Re: Podpowiedzi, przeróbki - Polaris SP 500 H.O. i Touring
No mój przekaźnik będzie pod wodą... Nie mam w planach takiego nurkowania jednak. Ogólnie wody się boję... Masz rację niewątpliwie, jutro będę upychał cegłę przy kierownicy
Re: Podpowiedzi, przeróbki - Polaris SP 500 H.O. i Touring
Ale jaja qzel!!! Mam nadzieję, że swoim nieudolnym mocowaniem przekaźnika nie wywołałem serii quadowych fikołków na pysk. To ja montuję jednak przekaźnik pod kierownicą
A tak na marginesie palestyna... wszystko jest tak, jak mówiłeś, dziękuję za radę. Masz rację, to jest zdecydowanie lepsze miejsce niż moje. Pokombinowałem, poucinałem uchwyty od przekaźnika i teraz wchodzi na styk. Ale... prądu w czerownym kablu instalacji polarisowej nie ma
-- dodano 25.07.2010 20:11 --
półkę można odkręcić od strony koła
gdzie zamontować hebel niestety dalej nie wiem wsunąć przekaźnik (nie przycisnąć rurek odpowietrzających)
wyprowadzić kable na górze i podpiąć się do przygotowanej instalacji Polarisa (u mnie nie działa plus niestety)
Re: Podpowiedzi, przeróbki - Polaris SP 500 H.O. i Touring
maq napisał(a):
Myśłałem, że jak gotowa instalacja, to pod prądem jest
a co myślałeś że imbecyle Polarisa robią
przewidzieli że amatorka będzie tam grzebać
A jak by się przetarło zabezpieczenie na końcówce to zworka i dym idzie
p.s.
W sumie to to miejsce twojego montażu to nawet dobrze trafiłeś bo modele poniżej 2005 miały właśnie tam przekaźnik tylko po lewej stronie więc prawie ci się udało jak na początek
Re: Podpowiedzi, przeróbki - Polaris SP 500 H.O. i Touring
sprawdź sobie węże wychodzące z chłodnicy przecierają się o ramę są w peszlach ale i tak szlak to trafia, głównie dotyczy to SP 800 ale nie pamiętam już jak to było w SP 500
sprawdzaj często luz na wale bo jak krzyżaki dostaną luzu to wybiją wielokliny i łożysko w przednim dyfrze a wtedy to już duży koszt
przewód hamulcowy tylny przeciera się o wahacz
w SP 500 na gaźniku lepiej wyciągnąć odpowietrzenie gaźnika gdzieś wyżej (oryginalnie wsadzone w ramę)
Re: Podpowiedzi, przeróbki - Polaris SP 500 H.O. i Touring
Tak jest! Przewody hamulcowe zabezpieczyłem na początku przygody, kiedy oglądałem maszynę (we wszystkich fordach to samo ) Chłodnicę jutro pomacam. Jaki luz na wale? Obrotowy, poprzeczny czy wzdłużny?
-- dodano 25.07.2010 22:18 --
linka od przepustnicy też jest słabo umiejscowiona... przyciska ją do ramy siedzenie
Re: Podpowiedzi, przeróbki - Polaris SP 500 H.O. i Touring
maq napisał(a):
wzdłużny?
tylko ten jest dopuszczalny ale powiem szczerze że tak naprawdę krzyżaki można sprawdzić wymontowując cały wał, nie z tym dużo roboty a warto a nawet lepiej od razu je wymienić na smarowane u mnie krzyżaki wykończyły się po 800km
linka gazu też gdzieś się przeciera ale nie pamiętam już gdzie
Trzeba też pamiętać żeby co jakiś czas wymontować przeguby wewnętrzne i przesmarować wieloklin
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 36 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum