Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500iIRS
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 28.04.2024 14:39



Odpowiedz  [ 141 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna
"Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500iIRS 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29.08.2006 21:17
Posty: 398
Miejscowość: Czaplinek
Quad: w końcu MXU 300 a było MXU 500
PostWysłany: 22.11.2012 16:02 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Cytuj:
Zmodernizowałem Kymco żeby pokazać wszystkim "gryzlakom" że MXU może być fajną alternatywą i konkurencyjnym sprzętem w terenie. Kraj pochodzenia nie świadczy zawsze o byciu na końcu lub na powrotach na lince :D W ŻYCIU NIE LUBIE PROSTYCH ROZWIĄZAŃ


spodobało mi się to stwierdzenie... niedługo dorzucę swoje wypociny z 500'tką (made in garaż)

twoje wyglądają i działają ... moje będą tylko działać (wygląd nie był priorytetem)

fajnie to wszystko wygląda, a czas i teren zweryfikuje wszelkie elementy.. przynajmniej będzie co jeszcze robić


 
Profil Gadu-Gadu
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 22.11.2012 16:03 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Wygląda to bardzo ciekawie :)
Brakuje mi tutaj m.in. opon i felg, byś się wstydził :uśmiech:
Myślałeś o tuningu "mechanicznym" ? Moduł, wydech, sprzęgło?

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.10.2011 21:24
Posty: 76
Miejscowość: Wawer
Quad: Kymco 500i IRS
PostWysłany: 22.11.2012 18:29 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Kamilson100
Do sprzęgła są sprężynki EPI do MXU 500
opinii żadnych nie znalazłem, ale można ściągnąć wstawić i.... wtedy spokojnie sprawdzić, myślę ze efekt będzie niezły .

Co do silnika z wtryskiem MXU 500 jedyny tuning elektroniczny jaki znalazłem to Dyno-Boost
http://www.magnumtuning.com/en/detail/d ... 0i-irs/atv
ale zastanawiam się czy jest sens bawić w rozbudowywanie jednocylindrowej 500-tki, ostatnio połaziłem i pooglądałem sprzęty w związku z zakupem który muszę niebawem zrobić,
i chyba wole tuning który się nazywa Arctic Cat - 1000 :uśmiech: ;p
albo inna litrowa 2 - cylindrowkę.


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.03.2012 13:32
Posty: 227
Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
PostWysłany: 22.11.2012 21:19 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Kamilson100 napisał(a):
Wygląda to bardzo ciekawie :)
Brakuje mi tutaj m.in. opon i felg, byś się wstydził :uśmiech:
Myślałeś o tuningu "mechanicznym" ? Moduł, wydech, sprzęgło?

Czytamy ze zrozumieniem :P :P :P :P ktoś tu leci po łebkach (felga zostaje bo mi się podoba, oponki z bieżnikiem Zilla już są a sprzęgło prawdopodobnie na wiosnę chyba ze chcesz zostać honorowym sponsorem :D :D :D
wacoQ napisał(a):
Po za tym, to jeszcze nie koniec pierwszego etapu, teraz to ciut inaczej wygląda, jednak muszę się chwilę wstrzymać z opisem i fotkami z prostej przyczyny....artykuł do QUADZIKA


Urokiem modyfikacji jest poświęcany czas i efekty z pracy. Cóż to by była za przyjemność zmodyfikować wszystko jednego dnia :D a co później :D zapraszam do odwiedzania mojego tematu a na pewno zaobserwujecie powolny ale jednak rozwój modyfikacji. Trzeba też zachować umiar w końcu kasa nie leży na ulicy i są inne ważne potrzeby a nie tylko przyjemności. Wszystko w swoim czasie Kamilson100 :D :D :D

Dzięki za odwiedziny i przychylne komentarze (z te zgryźliwe też ) :D :D :D

_________________
NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY
************** TRANS - SQUAD - TEAM**************

Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963


 
Profil
Mod-Team Member & Moderator Działu Kawasaki
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24.10.2010 15:53
Posty: 5477
Miejscowość: Zamość
Imię: Kamil
Quad: 2015 Maverick 1000
Poprzednie quady: BF750, Kymco MXU
PostWysłany: 22.11.2012 21:38 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
wacoQ
Nie zdążyłem jeszcze wszystkiego przeczytać ;)
wacoQ napisał(a):
Cóż to by była za przyjemność zmodyfikować wszystko jednego dnia :D

Masz rację, mi to zajęło okrągłe 2 lata, jutro moje Kawasaki obchodzi drugie urodziny :wizi: Zostało mi tylko kilka modyfikacji jeszcze ;)
Będę na bieżąco śledzić temat, powodzenia ;)

_________________
Był: BF 750 - MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light
! Kanał Youtube !


 
Profil Facebook Gadu-Gadu WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.07.2011 22:42
Posty: 338
Miejscowość: Gliwice - Zabrze - Ruda Śląska
Quad: BYŁ MXU 500 IRS...OBECNIE BRAK
PostWysłany: 24.11.2012 11:49 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Co do wyciągnięcia chłodnicy, fajnie to wygląda i powinno to zdawać egzamin w terenie.
Jednak mam parę pytań :
Jak uporałeś sobie z zbiorniczkiem wyrównawczym który jest teraz poniżej chłodnicy, nie wspomnę już o korku wlewowym ?
Czy możesz jakieś zdjęcia pokazać od tej strony wężów.
Ciekawi mnie jeszcze - co będzie się działo z chłodnicą podczas rolki.

Co do modułu tuningowego do MXU500 irs opcja bez wtrysku, na tą chwilę nie ma takiego który by poprawnie działał.

Co do snorkli - fajnie wyglądają ale czy zdają egzamin ????? , ja miałem u siebie 1,5 roku byłem zmuszony zdjąć ponieważ mam wersję na gaźniku i ciągle były problemy z obrotami i z doborem mieszanki.
Zależało to od pogody i od tego kiedy ostatnio quad był palony.

_________________
Pozdrawiam FuJi


Ostatnio zmieniony przez FuJi, 24.11.2012 11:49, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.03.2012 13:32
Posty: 227
Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
PostWysłany: 29.11.2012 11:03 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


SNORKLE

Quad był testowany w różnych warunkach terenowych nawet na peryskopowej. Nie ma kłopoty z mieszanką, pali tyle co wcześniej :) Nie dławi się, nawet bardziej ochoczo reaguje na cyngiel gazu :) co to jakości materiałów i samego układu to mogę wypowiedzieć się za jakiś czas póki co po 200km w terenie jest o.k.

CHŁODNICA

Co do fotek to wstawię coś więcej któregoś dnia. Zrobiłem to przy okazji i testuje, nikt wcześniej tego chyba tak nie wykonał wiec to prototyp. Wątpliwości zawsze są co do prawidłowości działania, jednak ja na razie jestem zadowolony :D Wiatrak i chłodnica jest zawsze czysta nawet po wielkiej taplaninie w błocie, i o to chodziło :D

ROLKA

Kolego na rolkę to sobie trzeba samemu zasłużyć :D Ryzyko jest zawsze nawet na schodach do domu możesz się poślizgnąć i zginąć 10cm do drzwi. Staram się jeździć z głową i zbytnio nie narażać na niepotrzebne ryzyko :D Skoro wiem że budowa pochłonęła sporo czasu i kosztów biorę to pod uwagę na każdym zakręcie. Nawet nowy quad bez modyfikacji po rolce może nadawać się do kosztownego remontu, wiec nie potrafię odpowiedzieć Tobie na to pytanie.
Jeśli jednak mi się uda go zrolować na pewno to opisze z fotografiami :oczy: :D
(jednak mam nadzieję że mi dobrze życzysz i nie koniecznie chcesz czytać o mojej rolce) :lol: ;) ;)

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


-- dodano 28.11.2012 15:37 --

Kolejny krok w przebudowie quada jest częściowa ingerencja w: ZAWIESZENIE

Quadzik Kymco generalnie ma całkiem dobre zawieszenie seryjne, czuć co prawda "pływanie" na zakrętach, jednak jeździ się wygodnie. Nie będę również startował w zawodach sportowych, wiec nie ma potrzeby wymiany amortyzatorów czy sprężyn.
Niestety jest bardzo nisko posadzony co trochę utrudnia poruszanie się w terenie. Podobnie jest w klasie wyżej czyli w wersji Dx. Dlatego postanowiłem trochę pokombinować z wysokością :

:idea: TYŁ :idea:

Z tyłu został wykonany bardzo prosty zabieg ( w granicach rozsądku tak aby nie musieć przerabiać zbyt wiele) wykonaliśmy przesunięcie oryginalnego otworu, co dało całkiem zadowalający efekt:

Image

:idea: PRZÓD :idea:

Natomiast z przody został dorobiony element mocowania amortyzatora przez co poprawa była natychmiastowa :D . Po zmierzeniu całości okazało się że quad podniósł się o ponad 6 cm, co mogło spowodować uszkodzenie półosi dla tego obecnie wspornik jest w poprawce :D

Image

Cały zabieg artystyczny dał podniesienie Kymco o jakieś 3-4 cm na seryjnych oponach :D, do tego w planach wiosennych miałem zille 26", co dało by może dodatkowe 2cm. Jednak dzięki uprzejmości kolegi Krzyśka z TST :D mam możliwość przetestowania przeróbek na 25" oponach z niemal identycznym bieżnikiem jak zille :D zobaczymy jak się będzie to wszystko sprawowało :)

Tak wiec po podniesieniu całości, koła "wciągnęły" się ośrodka :D co przy i tak wąskim rozstawie fabrycznym wyglądało komicznie. Przez wzgląd na bezpieczeństwo i komfort jazdy konieczne było zastosowanie pierścieni poszerzających "EPI"

W przedniej części zostały zastosowane pierścienie 2,5 cm na stronę czyli finalnie 5cm przód

Image

...na tył za to 4,5 cm na stronę czyli finalnie 9cm tył :D .

Image

Na pierwszy rzut oka nie widać wielkiej różnicy, po między oryginałem a modyfikacją rozstawu. A tak właśnie miało być, przeróbki nie są po to by stworzyć błotnego potwora a jedynie poprawienie fabrycznych niekoniecznie dobrze przemyślanych rozwiązań :D

-- dodano 28.11.2012 15:39 --

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


CIEKAWOSTKA :^^D:

Nie mogłem pominąć również śmiesznej ciekawostki odnośnie dekielków na felgę.
Od samego zakupu mojej maszynki, jedna felga nie posiadała ów dekielka :

Image

...dla tego w okolicy kwietnia, wybrałem się do naszego kochanego importera w celu nabycia .... Większość właścicieli albo kupiła tańszą wersję na stalowych felgach albo tak jak ja, dostała aluminiowe w prezencie i szybko je wymieniła na bajeranckie sklepowe :D (żart) :D

Ja natomiast postanowiłem że nie ma sensu ich wymieniać, przecież kopiłem Kymco, na feldze Kymco to po co robić xxx&Kymco. Quadzik zgrabnie prezentuje się na tej oryginalnej dwu kolorowej wiec tylko wyleczmy jedną chorą :D

Po złożeniu zamówienia, w lipcu najpierw przyszły tylko czarne do wersji Dx :bezradny: a już teraz błyskawicznie, czyli w listopadzie za jedyne :!: 80PLN :!: sztuka :!: odebrałem prosto z pod igły nówkę dekielek. Swoja drogą ciekawe z czego one są (tytanowe) rozbój w biały dzień :evil:

-- dodano 29.11.2012 10:50 --

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Czas na kolejny BLOGOWY wpis, a że wszystko jest opisywane bez ściemy teraz coś z cyklu NIECIEKAWE przypadki :wizi: :wizi: :wizi:

Po złożeniu wszystkiego w całość ruszyłem 4 listopada w teren aby zobaczyć czy wszystko hula jak należy. Całą drogę maszynka zachowywała się wzorowo, żądnych niespodzianek

Image

...do puki nie wpadliśmy w rzeczkę zoraną przez terenówki. Dosłownie godzinę wcześniej pokonywaliśmy ją bez problemy, a tu naraz 3 quady utknęły łącznie zemną. I niby to nie problem ale jak się później okazało w sterowniku pilota od wyciągarki zamontowanym przy baterii doszło do zwarcia :zły: Najpierw chwilowego, co sprawiło że został uszkodzony bagażnik przedni
(podczas naprawy uszkodzeń w sterowniku wodoszczelnym była woda)

Image

...wnerwiło mnie to strasznie bo nigdy nie zaczepiam w ten sposób haka o bagażnik. Jeden raz tak zrobiłem bo i tak zaraz był potrzebny :zły: no i stało się, na szczęście uszkodzenia były nie wielkie. Dobrze że nie zabrało snorkli i chłodnicy :^^D: :wizi: :zły:

Image

...ale żeby było zabawniej to nie koniec niespodzianek :zły: jak już tak stałem w tej wodzie, poprosiłem o pomoc Marcina. Ochoczo podjechał mnie wyciągnąć i jakież było jego, moje i wszystkich obecnych zdziwienie gdy nagle po zaczepieniu haków moja wyciągarka załączyła się sama i nie mała zamiaru odpuścić.
W tle słychać było tylko krzyk Tomka "MIAŻDŻĄ SIĘ" :!: :!: :!:

Image

MASAKRA, wyrwałem z pod kanapy co się dało i stanęła na szczęście :|
(jak się później okazało wyrwałem kabel od lampy wstecznej, a to że wyciągarka stanęła to zbieg okoliczności :uśmiech: )

Kymco i KQ tak się pocałowały w miażdżącym uścisku ze nie było opcji wypięcia nawet zabezpieczenia z linki :evil: W końcu Marcin kablami rozruchowymi jakimś sposobem nas uwolnił. Pożyczył ze swojego akumulatora prąd i podłączył do mojej wyciągarki ( +/- profilaktycznie odkręciłem od swojej baterii) która zaczęła się rozkręcać. W KQ nic oprócz jakiejś pewnie rysy a u mnie no cóż trochę strat materialnych i roztrój żołądka :zalamka:

-- dodano 29.11.2012 11:03 --

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


To już drugi taki przypadek u mnie z samo zwijającą wyciągarką :roll: . Za pierwszym razem na szczęście tylko kabelki się przetopiły. Przekrój ich był tak mały że w chwili z dwóch zrobił się jeden ;)
Zostały wymienione na grube (używane w spawarkach) :D

Zaskoczył mnie ten drugi raz. Myślałem że to przypadek a tu taka akcja :zalamka:
Dobrze że nikomu nic się nie stało :)

Jednak trzeciego razu już nie będzie, mam nadzieję. DOŚĆ tego :zły: czas na porządki. Poczyniłem kilka kroków

1. Demontaż sterownika (bez niego będę spokojniejszy) :|

2. Wymiana liny oryginalnej stalowej na syntetyk :D

Image

3. Do syntetyka zmieniona prowadnica wyciągarki :D

Image
Image

4. Dla swojego bezpieczeństwa jak również innych riderów założony "hebel" :^^D:

Image

Image

Z tego jetem najbardziej zadowolony mam nadzieję że to zapobiegnie dziwnym sytuacją. Umiejscowiony za fotelem ridera ale pod ręką :D

_________________
NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY
************** TRANS - SQUAD - TEAM**************

Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963


Ostatnio zmieniony przez wacoQ 29.11.2012 11:03, edytowano w sumie 6 razy



 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 29.11.2012 11:39 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
wacoQ napisał(a):
1. Demontaż sterownika (bez niego będę spokojniejszy)

Że jak?

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.03.2012 13:32
Posty: 227
Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
PostWysłany: 29.11.2012 14:48 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
wacoQ napisał(a):
I niby to nie problem ale jak się później okazało w sterowniku pilota od wyciągarki zamontowanym przy baterii doszło do zwarcia :zły:


...a no tak :^^D: :^^D: maq nawet jest na zdięciu w żółtym kółeczku :figielek:

_________________
NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY
************** TRANS - SQUAD - TEAM**************

Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.09.2010 10:09
Posty: 616
Quad: Halina 680
Poprzednie quady: G350 , Suka
PostWysłany: 29.11.2012 14:56 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
Chodziło zapewne wywalenie płytki sterowania pilotem z przekaźnika. ... a przekaźnik jest jak był .

Ale Hebel zacny ... super sprawa :brawo:


 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 29.11.2012 15:11 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
OK, już rozumiem. Uznałem, że sterownik to jest to czym się steruje, a to co wyrzuciłeś to przekaźnik :wizi:
Rozumiem, że bez przekaźnika jeździsz? Kable idą od razu do sterowania wyciągarką na kierownicy?

-- dodano 29.11.2012 15:11 --

Już wiem na czym polegał mój błąd tłumaczyć nie trzeba.

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


Ostatnio zmieniony przez maq, 29.11.2012 15:11, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.03.2012 13:32
Posty: 227
Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
PostWysłany: 29.11.2012 15:30 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
paffcio_25 napisał(a):
Chodziło zapewne wywalenie płytki sterowania pilotem z przekaźnika. ... a przekaźnik jest jak był .

Ale Hebel zacny ... super sprawa :brawo:


Różnie to nazywają ale generalnie teraz się rozumiemy: sterownie pilona bezprzewodowego wywalone :^^D:

A hebel cóż :D :D :D jestem zadowolony, zobaczymy jak długo :D :D :D

_________________
NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY
************** TRANS - SQUAD - TEAM**************

Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25.03.2011 14:55
Posty: 1546
Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
PostWysłany: 29.11.2012 19:41 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
wacoQ

podrzuć jakieś zdjęcie bestii w normalnych przydomowych warunkach :) I zmień profilowe, bo z tego co widzę, to czym teraz jeździsz z tym co masz na profilowym nie ma nic wspólnego :)

_________________
POZDRAWIAM, MIESZKO



!!!HUNT THE WOLF 4 LIFE!!!


 
Profil Facebook
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22.03.2012 13:32
Posty: 227
Miejscowość: WPI
Quad: Kymco 500i IRS ;) czerwona bestia ;)
PostWysłany: 29.11.2012 20:13 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
krs1 napisał(a):
wacoQ
podrzuć jakieś zdjęcie bestii w normalnych przydomowych warunkach :) I zmień profilowe, bo z tego co widzę, to czym teraz jeździsz z tym co masz na profilowym nie ma nic wspólnego :)


Doszedł bumper i oświetlenie tylko że maszynka trafi do gazety i zobowiązałem się nie publikować fotek przed wydaniem, a mam nadzieję że to będzie na początku grudnia :D :D :D

Awatar załatwiony :figielek: :figielek: :figielek:

_________________
NIE WAŻNE CZYM SIĘ ŚMIGA, ALE ILE TO PRZYNOSI FRAJDY
************** TRANS - SQUAD - TEAM**************

Zapraszam do śledzenia losów mojego Kymco 500i IRS
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=16&t=53963


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13.12.2009 19:06
Posty: 1552
Miejscowość: Olsztyn
Quad: G550
Poprzednie quady: Inca Yeti 700
PostWysłany: 30.11.2012 17:45 
Re: "Od fabrycznego :| - do przeprawowego :D " Kymco 500
w tym magicznym pudełku z przekaźnikiem od wyciągarki to co tam jeszcze oryginalnego zostało?

ten przekaźnik stosowany był w zestawie z wyciągarką z serii Maveric, a na quadzie masz już zamontowaną Highlander ?

-- dodano 30.11.2012 17:45 --

a tu proszę - środek magicznego pudełka po awarii w moim sprzęcie :P

Image

_________________
Na quadzie - Mudmarker , na motocyklu - Fabiq :)
MotoBracia Off-Road Team , MotoBracia.pl


Ostatnio zmieniony przez mudmarker, 30.11.2012 17:45, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 141 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 39 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.