Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 16:01



Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1220
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 25.09.2017 06:29 
Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400
Witam forumowiczów. Mam problem ze swoim Kymco od dłuższego czasu. Otóż jeśli ilość paliwa w zbiorniku spadnie do połowy zaczyna się dziać dziwny problem, paliwo przestaje dopływać do gaźnika. Muszę dmuchnąć do baku żeby zrobić ciśnienie by paliwo doplynelo. Spokój na kilka kilometrów i dalej znów to samo. Filtry drożne


 
Profil

Rejestracja: 08.06.2016 08:30
Posty: 89
Miejscowość: Karkonosze
Imię: Wojtek
Quad: Chinol 200ccm
Poprzednie quady: -
PostWysłany: 25.09.2017 06:48 
Re: Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400
Napowietrzanie zbiornika drożne?


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1220
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 25.09.2017 07:07 
Re: Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400
Nie wiem czy coś takiego jest w ogóle chyba że w korku musiał bym sprawdzić


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18.12.2009 15:41
Posty: 2266
Miejscowość: Zasole Bielańskie Oświęcim
Quad: Renegade 800, Grizzly 700
Poprzednie quady: Vinson 500 inne motocykle
PostWysłany: 25.09.2017 07:25 
Re: Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400
Otpowietrzenie zbiornika musi być , a i jeszcze musisz sprawdzić jak się leje paliwo czy kranik ma drożność
może być syf lub woda w zbiorniku
możesz jeszcze sprawdzić jadąc z odkręconym korkiem zbiornika czy problem się pojawi


 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1220
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 25.09.2017 08:05 
Re: Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400
Układ jest drożny. Wymieniony filtr paliwa i wyczyszczony kranik razem z filterkami w zbiorniku. Odpowietrzenie jak jest to tylko i wyłącznie w korku ponieważ bak innego wyjścia poza kranikiem nie ma. A korek nie ma dziurki na środku jak w niektórych quadach. Korek zostawiam poluzowany do takiego stopnia że paliwo czasem ucieknie przez korek. Rozbiorę ten korek może w nim coś jest jak nic innego nie ma

-- dodano 25.09.2017 09:05 --

Spróbuję powiesić korek żeby był swobodny dostęp powietrza. Jeśli to będzie przyczyną zmienię korek na taki z cyckiem na wężyk. Poprzednia Yamaha miała taki korek tutaj tego brak. Choć problem ten nie zawsze się pojawia i tu jest problem. Pytanie kolejne potwierdzające moja teorie. Czy w szczelnym zbiorniku powstałe podciśnienie może spowodować brak przepływu paliwa na ściągniętym wężyku paliwowym?


Ostatnio zmieniony przez dominik011298, 25.09.2017 08:05, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2006 09:21
Posty: 212
Miejscowość: Warszawa - Wawer
Quad: Kymco MXU 500
PostWysłany: 25.09.2017 11:01 
Re: Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400
dominik011298 napisał(a):
. Czy w szczelnym zbiorniku powstałe podciśnienie może spowodować brak przepływu paliwa na ściągniętym wężyku paliwowym?


Zdecydowanie tak. Na 99,9999 % uszkodzone odpowietrzenie.

_________________
.:GALEON:.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1220
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 29.09.2017 19:54 
Re: Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400
Lecę sprawdzić korek

-- dodano 25.09.2017 13:38 --

Faktycznie jest tam jakieś mizerne odpowietrzenie. Jakiś syf był. Silnik pracował przez 20 min i było OK. Zobaczymy jak będzie to wyglądało podczas jazdy

-- dodano 26.09.2017 20:29 --

Nadal nie dociera paliwo... Po godzinnej jeździe 2 razy musiałem dmuchać w bak :/ Dodatkowo zostawiłem poluzowany korek. Nic to nie pomogło, tylko benzyny trochę zgubiłem.

-- dodano 29.09.2017 20:54 --

Jakieś sugestie?


Ostatnio zmieniony przez dominik011298 29.09.2017 19:54, edytowano w sumie 3 razy



 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02.08.2006 09:21
Posty: 212
Miejscowość: Warszawa - Wawer
Quad: Kymco MXU 500
PostWysłany: 01.10.2017 21:55 
Re: Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400
Nie mam wiedzy jaki tam jest kranik ale może sterowany podciśnieniowo. Jeśli tak to i tutaj bym sprawdził sprawność układu.

_________________
.:GALEON:.


 
Profil Gadu-Gadu
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01.06.2014 18:57
Posty: 1220
Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
PostWysłany: 08.10.2017 19:19 
Re: Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400
Okej, jeśli już mowa o gaźniku ...

Gaźnik to Keihin CVK-34 ( link - https://www.amazon.com/Arctic-Cat-Carbu ... B00JLJXLPM )

Na zdjęciach widać małe czarne ustrojstwo z którego wychodzi kabel zakończony wtyczką 2-pinową. Podpowie mi ktoś co to może być ? Śmiem twierdzić że jest to ssanie automatyczne ale pewności 100% nie mam. W czym rzecz ... Po odłączeniu tej kostki 2-pinowej problem z gaśnięciem quada i falowaniem obrotów ( pojawia się to tylko na zimnym silniku ) zniknął. Po rozgrzaniu silnika do 70 st. C Nie zamula go ani nic z tych rzeczy. Na zimnym czy rozgrzanym silniku wchodzi bezproblemowo na maksymalne obroty. Odpalił również bez problemu.

Jeśli jest to ssanie to po odłączeniu tej kostki quad będzie bez ssania wtedy ? Nic się nie stanie ?

-- dodano 02.10.2017 19:10 --

Znalazłem jeszcze tutaj na forum coś takiego

Cytuj:
Ale w gaźniku keihin Cvk34 nie ma tego zaworu/dławika.

TO ELEKTRYCZNE USTROJSTWO TO -ELEKTRONICZNE SSANIE,tu masz dowód https://www.google.com/search?q=ELEKTRO ... =firefox-a -po polsku też elektrozawór ssania.



Wątpliwość pozostała mi jedna jedyna. Po odłączeniu tego elektronicznego ssania, ssanie to zostanie na jakiej pozycji ?

-- dodano 08.10.2017 20:13 --

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Witam ponownie !

Chyba czeka mnie rozkręcanie gaźnika i wyczyszczenie go. Chcę najpierw Was zapytać o radę by nie robić nic na darmo. Wyjęcie gaźnika ( w moim przypadku ) zajmuje chwile czasu. Robiąc to spokojnie i dokładnie zajęło by to ponad 2 godziny

Otóż quad po odpaleniu nadal gaśnie od czasu do czasu... Na zimnym silniku po gwałtownym dodaniu gazu dławi go przez 3s po czym obroty wzrastają ( na ciepłym dławi go na ułamki sekundy ). Po odpuszczeniu gazu strzela z tłumika. Czasami zdarzy się, że steli w filtr powietrza. Filtr powietrza myty, nasączony ( przejechane na nim z 50km ) brak na nim jakich kolwiek zanieczyszczeń. Dopływ paliwa do gaźnika bez zarzutów. Brak problemów z odpalaniem. Stan świecy - taki jak na zdjęciu. Jakieś sugestie ?


Załączniki:
IMG_20170930_111027.jpg
IMG_20170930_111027.jpg [ 1.45 MiB | Obejrzany 4838 razy ]


Ostatnio zmieniony przez dominik011298 08.10.2017 19:19, edytowano w sumie 4 razy

 
Profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05.11.2013 18:58
Posty: 306
PostWysłany: 03.11.2017 17:00 
Re: Problem z dostarczeniem paliwa do gaźnika MXU400
Czyszczenie gaźnika i regulacja to podstawa.
Zacznij od tego.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.