grucha213 napisał(a):
podczas cofania gdy tyl straci przyczepność załancza się automatycznie przód
To dziwne podczas cofania 4x4 nie powinno się załączać automatycznie, powinno się załączyć jak masz włączone AWD i trzymasz na R wciśnięty owerdrive
grucha213 napisał(a):
gdy wtedy przerzuce z R na H, L to wtedy bardzo szarpie kierownicą raz w prawo raz w lewo tzn, tak jak by załanczał się przod i raz jedno a raz drugie koło ciągnie
To szarpanie raz prawym raz lewym to jest efekt załączania blokady mostu
grucha213 napisał(a):
czy na pewno ma się załanczać przedni napęd automatycznie
Ma się tylko załączać gdy przełącznik
AWD jest w pozycji ON
coś chyba ci się dzieje z blokadą, kiedyś maiłem taki objaw ale ustało
proponuję na początek wymianę oleju w przednim moście na odpowiedni do tego mostu
Ale jak dołącza ci przód bez włączonego AWD to coś chyba z elktromagnesem się dzieje
Chociaż w polarisie jest jakiś baypas załaczający AWD automatycznie ale na pewno dzieje się to przy wyszych obrotach od 3500rpm przy niszych nie ma prawa
wymień olej na jakiś który nadaje się do mostów z mechaniczą/automatyczną blokadą mostów
np. motul gear FF 75w140
albo njalepej oryginalny
może pomoże