Polskie Stowarzyszenie Czterokołowców - ATV Polska - Forum - Zobacz temat - Prośba o porady
Reklama1
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 18.04.2024 10:54



Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Prośba o porady 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 15.04.2021 10:10
Posty: 6
Miejscowość: 64-300 Nowy Tomyśl
Imię: Maciej
Quad: Polaris Sportsman 500 H.O
Poprzednie quady: To dopiero początek przygody
PostWysłany: 15.04.2021 11:49 
Prośba o porady
Hej, od niedawna jestem posiadaczem Polarisa Sportsmana 500 HO z 2012r.
Mam kilka pytań, jeśli jest ktoś kto może udzielić odpowiedzi to z góry dziękuję

1) Jak rozwiązaliście kwestię nieszczelności układu wydechowego ? Najbardziej uciążliwe jest połączenie rury z puszką tłumika.. macie jakieś patenty jak sobie z tym poradzić ?

2) Luzy półosi przedniego mostu.. czy to normalne że te ośki ruszają się dość wyczuwalnie w moście ?

3) przy skręcie w prawo na "maxa" czasem wyłącza się licznik i gaśnie quad, wystarczy kierownicę lekko wyprostować i wszystko jest Ok. kwestia jakiejś kostki tam, czy raczej cała wiązka ?

4) co ile najlepiej zmieniać oleje? myślę że 15mth to powinno być ok ?

5) po odpaleniu słychać jeszcze przez "chwilę" takie chrobotanie.. czy to będize bendix już klasyfikował się do wymiany?

6) zmieniał ktoś żarówki w porzednich lampach na LEDY?


 
Profil

Rejestracja: 05.03.2006 19:39
Posty: 579
Miejscowość: Wołomin
Quad: Polaris Scrambler 500 4x4 nissan patrol GR y60
PostWysłany: 15.04.2021 19:55 
Re: Prośba o porady
punkt 3
https://allegro.pl/oferta/przelacznik-lewy-polaris-500-10521267442

Najprawdopodobniej masz luzy na wtyczce w tym przełączniku i napięte przewody na kierownicy , jak skręcasz kierę to wtyczka wychodzi z przełącznika

bendix można przesmarować i sprawdzić, jak nic się nie dzieje to nie ma co wymieniać


Ostatnio zmieniony przez filipfil, 15.04.2021 19:55, edytowano w sumie 1 raz



 
Profil

Rejestracja: 30.09.2020 14:57
Posty: 16
Imię: Tomek
Quad: Polaris Sportsman 500 HO
PostWysłany: 16.04.2021 16:09 
Re: Prośba o porady
Ad1. Nowy pierścień uszczelniający od toyoty yaris 1.2
Ad2. Ten typ tak ma, można próbować zabawę z klejami, ale....
Ad3. Problem może też być w wypracowanej stacyjce.
Ad4. Zmiana oleju co 1000km
Ad5. Wypracowane tulejki bendiksa, pomaga podłożenie 1mm stalowej podkładki na ośkę bendiksa od strony wewnętrznej (silnika )
Ad6.


 
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style created by Pink Floyd Ringtones|Modified by Daniel.