Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500iIRS
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 11:31



Odpowiedz  [ 141 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna
"Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500iIRS 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 18.01.2012 15:21
Posty: 68
PostWysłany: 18.11.2012 16:48 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
:brawo1: :brawo1: świetny temat brawo dla Ciebie wacoQ. Oby było więcej takich wpisów to na pewno pomoże wielu osobą w tym mnie :).


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.03.2012 13:32
Posty: 227
Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
PostWysłany: 19.11.2012 00:44 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
PAŹDZIERNIK 2012

Witam wszystkich zainteresowanych ( których jak widzę przybywa) czas na mały skrót z postępów:

Tak więc pewna firma postanowiła iż w takim projekcie nie może jednak zabraknąć akcentu firmy i ze wstępnych ustaleń nastąpiła zmiana która powoduje kolejne przesunięcie w czasie. A zmiana ta tyczy się osłony chłodnicy umieszczonej na przednim bagażniku, pierwotnie miała być specjalnie przygotowana blaszka z otworami, teraz znajdzie się tam logo serwisu :D które będzie za razem reklamą :D

Kolejna rzecz która wyszła teraz to nieszczelne kolano wydechu od silnika, nie było nic wcześniej widać dopiero po rozebraniu przodu można dostrzec okopcony z jednej strony silnik, pewnie to tylko uszczelka ale jak to Kymco na część trzeba odczekać swoje :D
Image
Na szczęście chłodzenie w 90% przygotowane teraz trwają zaawansowane prace przy snorklach...
Image
Image
..jest jeszcze kilka modernizacja w toku które idą równo ze snorklami ale zostawię nutkę tajemnicy :D :D :D

_________________
NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY
************** TRANS - SQUAD - TEAM**************

Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963


Ostatnio zmieniony przez Kamilson100 28.11.2012 15:53, edytowano w sumie 2 razy

Edit. Usunięcie kryptoreklamy



 
Profil
Moderator Działu Suzuki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.10.2008 18:35
Posty: 2937
Miejscowość: Warszawa
Quad: Suzuki Kingquad 750 & Kingway miniTraper 70ccm
PostWysłany: 19.11.2012 23:12 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Wacoq - nie wiem o jakich osłonach z aluminium słyszałeś. ALe większość markowych osłon jest mocna. Na pewno mocniejsze niż 2mm czarna blacha. No chyba ze mówimy o osłonach jak do Cecteka - z blaszki puszkówki :)

Fajny pomysł - ale zastosował bym aluminiową blach ryflowaną - wiem ciężko giąć ją w domowych warunkach ale przynajmniej jej korozja nie weźmie...
Przerabiałem taką osłonę w Eigerze - po sezonie wywaliłem ze względu na korozje!. A dodam że była pomalowana proszkowo.

Jedno pewne - lepsze od serii ;)
pozdrawiam

-- dodano 20.11.2012 00:12 --

btw - widzę że kominy na miejscu :)

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ZsWaKApxM#!

_________________
vqsoft = Jape ....

no i nie mamy szmat trupa :) wreszcie na swoim!


Lampa Led home made


Ostatnio zmieniony przez vqsoft, 19.11.2012 23:12, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 19.11.2012 23:36 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Piękny :okok: :okok: :okok:
Kiedy przejazd przez Wisłę na kołach? :wizi:

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.03.2012 13:32
Posty: 227
Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
PostWysłany: 20.11.2012 10:24 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Może i racja z tą korozją, ja jednak gdy wcześniej szukałem osłon były tylko do zwykłej 500. Miesiąc chyba trzeba było czekać i cena kosmiczna. Po za tym sporo przeróbek trzeba by było wykonać a ja nie miałem takiej możliwości. Dlatego padło na 2mm, na razie koncepcja się sprawdza i jest ok, nie śmigam ma zawodach tylko ze swoją ekipą i na te warunki zabezpieczenie mam 100%. Jak na tamten czas, warunki i możliwości pomysł był dobry tani i sprawdzający się, po za tym ta blach jest całkiem dobrym materiałem i nie mam do tej pory uszkodzeń, jest dość mocna a przy tym wagowo porównywalna. Może w przyszłości jak starczy funduszy pomyślę o zmianie na aluminiowe choć ostatnio widziałem takowe założone w moim modelu i powiem że średnio to wyglądało zwłaszcza główna osłona i pod nogami. Co do osłon wahaczy to rewelka.

Cóż nie wszystko można mieć jak by się chciało, a czasem trzeba kombinować. :D

-- dodano 20.11.2012 10:24 --

KOLEJNA CZĘŚĆ MODYFIKACJI (tym razem bardziej inwazyjna) :D

Wreszcie się zebrałem żeby zrobić sprawozdanie z jeszcze nie ukończonego pierwszego etapu.... :D

Usunięto REKLAMĘ//D.L-G

Żeby to jakoś poukładać w logiczną całość podzielę to na kilka części.

W tym wpisie zajmiemy się tematem: SNORKLE

Tak więc od chwili zakupu, quad spisywał się wyśmienicie pod względem układu zasilania powietrzem oraz wentylacji skrzyni pasowej. Jego główne założenia produkcyjne miały na celu stworzenie pojazdu terenowego dla osób uprawiających jazdy turystyczne, pomoc w gospodarstwie, ratownictwie medycznym itp.
Image

Tak wiec jak na takie założenia, powstała całkiem zgrabna maszynka 4x4, która dysponuje znacznie większym zakresem możliwości od wstępnie planowanej.

No i moja maszyna chwile przed wyjazdem na operacje :
Image
Na powyższe potrzeby system zasilania silnika w powietrze został sprytnie wmontowany pod osłonę baku przechodzącą pod kanapą Ridera do pojemnika z filtrem...

Image

Natomiast wlot do skrzyni pasowej w przednią część quada tuż nad chłodnicą, ale zabezpieczony dodatkowo czołową częścią plastików...

Image

Umiejscowienie wlotu powietrza jak i wentylacja skrzyni pasowej chronią pojazd przed zasysaniem nadmiernej ilości kurzu, owadów i innych zanieczyszczeń. Tak naprawdę powietrze w jednym, jak i drugim przypadku wlatuje bokami pierwszego członu układu prowadzącego do kolejnych sekcji, aż do silnika i skrzyni pasowej. Układ w Kymco MXU 500i IRS dla swojego podstawowego przeznaczenia spełnia swoją rolę w 100%. Jeśli chcielibyśmy trochę poszaleć w głębszej wodzie mogą zdarzyć się niespodzianki .
Wybrałem się któregoś razu po zakupie MXU sprawdzić jak sprawuje się w terenie niezbyt wymagającym. Jeździłem głównie po piasku, ale też z prędkością około 40km/h przejeżdżałem przez kałuże i okazywało się, że rozbryzgi z wody i błota dostają się do skrzyni pasowej. Moje doświadczenie wciąż wzrasta, więc i tereny wybieram bardziej wymagające. Dlatego zaistniała potrzeba modyfikacji fabrycznego układu.

ZASILANIE SKRZYNI PASOWEJ

Jeśli pokusimy się o jazdę bardziej terenową, albo będziemy pokonywać głębszą niż zalecaną przez producenta głębokość ( wskazania to: do wysokość koła ) system ten przestaje poprawnie działać. Przy wjeździe w głębsze błoto lub wodę przednia część nurkuje jako pierwsza przez co nabiera się w nią woda jak do dzbanka i przelewa się bezpośrednio na pasek. Podobnie jest, gdy wyjeżdżamy z głębszej wody, kiedy to tylna część układu odpowietrzenia skrzyni pasowej o sporym przekroju umożliwia dostanie się wody w ogromnych ilościach (sprawdzone).

Image

Prezentowane zdjęcie pokazuje, że po dość ostrej jeździe po kałużach woda dostała się do skrzyni pasowej wraz z zabrudzeniami. Stąd decyzja o modyfikacji. Wraz z serwisem pewniej firmy, który wyraził zainteresowanie wykonaniem takiej rozbudowy w celach testowych jak i reklamowych stworzyliśmy unikalny prototyp snorkli dla quada marki Kymco. Układ ten powstał na bazie zestawu używanego w USA- czyli czarnej sztywnej rury gumowej zbrojonej w środku siatką oraz segmentowych rur umożliwiających dowolną kombinację kształtu i wysokości…

Image

Wygląda to bardzo estetycznie i za razem efektownie. Rurki mocowane są do bagażnika za pomocą specjalnie przygotowanych podstaw. Podstawy zostały wykonane pod kształt części bagażnika, do którego zostały przykręcone. Pomalowaliśmy je czarną farbą z połyskiem metodą proszkową. Specjalne kształtki, które wchodzą do podstaw od spodu, przykręcane są od góry „nakrętką” i do niej przychodzi już dowolna kombinacja elementów. Powoduje to bardzo dużą sztywność kominów nawet przy bardzo wyboistym terenie. Dla zwiększenia bezpieczeństwa w przypadku rolki , na pierwszych łączeniach (pomiędzy „nakrętką”, a kolejnym elementem) nad podstawką łączenie będzie wykonane z gumowej obejmy. Zabezpieczy to mnie przed znacznymi uszkodzeniami snorkli jak i innych elementów quada przy przewróceniu się lub rolce. Kominy w takim wypadku zsuną się z mocowania. (na zdjęciu tymczasowo łączenie zostało wykonane z sylikonu a gumowa obejma będzie dołączona w przyszłym tygodniu ).

Prowadzenie dookoła quada rury wylotowej tworzy niepotrzebne koszty i utrudnia odprowadzenie gorącego powietrza, dlatego GM skróciło tą drogę do minimum i wylot zakręca zaraz po wyjściu ze skrzyni na drugą stronę quada po czym przechodzi w miejscu usuniętego komputera (o tym później) i rozgałęzia się do dwóch kominów.

Image

ZASILANIE SILNIKA

Podobnie wygląda sytuacja z wlotem do filtra powietrza. Oryginalny wlot jest dość wysoko i przyznam się szczerza, że ani razu nie złapałem wody do puszki, jednak nie można ryzykować. Ciekawy sposób wymyślił GM a raczej Mietek we własnej osobie. Nie modyfikował oryginalnego wlotu, aby można było można łatwo wrócić do oryginału. Tak wiec pokrywa puszki została zaślepiona a sam wlot został poprowadzony od dołu. (biała końcówka)

Image

Oryginał był owalnego kształtu i o małym przekroju więc zastosowana obecnej rurki z kominem nie powinna przysparzać problemów z dostateczną ilością powietrza. Puszka dodatkowo została zaizolowana czarnym sylikonem.


PODSUMOWANIE

Analizując układ oryginalny postanowiliśmy wykonać cztery kominy ze względu po pierwsze funkcjonalności, a po drugie estetyczności.
1 komin to wlot do filtra powietrza
2 komin to wlot do skrzyni pasowej ( oryginalny był podobnych wymiarów )
3 i 4 komin to wylot ze skrzyni ( ponieważ oryginalny był o dwukrotnie większym dlatego w nowym układzie zastosowaliśmy podwójny mniejszy wylot co daje podobny efekt)

Po przeprowadzonych testach terenowych wszystko sprawdziło się w stu procentach. Na początku trochę ciężej przychodziło mu odpalenie ale po jednym wyjedzie zachowuje się już normalnie bez problemu. Wydaje się też bardziej ochoczo reagować na cyngiel gazu. Efekt jak najbardziej pozytywny. Robota wykonana na medal. Mietek i Przemo UKŁONY :D :D :D

_________________
NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY
************** TRANS - SQUAD - TEAM**************

Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963


Ostatnio zmieniony przez Kamilson100 28.11.2012 15:54, edytowano w sumie 3 razy

Edit. Usunięcie kryptoreklamy



 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 21.11.2012 10:44 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
wacoQ napisał(a):
Umiejscowienie wlotu powietrza jak i wentylacja skrzyni pasowej chronią pojazd przed zasysaniem nadmiernej ilości kurzu, owadów i innych zanieczyszczeń

wacoQ napisał(a):
Jeździłem głównie po piasku, ale też z prędkością około 40km/h przejeżdżałem przez kałuże i okazywało się, że rozbryzgi z wody i błota dostają się do skrzyni pasowej.

Czy to nie jest w takim razie błędne rozwiązanie konstrukcyjne? W Polarisie obydwa kanały powietrza są wyprowadzone nad zbiornik, pod karoserię, tak jak u Ciebie wlot powietrza.

Pierwszy raz zdjąłem obudowę skrzyni pasowej po kilku tysiącach kilometrów. Nie było tam ani śladu jakichkolwiek zanieczyszczeń.

Image

Po jazdach w głębszej wodzie zawsze był odkręcany korek spustowy i nigdy też nic nie wyciekało (quad oczywiście nigdy nie był topiony :wizi: ). Myślę, że każdy użytkownik takiego pojazdu powinien przenieść przynajmniej wentylację skrzyni i uszczelnić obudowę.

wacoQ napisał(a):
Przy wjeździe w głębsze błoto lub wodę przednia część nurkuje jako pierwsza przez co nabiera się w nią woda jak do dzbanka i przelewa się bezpośrednio na pasek. Podobnie jest, gdy wyjeżdżamy z głębszej wody, kiedy to tylna część układu odpowietrzenia skrzyni pasowej o sporym przekroju umożliwia dostanie się wody w ogromnych ilościach (sprawdzone).

Jak wygląda tylna część odpowietrzenia układu skrzyni? Polaris ma tylko jeden kanał (wyprowadzony nad zbiornik paliwa) i korek spustowy.

wacoQ napisał(a):
Układ ten powstał na bazie zestawu używanego w USA- czyli czarnej sztywnej rury gumowej zbrojonej w środku siatką oraz segmentowych rur umożliwiających dowolną kombinację kształtu i wysokości…

I bardzo dobrze :wizi: Czy nie uważasz, że snorkle są zwyczajnie za wysokie? Wiem, że to demo, ale jeżeli się zanurzysz niezamierzenie ponad kierownicę, ba!, ponad licznik nawet, to się przestraszysz i sam zejdziesz z quada. Właściwie, to woda podniesie Cię do góry :wizi: (a jak ubranie już namoknie, to pociągnie na dno... :uśmiech: )

wacoQ napisał(a):
Zabezpieczy to mnie przed znacznymi uszkodzeniami snorkli jak i innych elementów quada przy przewróceniu się lub rolce. Kominy w takim wypadku zsuną się z mocowania.

Tak wysokie snorkle podczas jazdy po krzakach będą prawdopodobnie przeszkadzać. Jeżeli z takimi lagami będzie rolka, to quad sam je zmiażdży swoim ciężarem. Krótsze będą miały większe szanse na przetrwanie. Poza tym w Mazowieckiem nie ma górek, zatem rolki są wykluczone :wizi:

wacoQ napisał(a):
1 komin to wlot do filtra powietrza
2 komin to wlot do skrzyni pasowej ( oryginalny był podobnych wymiarów )
3 i 4 komin to wylot ze skrzyni ( ponieważ oryginalny był o dwukrotnie większym dlatego w nowym układzie zastosowaliśmy podwójny mniejszy wylot co daje podobny efekt)

A co z wydechem? Quad zgaśnie w wodzie i będzie pozamiatane :bezradny:
Czy puszka filtra powietrza jest dodatkowo uszczelniona?

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.03.2012 13:32
Posty: 227
Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
PostWysłany: 21.11.2012 15:35 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Masakra, maq ile Ty nad Ty siedziałeś chciało ci się :szok:

Każda sztuka quada jest inna nawet gdy model i rocznik są takie same. Ciężko też jest wybrać opcję która zadowoli wszystkich :D To co zrobiłem mnie satysfakcjonuje i spełnia moje oczekiwania. Pierwotna wersja była zawodna dla tego przyszedł czas na zmiany.

U mnie był syf i błoto w pasku bez większego wariowania w podstawowej wersji.
Wylot ze skrzyni pasowej jest za siedzeniem pod znaczkiem firmowym
Image
Snorkle musiały takie być bo w przypadku niższych zawadzałby o nie kierownica :D a po za tym bardzo mi się podobają 8)
Już bez przesady nie będę świrował w tak głębokiej wodzie ze mi zaleje wydech :D
Jasne że puszka filtra i pokrywa skrzyni ma dodatkową izolację :D

_________________
NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY
************** TRANS - SQUAD - TEAM**************

Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963


 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 21.11.2012 16:55 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Siedziałem z całą pewnością nie dłużej niż Ty :wizi:
No właśnie, że wydech zaleje. Jak już masz snorkle z przodu, to tylko patrzeć jak będziesz się pchał na peryskopową.

Jak i czym uszczelniana była puszka? Mnie kiedyś przez to zalało.

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 21.11.2012 18:00 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
masz już skończony ten układ dolotu i chłodzenia paska? były jakieś jazdy terenowe?

te czarne rury użyte do budowy snorkli to co to za materiał? Jaka jest jego odporność na ścieranie, chemię oraz temperaturę?

pytam bo to bardzo ważne, widziałem już różne cudeńka - jednorazowe, przez które później było wiele kłopotów

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


 
Profil WWW
Awatar użytkownika
PostWysłany: 21.11.2012 19:17 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
wacoQ pracuj nad maszyną, ja jak wreszcie odbiorę swojego gada to też ruszam z przeróbkami, będą dwie różne koncepcje przerobienia Kymco.
wacoQ napisał(a):
Ciężko też jest wybrać opcję która zadowoli wszystkich

na szczęście wybrana opcja ma Tobie odpowiadać, a nie całej reszcie wszechwiedzących
Proponuje jak już ogarnę moje Kymco, spotkać się gdzieś w terenie i porównać sprzęty :D


 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.03.2012 13:32
Posty: 227
Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
PostWysłany: 21.11.2012 20:42 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
maq napisał(a):
Siedziałem z całą pewnością nie dłużej niż Ty :wizi:
No właśnie, że wydech zaleje. Jak już masz snorkle z przodu, to tylko patrzeć jak będziesz się pchał na peryskopową.
Jak i czym uszczelniana była puszka? Mnie kiedyś przez to zalało.

Były już 3 próby peryskopowe i nic się nie stało, ale w przyszłości kto wie :lol: :lol: :lol:
mudmarker napisał(a):
masz już skończony ten układ dolotu i chłodzenia paska? były jakieś jazdy terenowe?
te czarne rury użyte do budowy snorkli to co to za materiał? Jaka jest jego odporność na ścieranie, chemię oraz temperaturę?
pytam bo to bardzo ważne, widziałem już różne cudeńka - jednorazowe, przez które później było wiele kłopotów

Tak pierwszy etap zakończony. Co do snorkli to trudno powiedzieć na razie wiem tyle że zestaw jest ściągany z USA, było kilka testów i nie widzę rys od gałęzi, farba jest mocna i raczej nie zejdzie. Z tego co wiem nie są malowane tylko cała masa do produkcji była czarna. Ale to pewnie wyjdzie za pół roku :lol: :lol: :lol:
wgmparkot napisał(a):
wacoQ pracuj nad maszyną, ja jak wreszcie odbiorę swojego gada to też ruszam z przeróbkami, będą dwie różne koncepcje przerobienia Kymco.
wacoQ napisał(a):
Ciężko też jest wybrać opcję która zadowoli wszystkich

na szczęście wybrana opcja ma Tobie odpowiadać, a nie całej reszcie wszechwiedzących
Proponuje jak już ogarnę moje Kymco, spotkać się gdzieś w terenie i porównać sprzęty :D

Dokładnie jak mówisz, ja mam satysfakcję i jestem zadowolony z efektów. Co do modernizacji to już komuś pomysł przypadł do gustu bo zielone MXU stoi w GM przygotowane :lol: :lol: :lol:

-- dodano 21.11.2012 20:42 --

PAŹDZIERNIK 2012
KOLEJNA CZĘŚĆ w tym wpisie zajmiemy się: CHŁODZENIEM

System chłodzenia w Kymco MXU jest standardowy jak chyba w większości quadów. Jednak dwa razy w okresie wakacyjnym, przy turystycznej jeździe zapaliła się kontrolka od temperatury i musiałem wracać na 3 razy, 5 km do domu :D . Po za tym, zdarza się bobrowanie w większym błocie na wypadach z TST :D co skutkuje totalnym oblepieniem wentylatora błotem. Byłem również pojeździć nad Wisłą co skończyło się zagotowaniem płynu przez drobny piasek który, niesiony przez wiatr skutecznie zapycha chłodnicę :( .
Te nieciekawe sytuacji, które skutecznie psują dobrą zabawę, wpłynęły na decyzji o wyjęciu chłodnicy na przedni bagażnik. Tak wiec przy robieniu snorkli powstał wstępny projekt ramki chłodnicy...
Image

Pierwotnie miała zostać umiejscowiona na czołowej części bagażnika. Jednak przy przeprowadzanych próbach zwyczajnie się nie mieściła na wąskim przedzie. Po za tym trzeba było wziąć pod uwagę takie elementy jak osłony rąk i kominy snorkli które przy maksymalnym skręcie kierownicą mogły tworzyć przeszkodę. Konieczne było więc cofnięcie jej za środkowy wspornik gdzie idealnie wkomponowała się w całość. Po długich i mozolnych próbach w końcu powstała idealnie pasująca podstawa :D

Image

Image

Teraz po przygotowaniu ramki na samą chłodnicę oraz mocowanie wentylatora przyszedł czas na stworzenie ciekawej przedniej osłony. Tu oczywiście …

USUNIĘTO REKLAMĘ//D.L-G

.…pokusiło się o wykonanie profesjonalnej osłony ze swoim logiem aby nikt nie miał wątpliwości że ów serwis świetnie sobie z tym poradził.

Image

Na początku podchodziłem z lekkim dystansem do tego tematu widząc w internecie np takie wynalazki :lol: :lol: :lol:
Image

Jednak profesjonalizm i wyobraźnia chłopaków przeszła moje najśmielsze oczekiwania :oklaski: . Osłona zabezpiecza chłodnicę od frontu wyciętymi paskami a dodatkowo pod spodem umieszczono dodatkowa osłonę w postaci siatki oczkowej. Boki natomiast są dość mocno wysunięte do środka quada co zabezpiecza je przed przeszkodami w terenie takimi jak gałęzie. Dodatkowo osłona ta została wykorzysta na przeniesienie wszystkich możliwych kostek elektrycznych przez co daje więcej bezpieczeństwa.
Wszystkie elementy zostały pomalowane na kolor czarny z połyskiem metodą proszkową co daję dużą trwałość w terenie do tego efektownie pomalowana na czerwono siatka oczkowa daję mega fajny wygląd.
Nie można było też zapomnieć o starym miejscu chłodnicy, który również dla lepszego wyglądu zamaskowaliśmy siatką oczkową w kolorze czarnym

Image
MIETEK - PRZEMO : DOBRA ROBOTA :D :D :D


Tak więc oceńcie sami jak to wyszło :D :D :D


Image
Image
Image

_________________
NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY
************** TRANS - SQUAD - TEAM**************

Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963


Ostatnio zmieniony przez D.L-G 28.11.2012 17:15, edytowano w sumie 3 razy

Edit. Usunięcie kryptoreklamy



 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 21.11.2012 21:15 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Kozak :wizi: Z całą pewnością nie trzeba już się martwić, kiedy zabawa trwa w najlepsze :okok:

Kabel "+" od wyciągarki sugeruje wsadzić w peszel i połapać tytyrytkami do ramy.

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27.07.2011 18:41
Posty: 2586
Miejscowość: Dolny Śląsk
Imię: Jarek
Quad: TraktoReX 680 :)
Poprzednie quady: Kawka w ciapki 650
PostWysłany: 21.11.2012 21:53 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Powiem tak, projekt i wykonanie pierwsza klasa :) a że się tak zapytam jakie koszta takiej operacji?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.10.2011 21:24
Posty: 76
Miejscowość: Wawer
Quad: Kymco 500i IRS
PostWysłany: 21.11.2012 22:55 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Dla mnie rewelacje :!:

jarecki13 napisał(a):
Powiem tak, projekt i wykonanie pierwsza klasa :) a że się tak zapytam jakie koszta takiej operacji?

Niedrogo, MXU 500 IRS cos trochę ponad 20 tysi i do tego pare rurek i obejm.

Ja bym dorzucil jeszcze cos dla wygody jezdzca -
sprzeglo sportowe, wygodne zawiasy chyba FOXa, może kompresor na tyl i kto wie czy jeszcze nie pomyslal bym o kamerze cofanie ;) 8)

Gratuluje fajny Sprzęt.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.03.2012 13:32
Posty: 227
Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
PostWysłany: 22.11.2012 09:57 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Miałem teraz trochę wolnego, to sobie pogrzebałem :D co do kosztów to już z pewną firmą trzeba rozmawiać, ponieważ ja byłem prototypem wiec i czasowo i kasowo wyglądało to inaczej niż będą traktowani przyszli potencjalni klienci :D

Po za tym, to jeszcze nie koniec pierwszego etapu, teraz to ciut inaczej wygląda, jednak muszę się chwilę wstrzymać z opisem i fotkami z prostej przyczyny....

PRAWDOPODOBNIE W GRUDNIOWYM LUB LUTOWYM WYDANIU QUADZIKA :D (to jeszcze zależy od możliwości wydawcy, ponieważ materiał z przyczyn technicznych późno został zrealizowany) POJAWI SIĘ ARTYKUŁ O WŁAŚNIE TRANSFORMACJI MOJEGO Kymco :D :D

-- dodano 22.11.2012 09:57 --

maq napisał(a):
Kozak :wizi: Z całą pewnością nie trzeba już się martwić, kiedy zabawa trwa w najlepsze :okok:
Kabel "+" od wyciągarki sugeruje wsadzić w peszel i połapać tytyrytkami do ramy.

O to jest dobry pomysł :D widzisz będzie co robić w długie zimowe wieczory i o czym pisać na forum :D

finder napisał(a):
Dla mnie rewelacje :!: Ja bym dorzucil jeszcze cos dla wygody jezdzca -
sprzeglo sportowe, wygodne zawiasy chyba FOXa, może kompresor na tyl i kto wie czy jeszcze nie pomyslal bym o kamerze cofanie ;) 8)
Gratuluje fajny Sprzęt.


He he dobre z tą kamerka ale coś w tym jest :lol: natomiast na pewno już przeczytacie w artykule że sprzęgło to konieczność i będzie ale dopiero na wiosnę. Nie śpię na pieniądzach tym bardziej że idą święta :D wiec teraz zimowa przerwa :D a do FOX-a nawet się nie przymierzam w dalekiej przyszłości (droga zabawa) :D

Zmodernizowałem Kymco żeby pokazać wszystkim "gryzlakom" że MXU może być fajną alternatywą i konkurencyjnym sprzętem w terenie. Kraj pochodzenia nie świadczy zawsze o byciu na końcu lub na powrotach na lince :D W ŻYCIU NIE LUBIE PROSTYCH ROZWIĄZAŃ :D

_________________
NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY
************** TRANS - SQUAD - TEAM**************

Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963


Ostatnio zmieniony przez Kamilson100 28.11.2012 15:54, edytowano w sumie 2 razy

Edit. Usunięcie kryptoreklamy



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 141 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 52 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.