Nowość Polarisa może być całkiem ciekawa, oto tłumaczenie ze strony ATV com.: Choć nowy 2014 Polaris RZR XP 1000 i XP 4 1000 mogą uzyskać wszystkie nagłówki, najważniejszym nowy model w Polaris składzie może być 2014 Sportsman 570. Co sprawia, że to urządzenie tak istotne jest to, że zastępuje Sportsman 500 w składzie Polaris ATV. Model ten stał się częścią rodziny Polaris od czasu jego wprowadzenia w 1996 r. i ogromny sprzedającym głośności - Polaris nazywa to najlepiej sprzedający 4x4 ATV wszechczasów. Naszym 2011 recenzji , nazwaliśmy to być może najlepszy w branży. Ta wartość jest utrzymywana na 2014 rok. W rzeczywistości może to być nawet większa okazja, niż kiedykolwiek wcześniej. Polaris Sportsman 570 zastępuje najlepiej sprzedających 4x4 ATV wszechczasów i najlepsza oferta w branży. W 6499 dolar, 2014 Sportsman 570 jest tylko 300 dolarów więcej niż w 2013 Sportsman 500 . To może wydawać się znacznego skoku, ale uważają, że nowy model ma elektroniczny wtrysk paliwa i dokładnie nowoczesny zespół silnikowy, że pompy out 44 KM. Weź również pod uwagę, że gdy Sportsman 500 został wydany w 1996 modelu, jest sprzedawana za 6,449 dolarów. Tak więc 18 lat później płacić tylko 50 dolarów więcej i dostać nowy silnik z wtryskiem paliwa. Trudno argumentować przeciwko temu.
Inne cechy 2014 Sportsman 570 są zintegrowane przechowywanie przedni z 6,5 gal. zdolności, nowo zaprojektowane stojaki z zaczepami sekcji, aby ułatwić do zabezpieczenia ładunku, 90 funtów pojemności przedniej zębatki 180 funtów pojemności tylnej zębatki, 1225 funtów pojemności holowania, nowe stojana z 40% więcej mocy, wskaźnik analogowy / cyfrowy, 4,5 gal. paliwa tank , przeniósł baterię i blok zacisków dostępnych poprzez przednim schowku, co ułatwia serwisowanie.
Polaris znaleźć miejsce na 6,5 galon pod przednią szafy do przechowywania. Użytkownicy mogą również dają łącznie 270 funtów na górze stojaków przednich i tylnych.
Polaris mówi ergonomia jeździec są lepsze dzięki węższym siedzenia i szerszych, Wells już pieszo - w połowie odcinka Sportsman 570 jest więcej niż trzy cale węższy w udo.
Niezależne tylne zawieszenie oferuje 9,5 cala z podróży, podczas MacPherson Strut przednie zawieszenie zapewnia 8,2 cala podróży. Jak dobrze, 11,25 cala z prześwitem jest dostępny.
Pomaga utrzymać cenę na Sportowca 570 w dół na takim poziomie przystępnej jest sprawdzone i prawdziwe kolumny MacPhersona przednie zawieszenie.
Podstawa Sportsman 570 jest dostępny w Indianapolis Red, Sage zielone lub Camo Pursuit Polaris.
Sportsman 570 EPS Elektroniczne wspomaganie kierownicy jest dostępny po raz pierwszy w jednym z pojazdów ATV Polaris wartość cenach. Modele EPS również są w tym wzrok jasny kolor biały.
Dla tych, którzy chcieliby skorzystać z tej wartości myślących model do następnego poziomu, Polaris oferuje sportowca 570 z elektronicznym zasilania sterowania . Model ten jest dostępny w Sage Green, Polaris Pursuit Camo białym jasny.
Sportsman 570 Touring Potrzebujesz miejsca na przyjaciela, ale nie chcę, aby rozbić bank? Rozważmy Touring Sportsman 570.
Polaris nie zapomniał dwa-up zawodników. ProStar silnika 570 można również znaleźć w Touring 570 Sportsman. Ten oferuje te same funkcje jak jeden-up Sportsman 570, ale z miejscem na pasażera.
No no... widzę, że Polaris konkretnie się szykuje na 2014, najpierw Scrambler, teraz RZR i SP570.. ciekawe co jeszcze zaprezentują
_________________ Był: BF 750- MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
Wysłany: 30.07.2013 09:44
Re: Nowy Polaris Sportsman 570!!!
Kamilson100
idę o głowę, że w połowie 2014 zobaczymy Scramblera XP1000 i Sportsmana XP1000 to jest pewnik, przecież to są teraz dwa flagowe modele quadów z ich stajni... z kolei ciekawi mnie, co zaprezentuje Can Am w takiej sytuacji, skoro nowy RZR jest mocniejszy od Mavericka, który podobno miał mieć szaleńczą moc... czyżby Can Am aby się obronić zrobi coś jeszcze mocniejszego i tutaj samo nachodzi pytanie: Na co i dla kogo?
_________________ POZDRAWIAM, MIESZKO
!!!HUNT THE WOLF 4 LIFE!!!
Ostatnio zmieniony przez śmieszko, 30.07.2013 09:44, edytowano w sumie 1 raz
śmieszko Z tymi tysiącami to raczej pewna sprawa, takie warunki dyktuje rynek, a raczej Can-am, więc Polaris nie może pozostać dłużny i zostać z XP850.
śmieszko napisał(a):
czyżby Can Am aby się obronić zrobi coś jeszcze mocniejszego i tutaj samo nachodzi pytanie: Na co i dla kogo?
Raczej bym na to nie liczył, wątpię czy ich stać na projektowanie kolejnego pojazdu, tym bardziej że mają jeszcze commandera 1000.
_________________ Był: BF 750- MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
śmieszko
Rejestracja: 25.03.2011 14:55 Posty: 1546 Miejscowość: Transylwania, Sacuieu - Hunt the Wolf
Quad: Yes, We CanAm!
Wysłany: 30.07.2013 12:24
Re: Nowy Polaris Sportsman 570!!!
Kamilson100
skoro Scrambler 1000 będzie miał zawieszenie lepsze od Rene, będzie mocniejszy i jak to z Polarisami bywa będzie jakością do Rene porównywalny, to to będzie koniec ery panowania Can Am'a jeśli nie wydadzą nic nowego...
śmieszko Eee tam, nie przesadzaj Każdy quad ma swojego nabywcę, to że będzie Scrambler 1000, nie oznacza że nikt już nie kupi reni 1000, choć na pewno u can-ama może pojawić się spadek sprzedaży
_________________ Był: BF 750- MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
Wszystko fajnie się czyta, ale temat dotyczy SP 570
Nie ma sensu zakładać oddzielnych tematów, żeby napisać 3 posty o spekulacjach na przyszły rok. O SP570 zbyt wiele powiedzieć nie można, wiemy na razie tylko tyle, że będzie
_________________ Był: BF 750- MSD tuned by VFJ, Muzzy Pro Full System, Lift 2", Snorkle, DW 3500 hd, Zilla 26", Dwt diablo 12", Overfenders, Twin air, Teryx Belt, Temp gauge, Epi maroon primary, almond secondery springs, Protraper bar mount, Fasstco Flexx bar, Airscreen removed, Oil cooler, xVision LED bar, XRW spacers, smoked tail light ! Kanał Youtube !
Ostatnio zmieniony przez Kamilson100, 30.07.2013 14:48, edytowano w sumie 1 raz
Mam xp850 widziałem Can-Am-y i mogę powiedzieć że Polaris przy Can-Amie wygląda jak świeży import z Chin jeśli chodzi o detale i jakość wykonania. Zawieszenie wiadomo, żelaźniaki z Pewexu miały mocniejsze tuleje.Amortyzatory natomiast dają niesamowity komfort kosztem możliwej rolki przy 10 km/h. Jeśli nowe Polarisy kosztowałyby tyle co zapłaciłem za swojego (40000-nowy) to jak najbardziej należy rozważyć powtókę tej marki. Jeśli zaś cena jest zbliżona(a chyba jest) do marki Can-Am to ... nie wiem . na pewno Polaris zmusza do jednego-własnej inicjatywy. Zamast wozić quada po drogich serwisach człowiek bierze narzędzia rozkręca zawieszenie i krąży po okolicy zawracając głowę ... okolicznym ślusarzom. Jak już przód jest zrobiony z solidnej słoniny, zabiera się za tył itd. Wydaje się przy tym że pralka po cichu prosi o używanie jedynie młotka i przecinaka. Macanko gadziny to chyba jeden z dość ważych elementów tego zajęcia, hobby,pasji czy kto jak to nazywa. Czytając fora wiem że Can-Am też nie jest bezawaryjny i tani w naprawie. Myślę, że Can-Am będzie miał przewagę dopóki Polaris nie popracuje nad jakością wykończenie. Dla osób biorących udział w rajdach nie będzie to miało znaczenia bo pewnie i tak wybiorą Yamahę Gryzzli. Dla tych co jeżdżą turystycznie Can-Am na pewno podpasuje. Kwestia importera Polarisa została już tak wiele razy opisana na forach, że ... Pewnie przyjdzie czas na zmianę sprzętu ale na tą chwilę jednego jestem pewien, wybrałbym z dwóch w/w marek. Którą? Nie mam pojęcia. Jakbędzie? Zobaczymy
Jurcerz tak się zastanawiam czytając Twój tekst jaka jest niby wyższość CanAm? Wykończenie? To chyba nie jest najważniejsze... chyba że dla lansu Moc? jest podobna... Awaryjność? jest chyba podobna... Kosztowność serwisu ? jest chyba podobna... Quady na rajdy i ciężkie przeprawy to gryzzli ) Quad prawie bezawaryjny to Honda Rincon
Napisałem tylko że następny mój quad to może będzie Can Am. Nie mogę powiedzieć że jest lepszy ponieważ nigdy nie posiadałem tej marki. Gdyby szczegóły nie miały znaczenia jeździlibyśmy na gołych ramach z silnikiem. Poza tym napisałem to samo co Ty
Ładny to on już od paru lat jest, sylwetka doskonale znana. Z oferty Polarisa już zupełnie zniknął model 500. Nawet wyprzedaży nie ma. http://www.Polaris.com/en-us/atv-quad/sportsman-atvs Jak się czyta, to poprzedni silnik był myślą techniczną Jujitsu. A skąd pochodzi 570? Konstrukcja własna, czy 'rozwiercenie' poprzedniego?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum