Paliwo Pb 95, to nie jest dwusuw żeby robić mieszanki
W dolnej osłonie silnika (czarny plastik) masz otwór przez który widać dużą śrubę - to jest spust oleju. Pod śrubą jest sprężyna i metalowe sito, przed wlaniem nowego oleju umyj sito, sprężynę i śrubę.
Wlew oleju (duży aluminiowy korek na śrubokręt) jest na bocznej obudowie skrzyni korbowej (prawa strona) pod rurą wydechową. W tej samej obudowie poniżej masz "oczko" w którym widać poziom oleju. "Oczko" ma dwa znaczniki, min. i max. poziom oleju. Oleju wlej tyle (ok. 1,2 litra), żeby poziom sięgał maksymalnej (górnej) granicy. Po odpaleniu silnika poziom oleju mocno spadnie ale tak ma być
Jak zgasisz silnik to poziom wróci do do normy.
Olej 10W40 będzie Ci się szybko przepalał (czerniał). Lepiej wlej to co podaje instrukcja czyli 15W40. Po dotarciu silnika jeśli będziesz kręcił silnik na max. obroty i jeździł sportowo to możesz lać 15W50 (sportowy/droższy). Na dotarciu nie ma sensu go wlewać.
W dziale "inne marki"/"serwisówki" wstawiłem link do serwisówki Goes220/Aeon220. Nawet jeśli nie znasz angielskiego to zorientujesz w większości spraw po rysunkach i fotografiach.