Autor |
Wiadomość |
dominik011298
Rejestracja: 01.06.2014 18:57 Posty: 1220 Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
|
Wysłany: 27.02.2018 22:24
Re: Mxu 400 praca silnika
Okej. Ja na rezerwie zostawiłem bo od poz ON spadł filterek. Założyłem i znów spadł
|
|
|
|
X-Ray
Rejestracja: 05.11.2013 18:58 Posty: 306
|
Wysłany: 28.02.2018 07:04
Re: Mxu 400 praca silnika
Jak się da to napraw to i już nic nie zakładaj i będzie ok.
|
|
|
|
dominik011298
Rejestracja: 01.06.2014 18:57 Posty: 1220 Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
|
Wysłany: 28.02.2018 19:31
Re: Mxu 400 praca silnika
WOW ! Pojeździłem trochę bez tłumika końcowego ( takie siteczko przykręcane do tłumika ) Co się okazało podczas postoju chciałem ogrzać ręce od spalin i co się okozało ? Tłumik w środku był rozgrzany do czerwoności ! Na zewnątrz temp. -10st. C
|
|
|
|
X-Ray
Rejestracja: 05.11.2013 18:58 Posty: 306
|
Wysłany: 28.02.2018 20:34
Re: Mxu 400 praca silnika
No to zieje ogniem dobrze. Trzeba szukać przyczyny bo z takim ogniem nie za dobrze.
|
|
|
|
dominik011298
Rejestracja: 01.06.2014 18:57 Posty: 1220 Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
|
Wysłany: 01.03.2018 09:01
Re: Mxu 400 praca silnika
Żeby wzbogacić mieszankę śrubę od składu należy wkręcić czy wykręcić? Bo już zapomniałem...
|
|
|
|
X-Ray
Rejestracja: 05.11.2013 18:58 Posty: 306
|
Wysłany: 01.03.2018 10:00
Re: Mxu 400 praca silnika
Zakładam, że tu nie jest jakiś gaźnik wyjątkowy tylko normalnie to jest tak: Wkrecasz śrubkę-czyli mniej paliwa(ubogo) Wykrecasz śrubkę-czyli więcej paliwa(bogato) Czasami zdarzają się gaźniki, że jest to na odwrót.
|
|
|
|
dominik011298
Rejestracja: 01.06.2014 18:57 Posty: 1220 Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
|
Wysłany: 01.03.2018 11:42
Re: Mxu 400 praca silnika
Ok. Dzięki za info. Będę regulować o 1/4 obrotu i zobaczymy co z tego wyjdzie
|
|
|
|
X-Ray
Rejestracja: 05.11.2013 18:58 Posty: 306
|
Wysłany: 01.03.2018 12:27
Re: Mxu 400 praca silnika
Ja mam zasadę taką przy regulacji. Te wartości co są podane w instrukcji to są takie orientacyjne, wyjściowe po np rozbiórce gaźnika żeby odpalić maszynę. W sprzętach które już trochę przejechały i nowe nie są reguluje po swojemu,ale tak żeby było ok. Nie upieram się, że w serwisowe jest tak i tak ma być.
|
|
|
|
dominik011298
Rejestracja: 01.06.2014 18:57 Posty: 1220 Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
|
Wysłany: 01.03.2018 13:41
Re: Mxu 400 praca silnika
Jest w tym ziarno prawdy. Tutaj nawet delikatna zmiana położenia śruby może przynieść porządny efekt.
|
|
|
|
X-Ray
Rejestracja: 05.11.2013 18:58 Posty: 306
|
Wysłany: 01.03.2018 13:56
Re: Mxu 400 praca silnika
Najważniejsze to jest kolor świecy i żeby od razu spadał z obrotów po dodaniu gazu. Nie może długo spadać ani gasnąć.
|
|
|
|
mirekm71
Rejestracja: 05.05.2016 22:04 Posty: 84
Imię: Mirek
Quad: Maxxer 300, Blaster 200, Trx350
|
Wysłany: 01.03.2018 15:10
Re: Mxu 400 praca silnika
W Kymco 300 też mam tłumik w środku czerwony. One takie są, strasznie się nagrzewają.
|
|
|
|
X-Ray
Rejestracja: 05.11.2013 18:58 Posty: 306
|
Wysłany: 01.03.2018 15:21
Re: Mxu 400 praca silnika
Hmmm to ja nie zaobserwowałem czegoś takiego a może po prostu nigdy nie zaglądałem,ale nie wydaje mi się. Kiedyś malowałem ten tlumik,bo rdza go trochę brała i jak dotąd nic z farbą się nie dzieje a kupiłem jakaś najtańsza żaroodporna. Kolanko i tak do połowy tej osłony termicznej zrobiło się białe a tłumik jest dalej czarny. Myślę, że jak by się tak nagrzewał to też zmienił by kolor.
|
|
|
|
dominik011298
Rejestracja: 01.06.2014 18:57 Posty: 1220 Miejscowość: Polska
Imię: Dominik
Quad: BRP 1000
Poprzednie quady: Było ich trochę:)
|
Wysłany: 01.03.2018 15:35
Re: Mxu 400 praca silnika
Wygląda to tak. Od razu na wylocie kolanko czerwone później idzie osłona rury i na końcu idzie z 30cm rury gołej ( jest tam łączenie tłumika z rurą wydechową ) Układ w miejscu łączenia nie jest czerwony, tłumik również czerwony nie jest z zewnątrz. Wewnątrz tłumik czerwony.
|
|
|
|
X-Ray
Rejestracja: 05.11.2013 18:58 Posty: 306
|
Wysłany: 01.03.2018 15:45
Re: Mxu 400 praca silnika
Wewnątrz to muszę się przyjrzeć,ale na pewno nie powinno być czerwone na wyjściu z cylindra. Ja nie miałem i nie mam czegoś takiego no może gdybym go w miejscu okładał parę dobrych chwil to może. Coś mi się przypomina, że był na forum podobny temat z czerwonym kolankiem tylko w mxu500 i tam była nieszczelność na wyjściu z cylindra albo regulacja zaworów. Trzeba by znaleźć ten temat.
|
|
|
|
mirekm71
Rejestracja: 05.05.2016 22:04 Posty: 84
Imię: Mirek
Quad: Maxxer 300, Blaster 200, Trx350
|
Wysłany: 01.03.2018 15:56
Re: Mxu 400 praca silnika
dominik011298 napisał(a): Tłumik w środku był rozgrzany do czerwoności ! Na zewnątrz temp. -10st. C Piszemy o kolorze tłumika w środku. W moim Maxxer300 i kolegi Mxu250 tak jest. Ale widać to tylko po zmroku. Tłumik z zewnątrz nie jest czerwony ale myśle, ze jakby go dotknąć ręką to skóra by została. Lepiej się kierować praca silnika i kolorem świecy. W tych gaznikach chyba reguluje się ilością paliwa. W blasterze mam srobe z lewej strony przy wejściu z airboxa i tam reguluje dawkę powietrza.
|
|
|
|