Witam. Mam problem z wyjeciem wału głównego z dyfra. Padł uszczelniacz. Jak ciagne dyfer do przodu to idzie razem z wałem... Jakieś sugestie? Czyżbym musiał rozkręcić dyfer?
-- dodano 21.04.2018 15:27 --Uszczelniacz wyjęty zgodnie z serwisowka. W walku wytarl się rowek mały rzędu 0.05mm na obwodzie. Dobieral ktoś uszczelniacze np od auta? Numery uszczelniacza E508 11 Tc 38 55 8 TTO
-- dodano 21.04.2018 18:37 --Dodatkowo myślę o założeniu takiej końcówki na samym końcu odpowietrzenia. Nie stawia oporu dla powietrza
-- dodano 21.04.2018 21:43 --I pytanie czy może być simering szerszy lub węższy. Znalazłem simering po 3zl sztuka od aut czy tam maszyn rolniczych ale są dostępne tylko 1mm węższe lub 2mm szersze. Mój ma 8mm szerokości. A myślę że większy o dwa mm nie kolidowal by z niczym i by miał ciut inne miejsce uszczelnienienia niż stary gdzie metal leciutko się wytarl
-- dodano 23.04.2018 16:55 --Witam serdecznie. Uszczelniacz dobrany w sklepie rolniczym. Jest o 1mm węższy ale trzyma tak jak powinien. Koszt 5zl. Zobaczymy jak długo podtrzyma
-- dodano 24.04.2018 20:27 --Czy nowo założony uszczelniacz powinien się grzać? Włączyłem napędy i wrzuciłem bieg i quad obracal sobie piastami bez kół (quad leży na paletach) prędkość obrotowa ok 40km/h? Popyrkal tak trochę może z 10 min i walek na który nałożony jest uszczelniacz strasznie zagrzal się w porównaniu do reszty. Korpus w miejscu uszczelniacza letni, natomiast sam wałek podejrzanie gorący