Wydaje mi się, że w ogóle nie masz ładowania
Napięcie które zmierzyłeś jest w zasadzie napięciem na akumulatorze. Najpierw sprawdź kostkę przy regulatorze napięcia.
Układ ładowania wygląda bardzo prosto. Cewki w wariatorze generują napięcie zmienne, które jest podawane na regulator napięcia (dokładnie mówiąc jest to prostownik z regulatorem napięcia. Z regulatora wychodzi napięcie stałe około 14V. Czarny kabelek jest (powinien) być połączony do masy, czerwony do instalacji (akumulatora). Zmierz oporność we wtyczce regulatora (od strony quada, NIE regulatora) pomiędzy czerwonym a masą. Jak masz tam zwarcie i podłączysz nowy regulator to ci padnie.
Warto też sprawdzić wiązkę pomiędzy regulatorem a magneto, może jakiś kabelek przetarł się od wstrząsów.
Jak zmierzysz cewki i wszystko jest ok oznacza to padnięty regulator.
Generalnie prosta sprawa dla zwykłego elektryka, samochodowego czy motocyklowego. Wystarczy zwykły multimetr i można wszystko szybko sprawdzić. Jak się nie znasz na pomiarach elektrycznych to tylko czasu stracisz, narozkręcasz, a i tak możesz nie dojść co i jak.