Tak, oprócz tego co napisałeś Jeleniak, usztywnij zawieszenie z tyłu. Po 1 ząbku , powoli aż osiągniesz kompromis. Najlepiej robić to na podniesionym tyle wtedy zawieszenie się rozpręża i łatwo obraca się tym pierścieniem. tutaj filmik instruktażowy
te amerykanskie...no ladne to to, ale dolar wysoko i wysylka z cłem - to sporo wyjdzie poza tym nie sprowadzalem sam nigdy z USA i nie wiem jak to ugrysc
a kupić uniwersalny i spawac na sztywno czy robic tak zeby można bylo sciagąc ?
a kupić uniwersalny i spawac na sztywno czy robic tak zeby można bylo sciagąc ?
Wrzucę jeszcze raz link do filmu jak będę przy komputerze.
Nie nie spawaj na sztywno. Trzeba kupić taki od Grizzly bo jest dość niski, obciąć oryginalne mocowania i dospawać mocowania w tych miejscach bumpera aby pasowało do miejsc montażowych quada. naprawdę robota całkiem prosta nawet dla amatorów
Widzę że jeździsz ze Zmorą, on chyba ma kogoś ogarniętego od spawania, zapytaj na pewno doradzi. To naprawdę nie zagadnienie na miarę NASA. Z tego co widzę na zdjęciach bumperów dedykowanych to wystarczy przesunąć mocowania bliżej środka z lekką przeróbką żeby użyć oryginalnego miejsca mocowania w Sportsmanie, sama przyjemność ze zrobienia czegoś unikalnego. Nie sądzę żeby spawacz/ślusarz wziął za to więcej niż 100zł
_________________ Szukam towarzyszy do wspólnych wypadów z okolic Babic, Ożarowa Mazowieckiego i ogólnie zachodniej części Wa-wy
Ostatnio zmieniony przez maq 14.12.2016 09:35, edytowano w sumie 5 razy
Dziwne, że nie działa TY. Z adresu YT trzeba usunąć literkę 's' (z https), wtedy powinno się wyświetlić na forum
Zrobiłem już 600 km i u siebie nie zauważyłem jakiś niepokojących sytuacji z topieniem plastików może przez to że u mnie były szybkie przeloty i szutry choć CF jeździłem podobnym stylem, błota unikam ale sprawdzę plastiki od wewnątrz. Zawieszenie trzeba utwardzić i będzie ok.
Ta z rolki jest kiepska, próbowałem jej kiedyś. I tak trzeba docinać do kształtu plastiku matę i tak. Myślę że sama mata wystarczy.
Sebavfr, ja trochę na to nakręciłem Jeleniaka, możliwe że w Waszych wersjach europejskich jest jakaś zmiana związana ze składem mieszanki i temperatura jest mniejsza. Jakkolwiek na forach w USA jest sporo tematów "Sportsman 570 plastics meltnig" gdzie ludzie opisują deformację boczków po prawej stronie i tylnej części siedzenia.
Możliwe ze w europejskich Sportsmanach to się nie zdarza ale skoro kupiło się nowego quada to warto zainwestować 60zł w oklejenie. Zaszkodzić nie zaszkodzi a jak ci plastik się zdeformuje to już będzie za późno.
Nie ma tu żadnego ekranu? Pięćsetka ma nie tylko oklejone siedzenie i nadwozie, ale też aluminiowe osłony. Jedną przykręconą do ramy a drugą do samej rury wydechowej. Od razu bym zakładał taśmę termiczną. W starczych modelach tłumik za bardzo przysunięty do tylnego plastiku też mógł powodować jego roztapianie. Ja założyłem. Koło lampy taśmę aluminiową.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum