza w Kymco już wymieniona, okazało się niezbyt skomplikowane i dało się zrobić bez wyciągania wału. Fotek nie zdążyłem zrobić bo zanim wróciłem do domu ogarniać dalej gada, żona zdążyła wymienić tarczę i poskładać wszystko do kupy. Przy okazji zaciski są już oczyszczone i nasmarowane wraz z nowymi klockami. Info dla właścicieli modelu IRS jeśli zużywają Wam się dość szybko klocki z tyłu, a szczególnie na zacisku od ręcznego polecam sprawdzić go, gdyż u mnie blokował się zacisk na tych dwóch kołkach (nie wiem jak fachowo się nazywają) osłoniętych gumkami. W moim przypadku okazało się, że ciasno i nie do końca pracują blokując tym samym klocki. Najprostsze rozwiązanie to rozwiercić te otwory w zacisku i pożądanie smarować przy każdej wymianie. Po tym zabiegu klocki wystarczają mi na 3-4 krotnie dłużej niż poprzednio. Podejrzewam że ten blokujący się zacisk przyczynił się do uszkodzenia tarczy hamulcowej.


Ostatnio zmieniony przez wgmparkot, 19.09.2012 18:38, edytowano w sumie 1 raz



 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.07.2011 22:42
Posty: 338
Miejscowość: Gliwice - Zabrze - Ruda Śląska
Quad: BYŁ MXU 500 IRS...OBECNIE BRAK
PostWysłany: 20.09.2012 19:31 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Fajną masz żonkę. Wszystko naprawi :uśmiech:

-- dodano 20.09.2012 20:31 --

Fajną masz żonkę. Wszystko naprawi :uśmiech:

_________________
Pozdrawiam FuJi


Ostatnio zmieniony przez FuJi, 20.09.2012 19:31, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
PostWysłany: 21.09.2012 18:43 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Czasami naprawi, a czasami zepsuje :wizi: jak przy ostatniej niewielkiej rolce którą zaliczyła :D


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.07.2011 22:42
Posty: 338
Miejscowość: Gliwice - Zabrze - Ruda Śląska
Quad: BYŁ MXU 500 IRS...OBECNIE BRAK
PostWysłany: 30.09.2012 15:50 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Panowie pytanko mam o technika.
Jest dosyć duży podjazd, zmieniam na L .......
Wjeżdża się na górkę i potem się zaczymujecie i zmieniacie na H czy w biegu zrzucacie na H.
I pytanie potym w drugą stronę jazda na szybkim H i przełączanie na L w biegu.

Czy skrzynia biegów to wytrzymuje ?

_________________
Pozdrawiam FuJi


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2009 00:36
Posty: 303
Miejscowość: Wrocław
Quad: Kymco MXU 500 - w sercu i pamięci.
PostWysłany: 01.10.2012 20:37 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Zawsze trzeba zrobić całkowity stop bo zębatki w skrzynki mogą polecieć


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.07.2011 22:42
Posty: 338
Miejscowość: Gliwice - Zabrze - Ruda Śląska
Quad: BYŁ MXU 500 IRS...OBECNIE BRAK
PostWysłany: 01.10.2012 21:24 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Ja ostatnio sprawdzałem przy szybkości około 20km/h z L bez gazu wrzucasz na H i po wrzuceniu dajesz w sekundzie gaz to nie zgrzyta :szok:

Pytam czy tak samo jest u innych.
W drugą stronę nie ćwiczyłem jeszcze.

Jak się zaczymywałem tak jak radzisz to za każdym razem peleton mi uciekał.

_________________
Pozdrawiam FuJi


Ostatnio zmieniony przez FuJi, 01.10.2012 21:24, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika
PostWysłany: 28.10.2012 20:41 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
Tak dla ciekawości wstawiam link do klocków hamulcowych do naszych IRS http://moto.allegro.pl/klocki-fa600-at600sv-quad-kymco-mxu-500i-09-11f-i2718298397.html dodam tylko że testuje już trzeci komplet i wytrzymują więcej niż EBC, a są jednak tańsze. Tyły też są dostępne tej firmy i tak samo dobrze się spisują.


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07.08.2009 00:36
Posty: 303
Miejscowość: Wrocław
Quad: Kymco MXU 500 - w sercu i pamięci.
PostWysłany: 02.11.2012 18:00 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
FuJi peletonem przestaniesz się przejmować jak Ci 2 klocki z portfela ucieknie - tyle mniej więcej kosztują części + wymiana - ja już jestem po więc peleton doganiam po całkowitym stopie. I dodam jeszcze sam efekt uszkodzenia daje znać o sobie na maxa w ciągu paru godzin jazdy - czyli jak już kły się zetrą to agonia następuje szybko .


Ostatnio zmieniony przez pity, 02.11.2012 18:00, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.08.2006 21:17
Posty: 398
Miejscowość: Czaplinek
Quad: w końcu MXU 300 a było MXU 500
PostWysłany: 06.11.2012 21:15 
Re: Nowy użytkownik Kymco MXU 500 - Porady i wskazówki
skrzynia nie ma żadnego synchronizatora i nie wolno wbijać tak biegu

nie wolno... nie znaczy, że się nie da, ale przy odrobinie szczęścia można posypać tryby, rozwalić blok silnika - koszty spore

jak już jedziesz na L to konsekwentnie do końca... jak chcesz pod górę dojechać i mieć zapas mocy ... to zmień quada na mocniejszego lub zmień technikę podjazdu


 
Profil Gadu-Gadu
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 218 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 41 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.