Panowie, dlaczego wprowadzacie ludzi w błąd !!!
Nie jeździliście maxxerem 300, nie jeździliście KXRem250, a piszecie co lepsze !
Po pierwsze nie liczy się tylko moc podana w specyfikacji, lecz liczy się moment obrotowy oraz elastyczność!
Maxxer 300 ma tylko kilka koni więcej ale jego elastyczność jest o wiele większa od 250tki ! Jest to bardzo zauważalne jak się jeździ extremalnie w terenie.
Co do tuningu, to tak samo jak możesz stuningować 250, możesz i 300. A z większej pojemności uzyskasz większe osiągi. Gama części tuningowych w Niemczech do obydwu modeli jest przeogromna. Są moduły tuningowe, gaźniki, części mechaniczne silników, układy wydechowe, po prostu wszystko. Zresztą jeden z użytkowników tego forum podał nawet stronę ze sklepem w Niemczech, gdzie te części dostaniesz.
Jeżeli chodzi o wymiary i stabilność, to również po Waszych wypowiedziach można zauważyć, że nie mieliście do czynienia z tym sprzętem !!! Maxxer 300 jest tej samej wielkości co kxr250. Różnice są w detalach, np. w KXR250 tylny amor jest innej twardości ale już mocowania i długość są te same więc można przekładać części z jednego do drugiego
Moja przygoda z różnymi modelami Kymco trwa już trochę czasu i dość dobrze znam ten sprzęt. Proszę nie publikować na forum swoich spostrzeżeń na podstawie zdjęć tylko przetestować coś samemu, a dopiero potem dzielić się z tą wiedzą z innymi użytkownikami !!!