Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Pytanie o Polaris d-bat 400 Diesel
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 19.04.2024 12:54



Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Pytanie o Polaris d-bat 400 Diesel 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 07.09.2012 07:03
Posty: 11
Quad: Poszukuje
Poprzednie quady: Kingway 200 -> SMC Tritton 250 -> Aeon Cobra 180->Kawasaki KFX 700
PostWysłany: 15.01.2018 00:18 
Pytanie o Polaris d-bat 400 Diesel
Witam serdecznie,
drodzy forumowicze mam mały kłopot ponieważ poszukuję do gospodarstwa ATV 6x6 lub UTV z paką. Na olx natrafiłem na coś takiego jak Polaris d-bat 400 Diesel. Wymiarowo bardzo mi to odpowiada jednak mam obawy co do reszty.
Nie znalazłem za dużo informacji o tym wynalazku.

https://www.olx.pl/oferta/polaris-d-bat ... 40d755042d

Jeśli ktoś cokolwiek wie na temat, bardzo bym prosił o informacje.


 
Profil
Moderator Działu Polaris
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20.04.2010 12:07
Posty: 6567
Miejscowość: Józefosław
Quad: čtyřkolka
Poprzednie quady: 126p
PostWysłany: 15.01.2018 10:28 
Re: Pytanie o Polaris d-bat 400 Diesel
Cześć,

Jak sam sam już napisałeś, jest to w pewnym sensie "wynalazek". Przede wszystkim z tego względu, że niezwykła rzadkość. O ile niektóre części będą pasowały od innych modeli, to z pewnością znajdą się i takie, które trzeba zamawiać za oceanem. Jestem również przekonany, że w modelu który pokazałeś i tak już jest sporo patentów wprowadzonych przez użytkowników, z mniejszym lub większym powodzeniem. Proponuję rozważyć zakup quada na czterech kołach i ciągać nim przyczepę jeżeli zajdzie taka potrzeba. Można też na tył dołożyć jakąś skrzynkę lub platformę.
Ważne też jest ile ten pojazd ma mth, bo po dłuższym użytkowaniu może być do wymiany wariator i półosie. od razu wpadniesz w koszt kilku tysięcy złotych. Jeżeli do tego dojdzie napęd, to naprawa może przewyższyć cenę pojazdu. A zamienników ani części używanych po prostu nie kupisz.
Jeżeli chcesz quada z paką, to rozejrzyj się za modelem Polarisa X2. W tym pojeździe będzie system Turf, który rozłącza tylne koła i obracają się niezależnie przy skręcie. Jest to ważne podczas jazdy pod obciążeniem i na twardej nawierzchni. Przeguby wytrzymają wówczas o wiele dłużej.
Druga opcja, to iść w coś takiego: https://www.olx.pl/oferta/arctic-cat-10 ... 0845ba6d5d
Przy planowanej kwocie 10 tysięcy trzeba założyć, że drugie tyle może kosztować doprowadzenie maszyny do porządku.
Nie wiem jak będzie z dieslem, ale benzynowe modele o pojemności około 500 ccm będą palić przy pracach gospodarskich kilkanaście litrów paliwa na sto kilometrów. Podczas jazdy po szutrowych drogach, to będzie 3-4 mth.

_________________
... no looking back

Wyprawy maqowe - blog


Ostatnio zmieniony przez maq, 15.01.2018 10:28, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 36 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.