Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Pęknięta półoś SP800 efi
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 20.04.2024 11:40



Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Pęknięta półoś SP800 efi 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 06.01.2013 20:39
Posty: 11
Quad: Polaris sp 800 efi
PostWysłany: 06.01.2013 21:16 
Pęknięta półoś SP800 efi
Na wstępie, jako nowy użytkownik, witam wszystkich serdecznie.

Urwałem tylną półoś podczas wyjeżdżania z błotka. Pękła pomiędzy przegubami pod manszetą wewnętrzną. (Mam nadzieję że nie mylę pojęć, bo jestem raczej laikiem w te klocki) No i w związku z tym mam kilka pytań.

1. Czy kpl. półosi do 800 efi z 2011 jest taki sam jak te z młodszych roczników oraz modeli np. sp500? Przeglądając katalogi nie znalazłem nigdzie mojego rocznika.

2. Po przetrawieniu forum zauważyłem że to raczej przeguby częściej ulegają uszkodzeniu niż półosie. Czy to normalne, że po zaledwie 700km przebiegu pęka półoś?

3. Czy powinienem się interesować kompletem półosi, czy jest szansa dostać sam uszkodzony element + uszkodzoną osłonę? Może to pytanie pasuje bardziej do wątku o zamiennikach.

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
Paweł


 
Profil
Free Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15.11.2006 22:06
Posty: 5363
Miejscowość: Kraków
Quad: LAND ROVER
Poprzednie quady: Liszaj 4x4 Sralis 700 KingKupa 750
PostWysłany: 06.01.2013 21:26 
Re: Pęknięta półoś SP800 efi
pawel-kowalski napisał(a):
Na wstępie, jako nowy użytkownik, witam wszystkich serdecznie.


raz raz do powitalni :)

pawel-kowalski napisał(a):
1. Czy kpl. półosi do 800 efi z 2011 jest taki sam jak te z młodszych roczników oraz modeli np. sp500? Przeglądając katalogi nie znalazłem nigdzie mojego rocznika.


zaloguj się u producenta tam są wszystkie diagramy bądź/lub bike bandit tam też się odnajdziesz

pawel-kowalski napisał(a):